tänud vingete piltide ja tagasiside eest azrael
Igatahes, nüüdseks paistab, et on ring peal ning võib hakata tumedatel talveöödel järgmise mängu jaoks reeglimuudatusi välja mõtlema.
Panen veelkord oma mõtteterad siia, ilmselt kordan endagi poolt öeldut aga kokkuvõtte huvides.
Kõik need punktid olen pannud kõrvataha kuulates ja lugedes teie tagasisidet:
- Inseneri- ja biokunst vajavad tõsist tähelepanu: 1) kraami kättesaamine oleks lõbusam, mitte lihtsalt passimine (vaevalt, et me läheme tagasi HL1 "nutsakute" süsteemile- scavenging peab olema paremaks tehtud võttes aluseks viimasel mängul olnud süsteemi)
2) rohkem eriülesandeid ja tegevusi spetsialistidele (a'la autoparandus viimasel mängul)
- Spetsialistide relvastumine:Kuigi see pole veel kindel (ma pole ainuke korraldaja), lubaksin vabatahtlikkuse alusel spetsialistidel kasutada "kergrelvi", so. gaas-, elektri-, vinnastatavad püstolid ning pumppüssid (jällegi kõik variatsioonid). Kuid kuna meie pakutud relvarent piirdub ainult sõdurite automaatrelvadega, peavad relvasooviga spetsialistid oma varustuse ise ostma/laenama.
- Väiksema "tihedusega" ülesanded:Eelmise mängu põhiülesanne paistis olevat liialt komplitseeritud LARP'i ja selle piiratud aja jaoks mis meil oli. Tänu sellele tundus mäng olevat liialt surutult rutakas ning rollimängu kui sellise tekkeks ei olnud võimalust ja/või ei soodustanud ülesanne rollimängu teket.
- KommunikatsioonArvan, et raadiosaatjate piirarvu peab korralikult suurendama, see oleks lahendanud mitmed eelmisel mängul (tegelikult ka esimesel) tekkinud probleemid. Lisaks, kommunikatsioonisegadus on lõbusam kui selle puudumine.
Eks neid punkte ole veel kuid tundub, et kui need punktid saaksid parema lahenduse, oleks järgmine mäng tugevam.
On olnud mõningaid hõikeid ka teemal, et sõduritel pole midagi teha kui parajasti kuulid ei vihise. Siinkohal ma kahjuks ei oska midagi mõistlikku välja pakkuda. See probleem on nii meie mängus kui airsoftis üldiselt (kohtusin eelmisel airsoftimängul poisiga, kes oli pidanud baasi valvama ca 5 tundi, ilma et ühtegi vaenlast oleks näinud, kuid see on muidugi ekstreemnäide).
Sõduritele lisategevuste väljamõtlemine (a'la spetsilisti roll) ei oma erilist mõtet, kuna nad peavad niivõinaa spetsialistidega kaasas käima ning erimissioonidel osalema. Siin ma pean lihtsalt osapoolte juhtidele südamele panema, et proovige roteerida ülesandel käivaid inimesi. Kasutage ka patrulle- väike ring ümber oma (ajutise)baasi ümber lisab vaheldust ning võimalikku põnevust patrullis käijatele, ilma et kompromiteeriks oluliselt baasi turvalisust.
Lisaks veel üks roll, kuhu ma oma nina väga ei topiks- meedikud. Ma küll ei näinud ei see ega eelmine mäng Konföderatsiooni meedikute tegutsemist (lihtsalt ei sattunud nendesse kohtadesse), kuid Uniooni meedikud olid väga tasemel ning väga ehedad- teid vaadata oli suisa lust. Niiet vähemalt sealtpoolt ma näen, et see spetsialisti roll mingil määral areneb iseenesest ilma, et me midagi ette kirjutama peaksime.
Ja nii ongi. Tänud veelkord kõigile tagasiside ja mõtete eest
Koostöös teiega saame vast sellisele loomale nagu "airsoft LARP" lõpuks piisavalt tugevad jalad alla nii reeglistiku kui elujõulisuse poolest.
Endiselt, kui on mingeid ideid ja uitmõtteid, kirjutage julgelt. Minu postitusega see teema lõppema ei pea.