Olen võibolla minagi veidi liialt kriitiline aga ma leidsin mängu (põhiliselt) orgunni/RP jpm. juures palju vajaka jäämisi. seega liitund eeskõnelejaga pea igas punktis.
Arador Cardolani Kaupmeeste Gildimeister ja hiljem põgenike juht.
ilmusin mängule relvitult, kuna pidi tulema rahulik LARP. Kus mina kui diplomaat ja kaupmees oleksin pidaud saama asja ajada IG. peagi avastasin, et selleks ei ole mulle mitte mingeid võimalusi antud. ei olenud millega ega kellega kaubelda. questid olid tehtud üks-kaks ja siis langesin kõrtsis ühele toolile lebosse, millest hiljem mu turmakivi sai...
häiris organiseeritamatus. GMid ei olnud kõike omavahel kooskõlastanud ja nn. sõjaväe üksustel oli taktika ning orgunn vapsee null(kolmanda päeva lõpuks isegi sai väed kõverate rividega marssima). trollid tegid ära nazgulite töö, kes isegi orkide käsutamisega hakkama ei saanud. ma saan aru, et noob ork on jalaga lüüa aga nazguli rolli peaks vist ikkagi potensiaalsete liidri omadustega venna määrama.
ilmselt oleks meil õnnestunud korraliku lahingu juhtumise peale võta viimases lahingus rohkem maha kui keskpärane 10+(mis moodustas umbes 1/3 vastase väest). kui lahing pihta hakkas lendas kogu formatsioon laiali nagu sült, keegi käske ei järginud ja minu meelehärmiks nazgulid neid ka ei jaganud. mu lootused purustad mõne võimsama haldjaisanda kolp jäi tulemata, kuid oma relvad sai küll nii ühele vennale pikki kilpi ja teisele pikki pead pooleks vemmeldatud.
stsenaarium à la lahe on sul vaid siis kui oled haldjas, päkka või ork/troll oli ka suhteliselt leimo. ega palju valikuvõimalust ei antud, sest jõudsin jääda korraks kõrtsis tukkuma kui lendasid sisse nazgulid ja silmapilkselt olid ka kõik minu ja ukse vahel lamanud(!!!) sõdurid mu seljataha varju jooksnud. pidin ennast orkide ja nazgulite vastu ise kaitsma. naistest ja lastest me ei räägigi. mulle seega praktiliselt ei antudki muud võimalust kui haarata relv. seega tahan välja tuua selleni, et võiks jutu lõpetuses igayühel olla ikka mingit osa mängida. sest pidevalt oli tunda kuidas osa rahvast jätakse RPst välja sest nemad ei ole miskid jutu põhitegelased. Haldja luure oleks võinud vägagi edukalt ärritada orkide patrulle ja valvureid. samas istusid enamus külma ilma tõttu vaid toas ja kõitsid oma meeli vapustava "RP-ga".
enamuse RP sakkis ikka täiega, isegi noob larpil oli kohati parem RP. enamuste püüe mingit RPd teha oli suht võimas ülepakumine. noobidest saan veel aru. aga nn. "kogenud" m2ngijad?
haldja kodade RP oli normaalne ja nendel oli üleüldse lõbu laialt reedest kuni pühapäevani... seega peaks jaotama paremad rollim2ngurid ka mujale, mitte vaid sotsiaaltsentrumi. isegi kui seal olid ka k6ige soodsamad ajaveetmis v6imalused.
samas enamus rahvast oli sõbralik, leplik ja huvitav( OG muidugi
). kui uut asja ajada, peaks võtma vanemaid, kogenenumaid GMe ja tegelasi endale konsultantideks.
P.S kindlasti ununes mul mingi seik, mis saab hiljem juurde lisatud kui diskusioon jätkub.