LARP: Saatuse Rajad III - Rännuteel 23-24.08.08
Postitatud: 17:51 3. Juun 2008
Päike oli loojumas kui üksildane kogu korraks seisatas ja pilgu taevasse heitis. Kolm ronka libisesid üle pilvise taevalaotuse, lennates lahkuva päikese poole. Mees jätkas oma teed, kõndides viisil nagu teeb seda surmamõistetu või keegi teine, kel pole enam jäänud muud kui oma saatusega kohtumine. Kuid siis heitis ta veel hetkeks pilgu ronkadele ja muigas. Sest läänest ligines terve parv ronki.
Mägedes usutakse et ronkade lend on enne, mis võib tähendada nii head kui halba. Kuid see on juba teine lugu.
Kuid tee on olnud pikk ja kaks väsinud rändurit seavad laagrisse. Eemalt aga hakkab paistma kolmas kogu, kes kahele mehele küllaltki tuttav tundub.
Ning ronk lendab üle nende peade...
Ning suvest sai sügis ja sügisest talv. Nõnda jõudis kätte ka kevad ja sõda algas uuesti, sest Alaricu väed kes ei rahuldunud eelmise aasta jooksul vallutatuga, tungisid kallale Höreni kuningriigile. Tänu Silverinist saabunud abivägedele hoiti vaenuväge veel suve alguseni tagasi, kuid kohalike maaisandate jõud siis rauges ja nüüdseks on oma pool riiki langenud Alaricule ja väed koonduvad ilmselt uueks rünnakuks kas Silverini või veel paari üksiku Höreni maaisanda vastu. Ja suve hakul suutis Põhjala näha ka uue riigi sündi. Tancredi nimeline väepealik koondas mitme maaisanda maad enda alla, rajades endale riigi, mida ta on hakanud kutsuma Tarsteiniks, sellel alal paikneva linna järgi. Peale oma kuninga langemist, pöördusid mitmed hörenlased just tema poole, nendest mainimisväärseim oli Hallaste krahv Leoric, tuues oma maad ja veel vaenlase poolt puudutamata valdused tema käsutusse.
Tarsteini puhul räägitakse piirialadest ja riigist. Piirialadena just vihjatakse neid alasid, mis lisandusid Tancredi võimualla kui Höreni isandad tema vasallideks hakkasid. Riik ise on aga need maad, mis uus valitseja esimesena oma võimu alla moodustas saades enda käsutusse suure ja raskestivallutatava maaala. Sest tänu kohaliku maastiku omapäradele, jõgedele-järvedele ning soodele, on vaid kaks kolm kohta kuskohast suurem väesalk võiks üritada kindlalt liikuda ning juba hiliskevaest saadik on tegeletud nende paikade kindlustamisega. Lisaks käib sõda jätkuvalt piirialdelt, mistõttu end kohalikud elanikud end võrdlemisi kindlalt tunnevad ja mille tõttu ka just paljud sõjapagulased on oma jalad viinud just Tarsteini südamesse. Kuid mitte ainult põgenikud. Nii palgasõdureid liigub rohkem kui muidu, lootuses heale teeistusele sõjaväes, kuid ka kaupmehi, seiklejaid ja muid asjapulki on rohkemalt kogunenud, ühel või teisel põhjusel. Üldiselt aga võib kõik nad jaotada kaheks, kes soovib sõjast pääseda, kes minna.
Eelmisest aastast samas räägitakse nii mõndagi ja üks lugu räägib Hundivalu külast, mille gnollid laastasid ja orjastasid ning kuidas vaevatud külarahvale said päästjateks kamp rändureid, kes eksirännakul sinna sattusid ja koerakoonude hukatuseks said. Isegi käib juttu meestest, kes on väitnud et olid seal ja veel lisaks ka kooljaid ja põrgulisi näinud. Kuidas lood seal olid, eks seda teavad üksnes asjaosalised.
Kuid jah, suvine pööripäev on möödas ning kesksuvi käes. Pea aasta on möödunud sündmustest Vanalaanes ja Hundivalus. Peale külas toimunut aga mindi lahku, igaüks ise suunas ja nüüd on nii mõnigi neist jõudnud Tarsteini läänealadele, Laanevalla lääni. Kes on tulnud üht, kes teist rada pidi ning vahepeal omi asju ajanud, teerada viib ikka edasi ning parem oleks kui need eespool kõndivad kogud liiga tuttavad ei tunduks...
Saatuse radade korraldusel on au kuulutada välja Saatuse radade kolmanda mängu: Rännuteel, mis leiab aset Särgjärvel
Kogunemine algab 12.00. Mäng ise 14.00-15.00. Öö on IG.
