Leht 1 koguhulgast 1
LARP: "Kolme Vägi" UUS AEG! 08.08.2009
Postitatud:
12:09 20. Mai 2009
Postitas Himot
Glanthur vaatas seda trööstitut rusuhunnikut, mis Nelja Ilma Kõrtsist järgi oli jäänud. "Olgu nad neetud!" vandus ta endamisi juba mitmendat korda, suutmata endiselt saatuse irooniat ära imestada. Peale kõiki neid aastaid ja kogu seda tööd seisis ta endiselt sellesama koha peal vaesemana kui kunagi varem. Ohvrimäe lahingus lüüa saanud orkid olid taganedes tema kõrtsi sisse tunginud ja seal parajalt laamendanud, samas kui ta ise keldrist kirvest leida üritas. Ja kui talle lõpuks meenus, et ta selle oma enda rumalusest ja edevusest kõrtsi ukse kohale oli riputanud, oli laoruum juba tulelõõmas. Edasi ei jõudnud ta teha muud, kui päästa nii palju kui vähegi võimalik ja võimalik oli tõesti vähe.
Nüüd, pool aastat ja kaks külmavõetud varvast hiljem, seisis ta taaskord nelja tee ristis ja ei suutnud endale uut teed valida. Haldjate linnas Danharis oli endiselt lein ja teadaolevalt valmistuti seal viimseks kultustoiminguks, mistõttu sinna polnud praegu ühel endast lugupidaval, kuid paraku vaesel ("Olgu nad neetud, raisk!")päkapikul mõistlik minna. Ja pealegi ei olnud ta ka päris kindel, millises Sünklaane pimedas salus see linn asub. Esgarothis aga oli kuuldavasti mingi kahtlustäratav haigusseisund nii inimeste kui maade üle võimust võtnud ja tervis oli tõesti ainuke asi, mis muidu muserdatud Glanthurile praegusel hetkel veel jäänud oli. Ta tõstis maast lõhkilöödud peekri, vaatas sealt oma väsinud peegelpilti ja pomises omaette:" Heledat või tumedat..."
Mäng: LARP Kolme Vägi (järg mängule Saatuste Ristteed)
Aeg: 08.08.2009 kell 12.00
Koht: Viljandi Lossimäed
Osalustasu: 35.- (makstakse kohapeal)Registreerumine aadressil
ain.magi@maagymnaasium.ee või siin foorumis
Ühendust saab ka msn-s:
loojangu@hotmail.comRegistreerumiseks saata:
Nimi
Vanus
Rollimängu kogemus
Kas jätkad vana rolliga(soovituslik) või soovid uut
Seekord mängusiseselt "toitlustamist" ei toimu, kuid planeeritud on mängujärgselt väike lõke ja grillimine. Kogenumatelt mängijatelt ootaks omapoolset nägemust oma rollist ja soovidest koos registreerumiskirjaga mailile.
Re: LARP: Kolme Vägi (järg mängule Saatuste Ristteed) 25.juuni
Postitatud:
16:40 3. Juun 2009
Postitas Himot
Registreerunud:
1.Tave
2.Patrick-J. T.
3.Toomas T.
4.Lauri K.
5.Dwar
6.Taaniel T.
7.Edvin T.
8.Sven R.
9.Harri O.
10.Kristjan T.
11.Lauri L.
12.Mihkel B.
13.Timmo
14.Artur R.
15.Tõnis T.
16.kuujapuu
17.Kaadit
18.Sten
19.Jane
20.looom
21.Lauri nr.3
22.Karl-Henry T.
23.Jagnar R.
24.Taivo T.
Re: LARP: Kolme Vägi (järg mängule Saatuste Ristteed) 25.juuni
Postitatud:
18:40 6. Juun 2009
Postitas Himot
NB! Kuna registreerumine on olnud oodatust tagasihoidlikum, siis eeloleval nädalal selgub, kas mäng toimub või lükkub edasi. Kokku võiks saada vähemasti 25-30 inimest
Re: LARP: Kolme Vägi (järg mängule Saatuste Ristteed) 25.juuni
Postitatud:
14:34 7. Juun 2009
Postitas Ghostwizard
Väike hint sulle kui rohkem mängijaid tahad.
Vaata mitu üritust juunikuus on, mis aegadel ja tee oma järeldused. Me ei jõua kõikjale.
Re: LARP: "Kolme Vägi" UUS AEG! 15.08.2009
Postitatud:
15:41 2. Juul 2009
Postitas Himot
Proovime veel korra, ei jää muud üle, kui: 8.august kell 12.00
Re: LARP: "Kolme Vägi" UUS AEG! 15.08.2009
Postitatud:
15:52 2. Juul 2009
Postitas Xan
...
Re: LARP: "Kolme Vägi" UUS AEG! 08.08.2009
Postitatud:
20:19 5. Juul 2009
Postitas Tindome
Teil on väga ilus kuulutus, peab möönma.
