LARP: Saatuse Rajad 2 - "Kaose jälgedes" 25-26.08
Postitatud: 15:26 24. Juul 2007
Vaikselt jälgib üks silmapaar mööda teed liikuvat kirevat seltskonda, pilk liikumas ühelt isikult teisele, peatudes nii ühel kui teisel mõne hetke kauem kui ülejäänutel. Vikselt tõmbub ta natuke rohkem puude varju, omajagu imestades selle seltskonna üle, kuid samas ehk ka mitte. Vaikselt kaob ta laante varju, saatjaks vaid ta enese mõtted.
Samal ajal kusagil kaugel liigub üks käsi, üritades valida malendite vahel, hetke kaalub ta etturi ja lipu vahel, kuid siis käib hoopis ratsuga...
Peale seda kui ööpreester Edvin neid Saidre valdlustest tagasi maisesse ilma laskis, leidis rahvas end tundmatult metsalagendikult. Kes sõimas või vandus taaskord salakavalat preestrit, kuid parata polnud midagi. Jõuti otsusele, et tuleb üritada leida lähim asula, kustkaudu võiks juba liikuda kas Tormiste poole või siis sinna kuhu keegi ise soovib. Õhtul veel puhati seal metsalagendikul ja hakati otsima kohta, kuhu edasi liikuda... Lõpuks leitui ka üks arvatavasti tihedamini kasutatud teerada, igastahes andsid selles osas lootust paari päeva vanused vankrijäljed.
Nüüd ollakse juba nädal aega teel. Liigutud on ikka põhjapoole. Leiti ka silt, mis määras lähimaks asulaks Hundivalu küla ja nii ka sinnapoole suund võeti. Alguses tundusid asjaolud rahulikud, kuid õhus on tunda mingit ohtu - nii mõnigi on sellest juttu teinud - kuid on liigutud edasi. Viimane öö veedeti vanades varemes. Kunagise kantsi jäänused. Öö oli rahulik ja arvestuste järgi nad Hundivalust enam kaugel olla ei saanud. Ainus mis ikka veel rändurite meeli häirib on lubadus Saidrele, ööde emandale.
Kuid saatusel on omad plaanid. Keskhommikul jõuti viimaks Hundivalu kanti... ning põlenud taluhooned ja kõrtsihoone polnud just parim vaatepilt. Ei jäänud muud üle kui edasi liikuda, mööda teed mis viis taas laante vahele...
Saatuse Radade GM'idel on hea meel teatada, et sarja teine mäng "Kaose jälgedes" toimub 25-26. augustil Jõgeva Linnumetsas. Tegemist on järjega Taevaskojas toimunud mängule "Unustatud mälestused".
Uusi PC'sid soovitakse hetkeseisuga vähe, väga suur vajadus on NPC'de järgi.
Registreerimiseks saata PS kasutajale Ghostwizard või Daleios, lisada pärisnimi, fooruminimi, vanus, mängukogemus ning umbkaudne roll, mida mängida soovitakse. Ilus oleks ka, kui kõik esimesel mängul käinud mängijad registreeriks end ametlikult teisele mängule, et kinnitada oma tulekut.
Mängumaks 35.- kanda arvele Marko Rasin 10010225551013 ühispank. Saab maksta ka kohapeal, kuid siis on mängu maksumuseks 50.-
NPCdele on mäng tasuta!
Ametlik toitlustus puudub, küll aga on lootust IG toitu leida Soovitatav on oma võileivakotike ikka ise kaasa võtta.
Kogunemise algus on orienteeruvalt 18.00, mängu alguseks 20.00.
Mäng ise lõppeb pühapäeval orienteeruvalt kl. 13.00
Ööbimine toimub telkides.
Transporfiinfo
http://www.bussireisid.ee
http://www.edel.ee
Linnumetsa pääsemine on äärmiselt lihtne.
Kui liikuda Jõgeva kesklinnast mööda teed, mis on paraleelne raudteega Tallinna poole. Mööda Selverist, silla alt läbi ja siis mõned kilomeetrid mööda külateed, kuni märkamte korraldajate poolt seatud märke. Siis pöörata vasakule üle raudtee ja sealt põhjasuunas mööda teed ja umbes kilomeetri pärast olete kohal.
