Muinaslugu Jaapanis III: "Kadunud Impeerium", 29-30 august
Postitatud: 19:37 11. Juul 2009
Ma tõusen tuhast
Ja rooman taas su juurde
kõik aeg jääb mulle
Aeg kaob pihust nagu liiv, langeb alla, sügavikku. Ja voolanud on seda juba nii-nii kaua. On mööduunud 150 aastat hetkest, mil meie maal valitsesid Harumazu ja Lunoshi klannid. 150 aastat hetkest, mil suri Lunoshi Yobuku, hävis Harumazude perekond ning peeti saatuslik Kawamura lahing.
Liiv lendab tuulde, nagu ka mälestused ja kõik elav. Maailm muutub iga hetkega ning teie, väikesed inimesed, ei saa midagi parata.
150 aastat segaseid aegu ühes lahingute, salamõrvade ja reetmistega muutsid ka teie elusid –teid on jäänud liiga väheseks. Ning arvud aina kahanevad, eriti pärast Tomamura lahingut, mis toimus kuusteist aastat tagasi ning mille tagajärjel hävines kogu impeerium.
Jah, järel on vaid riismed. Nurisünnitused või väärarenguga lapsed ning raugad, kes on kaotanud kõik oma võimed. Ja see ongi kõik, mis on veel järel suurest kuusõdalaste impeeriumist.
See needus, mis teid tabas oli midagi täiesti uut, erinevat. Keegi meist polnud kunagi varem midagi sellist näinud või tundnud – kõik võimed nõrgenesid või kadusid sootuks. Sünnimärgid meie selgadel, mis määrasid ära meie kõrge soo, mädanesid põrgupiinu tekitades küljest. Mis kõige hullem - viljatus. Enamus lapsi, kes pärast Tomamurat on sündisid, on kas värdjad või surnud.
Jah, leidub ka erandeid. Uusi vastsündinuid lähemalt uurides ilmnes õigepea, et umbes üks kümnest lapsest oli tugev ja terve, kuid iseasi oli see, kas tal ka ihaldatud geen on. Naised aina vananevad ning järeltulijate sünd on praktiliselt lõppenud.
Enam ei kardagi te nii väga valitsust. Juhmide sõdalaste eest põgenemine on õnnestunud viimased kuussada aastat. Kuid esimest korda ajaloo jooksul ähvardab teid oht, millesarnast pole me enne kogenud – täielik väljasuremine.
Ning selliste annete kadumine maa pealt – seda ei saa me ju ometi lubada.
Kindel on aga see, et keegi teie oma veresugulane on reetur. Lasknud ennast võimudel uurida ning aidanud kaasa needuse loomisel. Mitmed, teie kõige võimsamad geenikandjad on tegelenud aastaid reeturi otsimisega. Vahele võtnud mitmed kahtlusalused, kuid asjatult - keegi ei reeda oma saladust.
Kuid midagi ju peab tegema. Shi-Sho "Punase Hundi" gildijuht Ritsikas on otsustanud ning laiali saatnud teated üle kogu maa, et kutsuda kokku kõik vägevamad kuusõdalased. Tema eesmärk on jõuda selgusele needuse osas ning see hävitada.
Kõikidele tugevatele kuusõdalastele edastati samal ööl nende unenägudes teade - täpselt poole aasta pärast kohtutakse endises Lõbustuste Majas, mis tegelikult kuulub Shigoto Taorile. See on tema maamaja, mida pole juba aastaid kasutatud. Piisavalt anonüümne ja silmatorkamatu koht, et salajast koosolekut pidada.
Ühes teatega saite teada reeglist, mis kokkusaamisel kehtib: ohutuse mõttes ei avalda keegi ei enese ega teiste õiget nime, vaid kõik kasutavad oma pseudonüüme. Kui valitsus sellest kohtumisest kasvõi pisikese leha oma ninna saaks... siis oleks teie sugu igaveseks kadunud.
Sest reetureid leidub igal pool. Nii, et lõppude lõpuks on kõige olulisem kaitsta iseennast ning oma lähedasi ning jääda ellu.
~*~
Eelmisest mängust on möödunud IG 150 aastat. Ning tulemas on Muinaslugu Jaapanis III: "Kadunud impeerium"
Mäng toimub 29.-30. augustil Tartumaal, Reolas, Kanni talus.
Tartust saab edukalt Reolasse liinibussiga (u. 10-15 minutit sõitu), bussipeatuses tuleb kõndida umbkaudu 2 km mängukohta.
