Ametite konkursi lõppsõna!Esiteks, suured tänud osalemast- laekus kokku ideid 19 ameti jaoks ning näha oli, et paljude alla oli mõtet korralikult pandud. Siiski, ülesanne oli tegelikult raske, kuna vaid meie teame mis suunas Hilise Lõikuse maailm liigub ja millised võimalused avaneda võivad. Lisaks olid ka mitmed rollid-ametid juba tegelikult kaetud kas olemasolevate ametite poolt või olid ilma oma "kiiksuta". Väga loodan, et keegi ei pahanda kui tema väljapakutud ametit ei valitud, sest tegemist oli siiski väikese sõbraliku konkursiga.
Kindel võit tuli ühe ameti poolt ning paar ametit jäävad kuskile tulevikku ning võitjad saavad sellest teada (ning ka oma auhinna) alles selleks mänguks, kuhu need planeeritakse.
Jällegi kehtib see reegel, et autoril on mitmeks mänguks eesõigus kehastada omaloodud ametit!
Kui teil on kibe soov teada saada miks küll teie pakutud ametit ei valitud, kontakteeruge minuga ja ma seletan teile mõttekäigu lahti. Lisaks võib endiselt meie poole pöörduda uute ametite ideedega, äkki lähebki kasutusse. Siiski, sedasorti konkursi vaevalt, et enam tuleb (vähemalt mitte sellel teemal).
Venitanud nüüd piisavalt!
Siin on selle konkursi võitja amet, laekunud
Mimicu poolt, kelle järgmine mäng saab olema prii pääsmega. (Ameti kirjeldus on minu poolt tehtud, et sobituks Kirjaniku kõnepruuki aga baasidee on originaal).
> TUUKER“Klaasile tekkinud kondentsi keelega proovimine oli vist ikkagi paha mõte...”Inimesed on leidlikud. Ütleksin isegi, et kõige leidlikumad, sest ühelgi teisel loomal pole tulnud mõttesse lasta endid õhku ning mürgitada ära kogu kerake Maa. Kuid elada tahaks. Ka sellised mülkas nagu praegu. Nii on ka tekkinud asjamehed, kelle ametiks on muutunud sukelduda nendesse mürgialadesse, kuhu muidu sisse ei läheks, isegi kui D-Tox tilgutitega külge poogitud on. Nemad on endale soetanud korraliku ülikonna, mis on kenasti hermetiseeritud ja milles hapnik käib kas kaasaskantavates balloonides või korraliku vooliku ja pumba ja kauni assistendiga. Esimese puhul on muidugi plussiks teatav vabadus, kuid õhku jätkub üürikeseks ajaks ning balloonide taastäitmine on aeganõudev tegevus. Voolik ja pump on püsivam nähtus, kuni keegi selle vooliku peale ei astu, miinuseks muidugi fikseeritud raadius.
Tuukrid on üldiselt rändspetsialistid- ühe Asula ümbert mürgi seest kokkuaetud kraam saab ju ikkagi lõpuks otsa. Nii nad liiguvadki ühest kohast teise, et leida uusi kohti, kuulata kõlakaid ning ära osta vanu kaarte, mille järgi võiks enamvähem välja peilida mis lähima mürgiseina taga võib asuda. Nii võivad nad olla ühes Asulas isegi aastaid, kuid lõpuks jõuab ikka kätte see hetk, kus nad pakivad oma killavoori kokku ning asuvad järgmise punkti suunas teele.
Eluiga on neil kahjuks aga üürike. Kuigi nad on suurimad sõbrad Biodega ning pahatihti võibki nende pumba-assistendiks olla just selle ameti esindaja, kriibib iga sukeldumine maha terveid kuid nende elueast. Ükstapuha kui hermeetiline on su rõivas, ükstapuha kui palju on sul D-Tox’i, mürk leiab tee.
See-eest on see eluiga täis sära ja pahatihti ka rikkust ja nad on alati teretulnud igas Asulas, kuna toovad endaga ikka kaasa veidrat kraami ning põnevaid jutustusi mürgisügavustest.
Ehk siis, tuuker oskab:
- kõndida
mürgistel aladel, vastavalt oma kaitsevarustusele on talle ära määratud sealviibimise kestus
- teiste spetsialistide oskusi ta ei oma, kuid omades treenitud silma, suudab ta enamasti ära
eristada ning kotti pista kõik enamvähem väärtusliku
- kannab tihtilugu kaasas
püstolit või revolvrit, kuna millegi suurema kasutamine on talle raskendatud
- võib kanda endaga kaasas ka pikemat
tera või kirvest, et hõlbustada oma liikumist läbi võsa