Mäng kestab pühapäeva lõunani.
Ööbimine toimub telkides ja oma toidunõud kaasa võtta.
Mängumaksumus on praegusel ajal maksjale 150 krooni, NPCdele 100 krooni. Hind sisaldab toitlustust. Mängumaks kanda üle arvele Marko Rasin 10010225551013 ühispank.
Maailmakirjelduse leiab
Reeglid:
Registreerumiseks palun saata PS kasutajale Ghostwizard või aadressile sardren@gmail.com mainitud isiku poole võib pöörduda ka muude olulisemate küsimustele.
Registreerudes pange kirja oma:
-Pärisnimi ja fooruminimi
-Vanus
-Mängukogemus
-Meiliaadress ja soovi korral muud kontaktandmed
-Kas uus või vana tegelane või et kas on soov NPC rolli järgi.
-Kui uus tegelane, siis kas on soov saada meie poolt tegelane või kirjutada ise.
Arvestage sellega, et nii PCde kui ka NPCde arv on piiratud. Eelmistel mängudel osalenutel on teatav eelis järjekorras, kuid ei soovitaks neilgi väga pikalt viivitada.
Logistika:
Tallinnast otsest bussiliiklust pole, samas saab sinna normaalselt läbi Tartu.
Laupäev
10:30 TARTU - SAARE 11:08 Täispilet: 45.00
Pühapäeval tagasi
16:32 SAARE - TARTU 17:20
16:50 SAARE - TARTU 17:40
Kui istute Tartust bussi peale, tuleb teha järgmist: Loksuda Narva maanteed pidi, kuni jõuate Saare peatuseni. Seal väljute bussist! Sealsamas ka teeviit, mis teatab, et Tartuni on 33 kilomeetrit... See peaks teoreetiliselt olema teeristil. Pärast bussist väljumist ei lähe te enam otse edasi (sinna kuhu buss läks), vaid kõmbite parempoolset teed pidi (sinna peaks näitama silt: Pala) nii mõni kilomeeter, kuni jõuate Särgjärve bussipeatusesse. Seal ongi. Kohe vasakul metsa sees. Särgjärve peatusesse ühtegi bussi kava järgi minemas ei ole, seepärast ka vajadus natukene maad kõndida. Kui keegi aga kohe ikka väga hätta jääb, siis võib mängujuhtidele helistada ning neljarattaline veereb appi. Üritame ka õige suuna kuidagi ära märgistada, et oleks mingi kindlustunne.
Üsna sama juhis kehtib ka autoga tulijatele!
Parimate soovidega, teie mängujuhid:
Daleios, Dragonknight, Ghostwizard, Requel, Yoshy
Mägedes usutakse et ronkade lend on enne, mis võib tähendada nii head kui halba. Kuid see on juba teine lugu.
Kuid tee on olnud pikk ja kaks väsinud rändurit seavad laagrisse. Eemalt aga hakkab paistma kolmas kogu, kes kahele mehele küllaltki tuttav tundub.
Ning ronk lendab üle nende peade...
Ning suvest sai sügis ja sügisest talv. Nõnda jõudis kätte ka kevad ja sõda algas uuesti, sest Alaricu väed kes ei rahuldunud eelmise aasta jooksul vallutatuga, tungisid kallale Höreni kuningriigile. Tänu Silverinist saabunud abivägedele hoiti vaenuväge veel suve alguseni tagasi, kuid kohalike maaisandate jõud siis rauges ja nüüdseks on oma pool riiki langenud Alaricule ja väed koonduvad ilmselt uueks rünnakuks kas Silverini või veel paari üksiku Höreni maaisanda vastu. Ja suve hakul suutis Põhjala näha ka uue riigi sündi. Tancredi nimeline väepealik koondas mitme maaisanda maad enda alla, rajades endale riigi, mida ta on hakanud kutsuma Tarsteiniks, sellel alal paikneva linna järgi. Peale oma kuninga langemist, pöördusid mitmed hörenlased just tema poole, nendest mainimisväärseim oli Hallaste krahv Leoric, tuues oma maad ja veel vaenlase poolt puudutamata valdused tema käsutusse.
