7. veebruar mäng: JÄÄ JA TULE LAUL
Postitatud:
18:48 3. Jaan 2009
Postitas chloe
"...Will märkas silmanurgast liikumist. Läbi metsa liuglesid kahvatud kogud. Ta pööras pead ja märkas pimeduses valget varju. Hetk hiljem oli see kadunud. Oksad õõtsusid kergelt tuule käes, kraapides üksteist oma puiste sõrmedega. Will avas suu hoiatushõikeks ja tundus, nagu oleksid sõnad talle kurku kinni külmunud. Võib-olla ta eksis. Võib-olla oli see vaid mõni lind, peegeldus lumel, mingi kuuvalguse mäng. Mida ta siis õieti näinud oli?
" Will, kus sa oled?," hõikas ser Waymar üles, "kas sa näed midagi?" Ta pöördus aeglaselt ringiratast, ühtäkki ettevaatlik, mõõk käes. Ilmselt tajus ta nende lähedust nagu Willgi, kuigi näha polnud midagi. "Vasta mulle. Miks siin nii külm on?".
Oli tõesti külm. Värisev Will klammerdus kõvemini tugioksa külge, nägu kõvasti vastu vahipuu tüve surutud. Ta tundis oma põsel magusat kleepuvat vaiku...""JÄÄ JA TULE LAUL"
"Müüri taga"
Tegemist on Troonide Mängijate esimese mänguga, kus veidi rohkem võitlust ja madinat, kuid on ka parajas koguses rollimängu. Nagu juba arugi saite, on tegemist "Jää ja tule laulu" sarja maailmaga. Tegevus toimub Müüri taga, seega saate mängida metslasi, nälpsajaid, örisejaid, hiide jne. Reeglid ja taustakirjeldused ilmuvad hiljemalt 26. jaanuaril. Kui sul on oma mõte, keda sooviksid mängida, käi julgelt välja. Tule ja võta osa ning püüame arvestada iga inimese soovidega.
Mäng sobib nii noorele kui vanale, nii algajale kui ka kogenud mängijale.
Registreeri ennast
johanna.tikka@gmail.com. Kohtume mängul!
Aeg: 7.-8.02.09
Koht: Mosina matkamaja (NB! Karmimad ja vastupidavamad ööbivad ahjuga telkides. Maja on väike)
Kaart:
http://www.vvvs.ee/failid/veeteekaart.jpgOsavõtutasu: 100 krooni
Maksmise tähtaeg: 1. veebruar. Osavõtutasu kanda siia: Johanna Tikka 221017602322. Selgituseks: Jää ja tule laul.
NB!Mängijate arv piiratud, esimesed 30 maksjat mängivad!
Registreerimine:
johanna.tikka@gmail.com või Dragon.ee foorumis saatke privaatsõnum Chloele.
Registreerumise tähtaeg: 1. veebruar.
Küsimused mängu kohta:
johanna.tikka@gmail.comKaasa toit, soojad riided, soojad jalatsid, mängukostüüm, magamiskott, magamismatt ja sööginõud.
Kui roll nõuab, siis ka larpi relvad ja turvised.Kasuks tuleb õlilamp või tõrvik.
Mängujuhid toitlustust ei korralda.
Mäng kestab 24 h, st. mänguvälist aega pole.
Vinge, on ju?
Austusega,
Chloe, Agur, Sorontur, Melian ja muud vahvad tegelased
"... metsa pimedusest väljus üks vari ja peatus Royce´i ees. See oli pikk ja sale ja kõva nagu vana luu, ihu valev kui piim. Selle turvis näis liikumise pealt värvi muutvat; kord valge nagu äsjasadanud lumi, siis must nagu vari, puudekarva tumerohekashallide tähnidega kaetud. Need mustrid värelelesid iga tema sammu juures nagu kuuvalgus veepinnal.
Will kuulis, kuidas ser Waymar Royce kopsud pika sisinaga tühjaks hingas. "Hoia eemale, " hoiatas ülikupoeg. Tema hääl oli rabe nagu poisikesel. Ta heitis pika sooblinahkse mantli üle õlgade taha, et käed võitluseks vabaks teha, ja haaras mõlema käega mõõgast. Tuul oli vaibunud. Oli väga külm..."(Kuulutuses on kasutatud lõike George R.R. Martini teosest "Troonide mäng")
Re: 7. veebruar mäng: JÄÄ JA TULE LAUL
Postitatud:
19:17 3. Jaan 2009
Postitas chloe
Kohalesaamine:
Mängukoht on Tartu ja Elva vahel (u. 20 km Tartust)
Buss peatub Vaprapäel või Tõravere peatuses, aga seal veel umbes 3 km jalutada.
Seega organiseerige ennast autodele.
