Postitas sentius 23:09 7. Dets 2005
Asjadest. Mängijad, lugege seda kõik.
Kogunemine 15.00
Brief 15.30
Algus 16.00
Reeglid.
Mängul kehtivad meile armsaks saanud PP reeglid, ilma igasuguse maagia ja erioskusteta. Kui keegi oskab midagi tavainimesest rohkemat, on see temaga räägitud eraldi. Igal tegelasel on 1HP.
Relvastus.
Kuningriigis on avalikult lubatud kanda nuga ja kaigast enesekaitserelvana. Sellest karmimad relvad ja turvised vajavad Litsentsi. Litsentsita karmima relva ja/või turvise kandmisel võib kohalik võimuesindaja selle endale omistada. Juhul kui selle relvaga kedagi ähvardatakse või on juba vigastatud, siis kohalik võimuesindaja omistab relva ja raiub maha vahelejääjal ühe käelaba. Selline on seadus. Sestap ei kipu kuningriigis keegi ka relvadega asjata vehkima. Rõhutan, et ka Dagger e. Pistoda vajab juba Litsentsi. „Noaks” loeme relvad terapikkusega alla 15 cm, kusjuures rangelt soovituslik on need teha ainult Boffermaterjalist, ilma kõva sisuta.
Erireeglina kustutab nuga HP ainult tabamusel torsosse, nagu ka kaigas. Tabamused jäsemetesse teevad need kasutuskõlbmatuks.
Nuga ja kaigas ei võta üldse läbi turvise. Nii see on Kuningriigis, Saatus ei jätnud vaidlusteks ruumi.
Võimuesindajateks antud üritusel on Narride Gild, Palgasõdurite Gild ja Maja peremehena Kõrtsmik – täpselt sellises järjekorras. Seda te teate IG kõik.
Erireegel Haava kohta: kui sind torgatkse 0HP peale, on sinu ees valik, kas 1 minut aeglaselt kuhugi roomata või 1 minut tavalise kõne validusega appi hüüda. Mõlemat ei saa, valid ühe(või ei tee midagi, kui elust villand). Pärast selle minuti möödumist kaotad teadvuse ja veritsed 15 minutit, peale mida sured. Selle 15 minuti jooksul võib keegi teine haava siduda(ohver näitab kiirelt OG, kus on haav, või veel parem - mängib välja). Seotud haav paraneb 3 tunniga, kui tegelane ei tee midagi muud peale puhkamise ja ei räägi rohkem kui 2 lauset minutis. Puhkamine tähendab lamamisasendit, soovitavatl mugaval pinnal. Teatavad Imerohud võivad paranemist kiirendada, kui oskate neid leida.(vastav paranemise kiirus kirjas siis juba imerohu OG sedelil).
Imejoogid
Osad tegelased kuningriigis on äärmiselt osavad igasuguste toimetega jooke ka muud moodi toimivaid imeained kokku segama. Pärast sellise aine tahtlikku või tahtmatut tarbimist antakse „ohvrile” vastava isiku poolt lipik, kus on kirjas toime ja toimeaeg. Rõhutan, et see lipik on OG asi ja seda tuleb ja nii võtta. Lipiku üleandmine on kah OG tegevus, rusikas pealaele siis. Katsuge mitte metageimida, nagu ikka. Lipiku kuju tutvustan kohapeal.
Raha
Rahaühikuks on 1 Plönn. Plönniseid on liikvel tavarahva seas 1 ja 10 Plönnistena. Tutvustan väljanägemist kohapeal. Suuremaid rahaühikuid on kah liikvel, ka neid tutvustan kohapeal. Teile antav rahahulk sõltub osaliselt rollist, ka selle saate kohapeal koos lihtsamate St. Freudburgi hinnanäidetega.
Alkoholivarud kõrtsus on arvestatud mängu ajaks, pärast mängu lõppu on teatavasti saunapidu, see siis juba oma varudega.
Ja alaealised(need üksikud) meil ei joo! Muidu magate lumehanges.
Varastamine
Kuna ette tuleb tõenäoliselt palju varastamist, siis igal mängijal olgu olemas OG kott, kus hoida OG asju. Selleks eraldame ka kohapeal linti, et kotti märgistada. OG kotte ei tohi teisaldada! Kõik muu on vabalt luuditav. Pidage meeles, et on ilus pärast mängu lõppu kõik varastatud kraam välja tuua ja omanikele tagastada. Tegelikult on see suisa kohustuslik.
Kannud
Kuna meil pole võtta ammendamatut varu kanne, kruuse ja klaase, palume igal mängijal mängu tarbeks vähemalt ühe joogianuma kaasa võtta, mis läheb IG ajaks kõrtsi. Meil on endal kah varud, aga muidu tuleb puudu. Otseloomulikult on igal tegelasel kaasas oma ajastutruud toidunõud, sest nii on see Kuningriigis kombeks.
Enne mängu lugege veel seda teemat, võib tulla veel täpsustusi.
Tänan tähelepanu eest,
Narride Gildi Kolmanda Järgu Imehea Asepuuks Sentius
VägivaldneKarvasjalgneRabavistrikPistrikPart
ehk meeter hammast ja tilluke tuvi otsas.
------------
Õnnelikkus on kohustuslik!