Tarsteini puhul räägitakse piirialadest ja riigist. Piirialadena just vihjatakse neid alasid, mis lisandusid Tancredi võimualla kui Höreni isandad tema vasallideks hakkasid. Riik ise on aga need maad, mis uus valitseja esimesena oma võimu alla moodustas saades enda käsutusse suure ja raskestivallutatava maaala. Sest tänu kohaliku maastiku omapäradele, jõgedele-järvedele ning soodele, on vaid kaks kolm kohta kuskohast suurem väesalk võiks üritada kindlalt liikuda ning juba hiliskevaest saadik on tegeletud nende paikade kindlustamisega. Lisaks käib sõda jätkuvalt piirialdelt, mistõttu end kohalikud elanikud end võrdlemisi kindlalt tunnevad ja mille tõttu ka just paljud sõjapagulased on oma jalad viinud just Tarsteini südamesse. Kuid mitte ainult põgenikud. Nii palgasõdureid liigub rohkem kui muidu, lootuses heale teeistusele sõjaväes, kuid ka kaupmehi, seiklejaid ja muid asjapulki on rohkemalt kogunenud, ühel või teisel põhjusel. Üldiselt aga võib kõik nad jaotada kaheks, kes soovib sõjast pääseda, kes minna.
Eelmisest aastast samas räägitakse nii mõndagi ja üks lugu räägib Hundivalu külast, mille gnollid laastasid ja orjastasid ning kuidas vaevatud külarahvale said päästjateks kamp rändureid, kes eksirännakul sinna sattusid ja koerakoonude hukatuseks said. Isegi käib juttu meestest, kes on väitnud et olid seal ja veel lisaks ka kooljaid ja põrgulisi näinud. Kuidas lood seal olid, eks seda teavad üksnes asjaosalised.
Kuid jah, suvine pööripäev on möödas ning kesksuvi käes. Pea aasta on möödunud sündmustest Vanalaanes ja Hundivalus. Peale külas toimunut aga mindi lahku, igaüks ise suunas ja nüüd on nii mõnigi neist jõudnud Tarsteini läänealadele, Laanevalla lääni. Kes on tulnud üht, kes teist rada pidi ning vahepeal omi asju ajanud, teerada viib ikka edasi ning parem oleks kui need eespool kõndivad kogud liiga tuttavad ei tunduks...
Saatuse radade korraldusel on au kuulutada välja Saatuse radade kolmanda mängu: Rännuteel, mis leiab aset Särgjärvel
Kogunemine algab 12.00. Mäng ise 14.00-15.00. Öö on IG.
Mäng kestab pühapäeva lõunani.
Ööbimine toimub telkides ja oma toidunõud kaasa võtta.
Mängumaksumus on praegusel ajal maksjale 150 krooni, NPCdele 100 krooni. Hind sisaldab toitlustust. Mängumaks kanda üle arvele Marko Rasin 10010225551013 ühispank.
Maailmakirjelduse leiab
Reeglid:
Registreerumiseks palun saata PS kasutajale Ghostwizard või aadressile sardren@gmail.com mainitud isiku poole võib pöörduda ka muude olulisemate küsimustele.
Registreerudes pange kirja oma:
-Pärisnimi ja fooruminimi
-Vanus
-Mängukogemus
-Meiliaadress ja soovi korral muud kontaktandmed
-Kas uus või vana tegelane või et kas on soov NPC rolli järgi.
-Kui uus tegelane, siis kas on soov saada meie poolt tegelane või kirjutada ise.
Arvestage sellega, et nii PCde kui ka NPCde arv on piiratud. Eelmistel mängudel osalenutel on teatav eelis järjekorras, kuid ei soovitaks neilgi väga pikalt viivitada.
Logistika:
Tallinnast otsest bussiliiklust pole, samas saab sinna normaalselt läbi Tartu.
Laupäev
10:30 TARTU - SAARE 11:08 Täispilet: 45.00
Pühapäeval tagasi
16:32 SAARE - TARTU 17:20
16:50 SAARE - TARTU 17:40
Kui istute Tartust bussi peale, tuleb teha järgmist: Loksuda Narva maanteed pidi, kuni jõuate Saare peatuseni. Seal väljute bussist! Sealsamas ka teeviit, mis teatab, et Tartuni on 33 kilomeetrit... See peaks teoreetiliselt olema teeristil. Pärast bussist väljumist ei lähe te enam otse edasi (sinna kuhu buss läks), vaid kõmbite parempoolset teed pidi (sinna peaks näitama silt: Pala) nii mõni kilomeeter, kuni jõuate Särgjärve bussipeatusesse. Seal ongi. Kohe vasakul metsa sees. Särgjärve peatusesse ühtegi bussi kava järgi minemas ei ole, seepärast ka vajadus natukene maad kõndida. Kui keegi aga kohe ikka väga hätta jääb, siis võib mängujuhtidele helistada ning neljarattaline veereb appi. Üritame ka õige suuna kuidagi ära märgistada, et oleks mingi kindlustunne.
Üsna sama juhis kehtib ka autoga tulijatele!
Parimate soovidega, teie mängujuhid:
Daleios, Dragonknight, Ghostwizard, Requel, Yoshy