Bussiajad:
09:50 TARTU - TÕRAVERE 10:15 Täispilet: 18.00
ETKNRP 938 TARTU-ELVA GoBus AS (ML), Kiirliin
10:50 TARTU - TÕRAVERE 11:25 Täispilet: 19.00
ETKNRLP 938 TARTU-NÕO-ARBIMÄE-ELVA GoBus AS (ML), Tavaline
11:20 TARTU - TÕRAVERE 11:45 Täispilet: 18.00
ETKNRLP 938 TARTU-ELVA GoBus AS (ML), Kiirliin
08:57 TÕRAVERE - TARTU 09:40
ETKNRLP 938 ELVA-PEEDU-NÕO-TARTU GoBus AS (ML), Tavaline
09:04 TÕRAVERE - TARTU 09:30
ETKNRL 938 ELVA-TARTU GoBus AS (ML), Kiirliin
09:13 TÕRAVERE - TARTU 09:55
ETKNR 930 RÕNGU-ELVA-NÕO-TARTU GoBus AS (ML), Tavaline
09:44 TÕRAVERE - TARTU 10:10
ETKNRLP 938 ELVA-TARTU GoBus AS (ML), Kiirliin
10:13 TÕRAVERE - TARTU 10:55
ETKNRLP 930 RÕNGU-ELVA-NÕO-TARTU GoBus AS (ML), Tavaline
10:54 TÕRAVERE - TARTU 11:20
ETKNRP 938 ELVA-TARTU GoBus AS (ML), Kiirliin
Öine Vahtkond
Nende valvata on Müür, jääst ehitatud hiiglaslik kindlustus kaugel põhjas. See rajatis kõrgub üle 700 jala ning on kolmsada miili pikk, ulatudes Härmakihva mäeahelikust läänes Hüljeste laheni idas. Westerosi pärimuse järgi lasi ligi 8000 aastat tagasi elanud legendaarne Brandon Ehitaja rajada jääst Müüri, hoidmaks lõunaaladelt eemale metslasi ning teisi Põhja asukaid, eelkõige ebalasi, kes olid Pikaks Ööks nimetatud perioodil Westerosi hõivanud – kuni tundmatud jõud nad taganema sundisid. Praegused mõõtmed on Müür omandanud Öise Vahtkonna sajanditepikkuse töö tulemusena. Vahtkonna üha vähenev koosseis ei võimalda aga kaasajal enamat, kui hädavajalikke parandustöid. Iidseid vastaseid ebalasi pole nähtud enam tuhandeid aastaid.
Vahtkonda on läbi aegade rakendatud kui sunnitöölaagrit vägivaldsete kurjategijate, poliitiliste pagulaste ja allaheitetud aadlike jaoks. Kuigi nende read muutuvad järjest hõredamaks ning Öise Vahtkonna liikmeks olemine pole kaugeltki enam nii hinnatud ja auväärt kui see kunagi oli, koosneb Vahtkonna tuumik võimekatest ja pühendunud meestest. Nende püüdluseks on teenida Vahtkonda ning inimeste maid, takistades põhjaalade metslastel tulemast rüüsteretkedele teisele poole Müüri. Mustade vendade iidne ülesanne on aegade jooksul unustatud ning asendunud igapäevaste, kaasaegsemate probleemidega.
Öise Vahtkonna kindlused
Terve Müüri ulatuses paikneb üheksateist Vahtkonna linnust (kuigi rohkem kui seitseteist pole neist kunagi korraga mehitatud olnud). Tegelikkuses ei ole need enamat kui mõned kasarmud, tallid, laohooned ja vahitornid, kuna neil puuduvad müürid. See näiline kaitsetus võimaldab Vahtkonnal mehitada Müüri ning võidelda põhja poolt tulevate ohtude vastu, kuid ei paku neile kaitset lõuna suunal, juhuks kui Vahtkond peaks kunagi ülestõusus ühinema. Elavjõu puuduse tõttu on hetkel mehitatud vaid kolm kantsi.
Elu Vahtkonnas
Teenistus Vahtkonnas kestab surmani. Kui vennaskondlane on saabunud oma vabast tahtest, on tal lubatud tema väljaõppe jooksul Müürilt igal ajal lahkuda. Kui ta on aga saadetud Müürile kui kurjategija või kui ta on andnud Vahtkonnale vande, on deserteerumine karistatav surmaga. Kuigi üksikud vennaskondlased pärinevad aadli või rüütlite seast, on enamus neist endised kurjategijad: üle terve Westerosi on veel elus traditsioon pakkuda süüdimõistetule surmanuhtluse asemel võimalust liituda Vahtkonnaga.