Maailmast -
Reeglid -
Püsige liinil!
Parimaga,
Daleios, Ghostwizard, Yoshy
Samal ajal kusagil kaugel liigub üks käsi, üritades valida malendite vahel, hetke kaalub ta etturi ja lipu vahel, kuid siis käib hoopis ratsuga...
Peale seda kui ööpreester Edvin neid Saidre valdlustest tagasi maisesse ilma laskis, leidis rahvas end tundmatult metsalagendikult. Kes sõimas või vandus taaskord salakavalat preestrit, kuid parata polnud midagi. Jõuti otsusele, et tuleb üritada leida lähim asula, kustkaudu võiks juba liikuda kas Tormiste poole või siis sinna kuhu keegi ise soovib. Õhtul veel puhati seal metsalagendikul ja hakati otsima kohta, kuhu edasi liikuda... Lõpuks leitui ka üks arvatavasti tihedamini kasutatud teerada, igastahes andsid selles osas lootust paari päeva vanused vankrijäljed.
Nüüd ollakse juba nädal aega teel. Liigutud on ikka põhjapoole. Leiti ka silt, mis määras lähimaks asulaks Hundivalu küla ja nii ka sinnapoole suund võeti. Alguses tundusid asjaolud rahulikud, kuid õhus on tunda mingit ohtu - nii mõnigi on sellest juttu teinud - kuid on liigutud edasi. Viimane öö veedeti vanades varemes. Kunagise kantsi jäänused. Öö oli rahulik ja arvestuste järgi nad Hundivalust enam kaugel olla ei saanud. Ainus mis ikka veel rändurite meeli häirib on lubadus Saidrele, ööde emandale.
Kuid saatusel on omad plaanid. Keskhommikul jõuti viimaks Hundivalu kanti... ning põlenud taluhooned ja kõrtsihoone polnud just parim vaatepilt. Ei jäänud muud üle kui edasi liikuda, mööda teed mis viis taas laante vahele...
Saatuse Radade GM'idel on hea meel teatada, et sarja teine mäng "Kaose jälgedes" toimub 25-26. augustil Jõgeva Linnumetsas. Tegemist on järjega Taevaskojas toimunud mängule "Unustatud mälestused".
Uusi PC'sid soovitakse hetkeseisuga vähe, väga suur vajadus on NPC'de järgi.
Registreerimiseks saata PS kasutajale Ghostwizard või Daleios, lisada pärisnimi, fooruminimi, vanus, mängukogemus ning umbkaudne roll, mida mängida soovitakse. Ilus oleks ka, kui kõik esimesel mängul käinud mängijad registreeriks end ametlikult teisele mängule, et kinnitada oma tulekut.
Mängumaks 35.- kanda arvele Marko Rasin 10010225551013 ühispank. Saab maksta ka kohapeal, kuid siis on mängu maksumuseks 50.-
NPCdele on mäng tasuta!
Ametlik toitlustus puudub, küll aga on lootust IG toitu leida Soovitatav on oma võileivakotike ikka ise kaasa võtta.
Kogunemise algus on orienteeruvalt 18.00, mängu alguseks 20.00.
Mäng ise lõppeb pühapäeval orienteeruvalt kl. 13.00
Ööbimine toimub telkides.
Transporfiinfo
http://www.bussireisid.ee
http://www.edel.ee
Linnumetsa pääsemine on äärmiselt lihtne.
Kui liikuda Jõgeva kesklinnast mööda teed, mis on paraleelne raudteega Tallinna poole. Mööda Selverist, silla alt läbi ja siis mõned kilomeetrid mööda külateed, kuni märkamte korraldajate poolt seatud märke. Siis pöörata vasakule üle raudtee ja sealt põhjasuunas mööda teed ja umbes kilomeetri pärast olete kohal.
Maailmast -
Reeglid -
Püsige liinil!
Parimaga,
Daleios, Ghostwizard, Yoshy