Re: LARP: "Kolme Vägi" UUS AEG! 08.08.2009
Postitatud:
14:04 6. Juul 2009
Postitas tave
Ei saa jätta kiitlemast, et plakat on minu tehtud.
Re: LARP: "Kolme Vägi" UUS AEG! 08.08.2009
Postitatud:
23:59 8. Juul 2009
Postitas Himot
TÄHELEPANU!
Kõik, kes eelmise mängu kohta foorumis või mulle isiklikult(kirjalikult) tagasisidet pole andnud, siis võiksite teha väikese kroonika - sündmuste käik teie tegelase silmade läbi. Kõigil kroonika saatjatel on võimalik teenida uueks mänguks mingi lisaväärtus- oskus,raha,loits jms.
Re: LARP: "Kolme Vägi" UUS AEG! 08.08.2009
Postitatud:
0:20 13. Juul 2009
Postitas Himot
Kõigile huvilistele on nüüd kättesaadav
Re: LARP: "Kolme Vägi" UUS AEG! 08.08.2009
Postitatud:
23:35 30. Juul 2009
Postitas Himot
Registreerumine lõppeb pühal päeval 2. augustil kell 00.00!
Re: LARP: "Kolme Vägi" UUS AEG! 08.08.2009
Postitatud:
22:28 4. Aug 2009
Postitas Himot
Hea uudis!
Samaaegselt mänguga toimub vahetusläheduses üks vahva motomeeste üritus "MOTORAMM"
. Nii et kellel peale mängu kuhugi minna pole, siis see on üks võimalus
. Aga tegelikult teeb see mind küll veidi murelikuks aga loodan, et see meid segama ei hakka. Otseselt mängualal nende tegevusi ei toimu aga oodata on, et nad lossimägedes ringi liiguvad. Võtkem seda mängusiseselt - Sünklaane mägedes pidavatki ju elama kurjategijad, kõrilõikajad, mõrvarid, orkid, trollid, mäekollid ja muud karvased.
Kaalusime siin pikalt, kas edasi või tagasi lükata aga ühtegi paremat varianti kahjuks ei leidnud, ära ka jätta ei taha. Igaksjuhuks informeerin teid, et saaksite ennast vaimselt ette valmistada.
Re: LARP: "Kolme Vägi" UUS AEG! 08.08.2009
Postitatud:
23:12 5. Aug 2009
Postitas Himot
Nüüd kättesaadavad ka
Riietumine toimub Pärimusmuusika Aidas, sinna saab jätta ka oma isiklikud asjad. Aita saab juba kell 11.00, nii et enamvähem selleks ajaks võiks kohal olla. Kaasa tasuks võtta omad söögi- ja jooginõud juhuks kui äkki peale mängu midagi söödavat pakutakse. 500 aastat lagunevaid plastiknõusid palun mitte võtta!
Tartust tulijatel on soovitatav jõuda järgmistele bussidele:
09:30 10:55 386 TARTU-VILJANDI MULGI REISID AS Tavaline ETKNRL 70.00.-
09:45 11:00 149 TARTU-VILJANDI-PÄRNU-KURESSAARE SEBE AS Kiirliin RLP 80.00.-
Re: LARP: "Kolme Vägi" UUS AEG! 08.08.2009
Postitatud:
23:37 8. Aug 2009
Postitas Himot
Nonii, minul on igaljuhul jalad pidevalt krambieelses seisundis sellest ronimisest aga ootaks siis vaikselt teiepoolset tagasisidet ja kroonikaid. Igasugune tagasiside on minu jaoks positiivne, ka kriitika !!! Tagasiside siis siia teemasse ja kroonikad mulle eraldi dokusmendina!
Re: LARP: "Kolme Vägi" UUS AEG! 08.08.2009
Postitatud:
22:57 12. Aug 2009
Postitas tõivet
Glanthuri päevaraamat
Viimne peatükk: Glanthuri lõpp
Tõprakari! Nõnda ilus kõrts oli! Oma kätega püstitatud, hoole ja armastusega hoitud! Pool aastat on möödunud aga ikka on raske sellest üle saada. Kodutu päkapikk ei ole mingi päkapikk vaid tühipaljas hulkur. Juba kuid hulgume Gilringiga mööda metsi ja mägesid, otsime neid neetud orke. Ma tean, et enamus mu kullakallist varandusest on ilmselt siiani kõrtsi varemete all peidus aga tahan tagasi ka seda, mis kuskil räpaste orkidega kaasa liigub. Ja mu kullakallis pistoda. Ma vajan seda!
Juba mitmendat ringi jõuame kõrtsi varemeteni. Väga tahaks rahus veidi otsida ja kaevata aga seda ei saa, sest Gilringi ahne pilk ei lase mind hetkekski silmist. Alati, kui kuskilt õnnestub veidike raha leida ootab ta juba käsi pikas kõrval.