Põhja ülikud on läbi ajaloo pidanud Müüril teenimist suureks auks. Mitmete põhjapoolsete perekondade nooremad pojad, kellel pole olnud määratud oma isa valdusi pärida, on andnud vande. Teisalt, paljud lõunaaladelt pärinevad vennaskondlased on sattunud teenistusse poliitiliste mahhinatsioonide tagajärjel või kuna nad juhtusid toetama kaotanud poole püüdlusi.
Vahtkonna liikmete traditsioon riietuda üleni musta on andnud neile nimetuse „varesed“. Kuigi mõned peavad seda alavääristavaks, on vennaskondlased üldiselt selle ka enda kõnepruugis kasutusele võtnud. Teisteks levinud nimetusteks on „mustad vennad“ või „vennaskondlased“.
Elu Müüril ei ole kerge ning see lõppeb vaid surmaga. Vahtkonna read on hõrenemas ning üha vähem liikmeid pärinevad aadelkonna seast, samas kui täiendused tulevad peamiselt vanglatest. Kuigi rüütlile või aadlikule on ohvitseri positsioon Vahtkonnas sama hästi kui kindlustatud, on mitmed mõjuvõimsaid vennaskondlased tõusnud esile just lihtrahva hulgast. Seitsmes Kuningriigis on Vahtkond üks vähestest institutsioonidest, kus lihtinimene võib saavutada võimu rüütlite ja aadlike üle, võimalusega tõusta isegi Ülempealiku auväärsele positsioonile.
Öise Vahtkonna vanne
Öö ligineb ja nüüd algab minu vahikord. See ei lõpe enne, kui ma suren. Ma ei võta kunagi naist ega oma maad ega sigita lapsi. Ma ei igatse endale krooni ega aja taga kuulsust. Ma elan ja suren oma vahipostil. Ma olen mõõk pimeduses. Ma olen vahimees müüridel. Ma olen leek, mille kuumus peletab külma; valgus, mis kuulutab koitu; sarv, mis äratab uinujad; kilp, mis kaitseb inimeste valdusi. Ma tõotan oma elu ja au nimel teenida Öist Vahtkonda nii sellel ööl kui ka kõigil tuevastel öödel.
Vahtkonna ülesehitus
Öise Vahtkonna liikmed jaotuvad oma ülesannetelt kolmeks:
Rajaleidjad, kelle ülesanneteks on igapäevaselt müüri valvata ning astuda vastamisi Vahtkonna vaenlaste, nii lindpriidest metslaste kui müstiliste ebalastega. Rajaleidjaid juhib Ülemrajaleidja.
Ehitajad, kes vastutavad Müüri korrasoleku eest. Neid juhib Ülemehitaja.
Stjuuardid korraldavad Vahtkonna igapäevast majandamist. Nende tööd organiseerib Ülemstjuuard.
Ülempealik
Ülempealik juhib Öist Vahtkonda. Ta teenib oma ametis kuni surmani ning tema järglase valivad Vahtkonna liikmed ühiselt. Kuigi ametlikult võib iga vennaskondlane tõusta sellele kõrgeimale positsioonile, pärinevad Ülempealikud traditsiooniliselt eelkõige rajaleidjate seast.
Metslased
Westerosi elanikud kutsuvad üldistavalt ’metslasteks’ kõiki Müürist põhja pool elavaid inimesi, kuigi nad ise eelistavad nimetada end Vabaks Rahvaks. Kümned, võimalik, et sajad tuhanded metslased jagunevad sadadeks hõimudeks, klannideks, küladeks ja röövsalkadeks. Mõned hõimud elavad paikselt, samas kui teised on poolnomaadilikud rändajad, olles sõltuvad vaid omaenda vajadustest. Kuigi metslaste ja „vareste“ vahel leiab tihti aset kokkupõrkeid, pole ka koostöö neile võõras: hättasattunud Vennad on mõnikord pääsenud vaid tänu metslaste abile ning Vahtkond pole öelnud ära võtmast metslaste lapsi enda hoole alla, kasvatamaks neist Vahtkonna liikmeid. Müürist põhja pool tegutseb endine Vennaskonna liige, metslaspäritolu Mance Rayder, kelle plaanidest annavad aimu metslaste suurenenud aktiivsus põhjaaladel.
Ebalased
Ebalasteks nimetavad Westerosi elanikud Müürist põhja pool elanud müütilisi olendeid, metslaste hulgas tuntud kui Valged Kõndijad. Kuna ebalastest pole peale Pikka Ööd juba üle 8000 aasta ühtegi jälge leitud, peetakse neid Seitsmes Kuningriigis üldlevinud arvamuse kohaselt väljasurnud rahvaks, või siis lihtsalt muinasjututegelasteks.
