Postitas inwe 20:40 6. Aug 2012
Reeglid
(nende situatsioonide puhuks, mida rollimänguliselt on keeruline lahendada)
* Kuula GMi.
* STOP on stop.
* Lähtuvalt mängu spetsiifikast on mängijatel sanity-punktid, mis väljendavad mängija vaimse tasakaalu hetkeolukorda. Alguses on igal mängijal 4 sanity-punkti ning neid saab kaotada juhul kui GM või vastava oskusega mängija seda ütleb, kostub vile või on kuskil sedasi kirjas. Mida vähem on mängijal sanity-punkte, seda ebastabiilsem ta vaimselt on. Kui sanity-punktid on nullis, lebab mängija looteasendis maas, kuuleb hääli ja on võimetu välismaailmaga kontakti saama. On ka vahendeid sanity taastamiseks, vastav info selgub mängu käigus.
* Haavatasaamine toimub nii, nagu ta viimasel ajal ikka toiminud on: esmakordne haavatasaamine jäsemesse muudab selle kasutuskõlbmatuks, teistkordne põhjustab raske haava ja üldise liikumisvõimetuse. Raske haavaga mängija on surnud, kui on möödunud 15 minutit ja ta ei ole saanud ravi.
* Uimastada saab pai-meetodil, kui uimastajal on teises käes piisavalt raske ese.
* Haavade sidumisel on oluline, et see ka reaalses elus mööndustega toimiks. St lihtsalt mingi narts ümber käe ei kõlba, mõned sidemerullid korralikult kinni tõmmatuna toimivad. Vajadusel hindavad sideme efektiivsust GMid.
* Mängul lubatud tulirelvadeks on tongipüstolid, mille kasutamise eelduseks on laskemoon (tongid). Tulistamised lahenevad rollimänguliselt - 5 sammu pealt tulistatud saades see ilmselt tabab, 10 sammu pealt enam mitte nii väga. Erimeelsuste korral lahendatakse asi kivi-käärid-paber meetodil.
* Külmrelvad on bofferrelvad, aga kui keegi tahab tuua kaasa mõõka, vajab see väga head põhjendust.
* Käsitsivõitlus lahendatakse rollimänguliselt kokkuleppel või kivi-käärid-paber meetodil.
* Kõik, kellel on erioskused, teavad seda (või saavad varsti teada).