Seekord on metsas palju liikumist. Esmalt jääb mäenõlvakult silma orus midagi askeldav ork. Orgu jõudes on alles vaid tema paha hais.
Veel satub teele üks kahtlane päkapikk, kes kannab mõõka ja kilpi! Päkapiku relv on ikka kirves! Lisaks on tal kaasas orkilaadne peletis, kes aga väidab, et ta ei ole ork ning kõigile oma pudelist kahtlast ollust joomiseks pakub. Päkapikk piinab teda uimaseks löömisega. Hiljem ta siiski veidra olendi tapab. Veel tiirleb nende ümber üks inimene, kes ennast vägisi päkapikule palgasõduriks pakub. Teeme selle veidra seltskonna juurest minekut.
Äkki satub meie teele üks tuttava näoga ork, kes tagastab mulle minu kullakalli pistoda. Ta olevat selle vabastanud kõrtsiründajate käest. Vastutasuks ei soovi ta muud, kui vaid seda, et tema eest haldjate või inimeste ees raskel hetkel hea sõna kostaksin. Pistoda eest olen valmis midaiganes lubama. Siis läheb ork oma teed.
Ette satub ka kummaline pime, kes ei tea, kes ta pimedaks tegi. Küsib meilt raha või piisakest verd. Asi tundub kahtlane ja me teeme minekut.
Veel kohtame teel üht kohtlasevõitu lõbusat vanameest Cadocit, kes tahab kangesti Doraki hauakambrit leida. Kaupleb ja kaupleb, et me ta sinna juhataks ent viimasel hetkel meenub talle midagi ning tal hakkab väga kiire. Lahkudes viskab ta meile mõlemale veel kuldna mittemillegi eest! Terve kuldna! Loll! Sedasama vanakest kohtame veel mitmelgi korral, eriti ühe ülirõõmsa ja upsaka päkapiku seltsis, kes end kuningaks nimetab ja kõigilt mõdu kaupleb. Sellesama päkapiku ja ühe külamehe seltsis põgeneme hiljem meid jälitava suurearvulise inimseltskonna eest. Peidame end Doraki hauakambrisse, külamees jääb väljapääsu juurde valvesse. Harring avastab, et Dorak on hauast kadunud, alles on vaid mõned hõbenad ja kiiver. Harring proovib kiivrit ja arvab hetkeks, et tema on just see kõikse õigem päkapikk, kes peaks Falkase asemele asuma. Hiljem asetab ka kiivri kalmule siiski tagasi. Hauakambrist lahkuma asudes astuvad Harring ja Gilring lõksu ja kaotavad veidikeseks meelemärkuse. Inimesed aga kolistavad ümber hauakambri ja mina pean neid veidi aega võikaid hääli tehes eemale peletama ning uimaseid kaaslasi valvama. Lõpuks nad virguvad ning saame maa-alt välja ronida. Lahkudes vigastab Gilring veel ühes lõksus jalga, seon selle ja ta peab nüüd lonkama.
Järgneb veel tükk aega ekslemisi mööda mägesid ja metsi otsides kadunud Doraki laipa. See jääbki meil leidmata. Mingil hetkel viib tõus kõrgesse mäkke meid haldjate linna Danhari, kus haldjakuningale jääb silma minu kullakallis pistoda. Ta nõuab seda enda kätte, sest arvab sellel võluvõimu olevat. Vastumeelselt ent siiski hirmu tundes loovutan ma raske südamega iluasja talle. Õnneks haldjad sellest mingit võlujõudu ei leia ning saan oma kullakese peagi tagasi. Hingan kergendatult. Ootame veel veidike ja otsustame siis Gilringiga linnast lahkuda.
Teel ära tekib meil Gilringiga mingist tühisest asjast vaidlus, mis kähmluseks kerkib. Rüseluse käigus õnnestub mul talle paar mehist kirvehoopi virutada ent tema kirves tabab mind surmavalt. Kukun. Minust veidi eemale pudeneb mu kullakallis pistoda. Haaran selle järele kuid äkki kaob mu jäsemetest jõud, rasked silmalaud vajuvad kinni ning ma uinun igavesse unne...
Billi päevaraamat
Kõnnime vend Killiga juba nädalaid leidmaks oma kadunud vend Himur. Hetkeks tekib lootus teda tabada, kui üks muhe vanake ja ka mingit riitust pidav haldjakuningas leiavad sarnaseid jooni Himuri ja sealsamas viibiva maagilaadse Himgor vahel. Tõde me veel aga teada ei saa, sest äkki tekib kärme ajujaht ühele põgenevale orkile ning me otsustame selle jahiga liituda. Ork tabatakse ning tapetakse keset haljate linna Danhari. Meie aga kaotame Himgori silmist. Asume teda ja ehk tema isikus ka oma kadunud venda otsima. Ehk homme...