Legendide järgi on ebalased pikad, kõhetud inimesesarnased olendid, kriitvalge naha ning jääsinisena hiilgavate silmadega. Nad liikuvat ringi vaid öösiti ning nende saabumist kuulutab ebaloomulik külmus. Keel, mida need olendid räägivad, on teistele Westerosi rahvastele tundmatu ning nende kõne meenutab rohkem jää pragunemist kui inimolendite vestlust.
Ebalasi on kirjeldatud kui nimetu, R’hlloriga igavest võitlust pidava pimeduse, külma ja surma jumala teenreid.
Re: 7. veebruar mäng: JÄÄ JA TULE LAUL
Postitatud:
0:08 4. Jaan 2009
Postitas chloe
Registreerunud:
1.
2.Magnus(maksnud)
3.Irve(maksnud)
4.Dan(maksnud)
5. Alari(maksnud)
6. Kaadit(maksnud)
7. Alton(maksnud)
8. Ozkar(maksnud)
9. Joosep (maksnud)
10. Edwin(maksnud)
11. Ülo (maksnud)
12. Jaanus (maksnud)
13. Haldo-Rait (maksnud)
14. Oliver (maksnud)
15. Mari(maksnud)
16. Heikki (maksnud)
17. Andres (maksnud)
18. Iti-Liis (maksnud)
19. Karl(maksnud)
20. Hannes
21. Märten(maksnud)
22. Melian 2
23. Berit(maksnud)
24. Aweron(maksnud)
25. Tõnis Tenno(maksnud)
26. Tiit Kroon(maksnud)
27. Robert Rootslane(maksnud)
28. Kuujapuu(maksnud)
29. Homosapients(maksnud)
30. Sille(maksnud)
31. Logerin(maksnud)
32. Paadikapten(maksnud)
33. KEK
34. Jaana(maksnud)
35. Jürgen(maksnud)
36.Tanel T(maksnud)
37.Sentius (maksnud)
Re: 7. veebruar mäng: JÄÄ JA TULE LAUL
Postitatud:
11:14 5. Jaan 2009
Postitas chloe
Nimekiri lukus, kohad kinni
Mäng tuleb. Palume maksta mängijatel võimalikult ruttu osavõtutasu!
Kui keegi ei saa tulla, siis palun teatada võimalikult ruttu. Mängujuhtidel on vaja reageerimisaega.
Re: 7. veebruar mäng: JÄÄ JA TULE LAUL
Postitatud:
23:45 6. Jaan 2009
Postitas Anathema
Kas on äkki mõni autokoht Tartust toimumispaigale üle, mida oleks võimalik väikestviisi hõivata?
Re: 7. veebruar mäng: JÄÄ JA TULE LAUL
Postitatud:
10:41 7. Jaan 2009
Postitas chloe
Kahjuks ei saanud me lubatud bussi, mis oleks mängukohale viinud.
Proovige ennast mahutada autodele.
Alton vist tuleb autoga? Alari? KEK? Aweron? Karl? Aurin?
Re: 7. veebruar mäng: JÄÄ JA TULE LAUL
Postitatud:
10:51 7. Jaan 2009
Postitas Aweron
Alloha!
Umbes-täpselt kaks kohta on vabad mu raudratsul. Starten Tallinnast. Igaks juhuks reserveerisin juba kaks tükki ära.
Muidugi, kui Irve ja String ei taha minuga sõita, on veel vabu kohti
Re: 7. veebruar mäng: JÄÄ JA TULE LAUL
Postitatud:
11:43 7. Jaan 2009
Postitas Alton
Aweke ma tean, et sul on suur auto aga sellise varustusega viiekesi sõita on suht karm ka seda pisikest otsa Tartust sinna! Soovitan soojalt neljakesi liikuda.
Re: 7. veebruar mäng: JÄÄ JA TULE LAUL
Postitatud:
12:24 8. Jaan 2009
Postitas Dan
Teoorias on minu autol ka 1 koht Tallinnast sinna ja tagasi (või siis Tartust), kui ei ole vaja vedada suurt telki vms. ööbimiseks tarvilikku korraldajatel. Vajadus eelpoolnimetatud asju transada selgub lähinädalatel
Re: 7. veebruar mäng: JÄÄ JA TULE LAUL
Postitatud:
23:23 8. Jaan 2009
Postitas paadikapten
Kuna aega on veel küll ja see 3 km peatusest mängupaika jalutada pole teab mis hull asi, siis mina autokohta ei küsi. Kui kõik hädalised on autodele saanud ja mõni koht vabaks jääb, ehk siis ronin peale.
Re: 7. veebruar mäng: JÄÄ JA TULE LAUL
Postitatud:
10:18 21. Jaan 2009
Postitas chloe
Üks vaba koht naismängijale. (ei diskrimineeri, roll on selline)
MÄNGIJA OLEMAS