Kirjutaks ka midagi.
Plussid:
1. Särav või siis tumepruun esitus Rambo rollilmängijale - erinevalt teistest maskeeritud tegelastest oli ta tõesti äratuntav ja nähtav - umbes nagu liiklusmärk võsa taustal või tomatiplekk _VALGEL_ triiksärgil
Rollimänguliselt muidugi kahju, et ta meie nn "ajutine sõber" oli. Nagu jäi ka minu tegelasele arusaamatuks kuidas ruberoidile saab relva kätte anda... ehk siis palju kasutamata võimalusi rollimänguks... võibolla mõni teine kord...
2. Mängu koht tegelikult oli hea. st õnnestunud valik. Õnnitlused õnnestunud valiku sooritamise puhul gm-dele.
3. Tore oli näha mitmekesisemat relvavalikut kui eelmine kord... miinid ja alade sulgemine tundub toimivat. Kuigi sellega on nii ja naa.
4. Laskemoonalo vastu taevast laskmine kostis kaugele ja lisas atmosfääri helitaustale.
Miinused:
kaeblemist alga kolm neli.
1. Kaartide saabumine mängijate kätte nende mitteprintimise klausliga. Mängueelsel õhtul. EEE -ÕMMM - nagu kuidas ma seal peal orienteeruma peaks? Kui ma ei tea millised on mänguala piiride orientiirid. Ja pädeva sõjaplaani oleksime ilmselt saanud ka koostada enne mängu paremini - selle asemel raiskasime mokalaada peale väärtuslikku _valget_ mänguaega. Jah noh ja kui militaarid koostavad sõjaplaani siis tsiviilid passivad niisama... nõrk härrased, nõrk. Planeerimine peaks toimuma nädala jooksul mis eelneb mängule. Siis mängul on võimalik ainult seda plaani ellu viia ja actionit pritsib taevani. + kõik random juhtumid. (lennukid , vastutulevad "kohalikud", leitav nänn ja müstilised laibad...)
2. Edaspidi aint kuivpajukit mängusiseselt, supikeetmine on tore, aga poti juures vaaritamine soodustab pigem passimist. Kui muidu ei saa võiks mõelda pooletunnisele mänguvälisele supikatla lõunale.
3. inseneeridel oli muidugi lõbus auto kallal nokitseda või mingit nodi tekitada leitavast kraamist. samas tuleks seda ka kuidagi forsseerida... Meenutades kuidas teine konfödede jõuk passis kogu see aeg põõsastes nagu julgestus v nii. Ja passiski. Ja isegi mula ei olnud kuulda. Samas 90% rollimängust baseerub mulal. Eriti tsivilistidel. Hea oli, et nad passisid, sest mina ausalt öeldes ootasin kogu aeg seda hetke mil merchide poolt kuulid lendama hakkavad näiteks peale nodikuhja sorteerimist ja autoremondi valmimist - et peale seda tehakse tornist kolm kiiret valangut ja tõstetakse tehnikud autole ja tsau pakaa.
Kõiki mune ühte korvi ei panda - siililegi selge.
Aga kui hakkas pihta kauplemine Konföde, Uniooni, Merchide, Konföde Tsiviil ja militaarjuhi, Uniooni Tsiviil ja militaarjuhi Merchide pea ja abijuhi vahel (või kes nad seal ka iganes olid) Siis hakkas mul ka raskekujuline kopp tekkima.
Selle vältimiseks võiks eraldada lisakanali kauplemiseks. Ja kaubelnud kas või kõik koos koos bandiitidega. Jooksvalt, läbi raadio.4. Rendirelvadega tundus seekord rohkem probleeme olevat... tyhilasud ja muu taoline - kuna hetkel pole plaanis endale ülivõimast agregaati soetada siis selle asemel virisen.
kaeblemise lõpp.
mõned tähelepanekud üldiselt:
F - tähistusega tööriist prillid läbisid testlaskmise. (siiski kahtluse korral testige kindlasti et vältida hilisemaid probleeme - sest on ju prillid kõik erineva tegumoega ja otstarbega)
T-särk ja fliis on tsipake liiga õhukesed - mõnes mõttes hea -sest tabamus on tunda - kuradi hästi isegi.
Ükskõik mida prillikaupmees teile räägib - prillid lähevad uduseks. Kas lühema või pikema aja pärast aga lõpuks ikka lähevad.
Fliis krabiseb läbi metsa minnes vähem (kui kilejope) või üldse mitte. Valige oma kangas millest endale varustuse teete hoolikalt.