Täpne ajakava soeses mänguga:
Kell 15.20 väljub Tartu bussijaamast buss "908 TARTU- AARIKE-PANGODI-NEERUTI-OTEPÄÄ". Bussipilet maksab 15 krooni. Maha peab tulema Reola bussipeatuses, mis on 15 minuti bussisõidu kaugusel Tartust.
Kell 15.35 on tuleb teile vastu üks mängukorraldajatest, kes toob teid turvaliselt ja sõbralikult mängukohta.
Kell 16.00 algavad briifid, mis kestavad orienteeruvalt kaks tundi.
Kell 18.00 toimub üldbriif ja seoses sellega ka mängu algus.
Mäng lõpeb orienteeruvalt kell 01.00 öösel.
30. augusti hommikul, kell 11.13 väljub Reola bussipeatusest buss Tartusse, mille pilet maksab orienteeruvalt 15 krooni.
Mängumaks kanda järgmiselt:
Saaja nimi: Siiri Kumari
Summa: 200 krooni (PC) / 100 krooni (NPC)
Konto number: 10010494715017
Selgitusse kirjutada "Jaapani larp III" ning maksja ees- ja perekonnanimi ning rollimängurinimi (kui on).
Raha kanda hiljemalt 10. augustiks!
Pärast 10. augustit on mängumaks PC-dele 250 krooni ja NPC-dele 125 kr.
Tänasest on üleval ka materjalid Jaapani ajaloo ja kultuuri kohta, samuti ka meie mängu taustainfo, reeglid ja muu vajalik. Selle informatsiooni läbilugemine on vägagi soovituslik, et muuta mäng iseenda ja teiste mängijate jaoks meeldivaks ja põnevaks!
Jaapani foorum asub aadressil http://jaapan.darkbb.com
Seal on üleval kõik vajalikud materjalid ning aeg-ajalt tuleb neid ka juurde.
Valminud on ka "Muinaslugu Jaapanis" seeria reeglid, mida saab lugeda .
Registreeriumiseks saata kindlasti kiri ühes ankeediga aadressile jaapanilarp@hotmail.com
Nimi:
Vanus:
Rollimängukogemus:
Rollieelistused (eelistad olla NPC või PC, keda sooviksid mängida jne):
MSN (häda korral ka mõni muu sidepidamisvahend):
Oled taimetoitlane? Sul on allergiaid? Mingi muu ihuhäda? Anna meile teada!
Iga mängija peab ise kaasa võtma:
toidunõud: kauss, kastmealus, teetass, toidupulgad (need on hädavajalikud, soovi korral võib kaasa võtta ka muud kraami)
Riided: korralik jaapani stiilis kimono naistel. Meestel vastavalt seisusele hakama ja gi. Jalatsite tõetruudus pole niivõrd oluline – soovitavalt midagi mugavat ja vastupidavat, et väljas ringi liikuda. Toas ollakse sokkis.
Relvad: naistel tanto ja meestel katana ja wakizashi, soovitavalt ka tanto, aga pole kohustuslik. Lubatud on ka igasugused väikesed salarelvad, nagu nõelad ja muu; samuti ka kõikvõimalikud ülejäänud Jaapani-pärased relvad – oluline on see, et need oleksid täiesti ohutud. Ei, me ei luba kaasa võtta kahekäekirveid ja suuri medieval-mõõku! Kui teie roll eeldab seda, et teil on teistugused relvad, pidage nõu GM-idega.
Magamiskott ja vajadusel ka magamismatt.
Täring D100 või D10 (erandina ka münt, oleneb individuaalsetest võimetest). Kui mängijal endal pole võimalik täringut hankida, tuleb kontakteeruda GM-ga.
Et luua Jaapanile omast õhkkonda, on mängijate välimus küllaltki oluline, sest see aitab sulanduda olustikku ja sooritada paremat rollimängu.
Detailne ülevaade riietest, relvadest ja nõudest läheb samuti üles internetti.
Kui tekib küsimusi, küsige julgesti!
Teie armsad mängujuhid,
Terry | 59006586 | SaagaTerry@hotmail.com
Melian | 53612501 | uzunnayagirla@hotmail.com
Veera
Myrt
Ja rooman taas su juurde
kõik aeg jääb mulle
Aeg kaob pihust nagu liiv, langeb alla, sügavikku. Ja voolanud on seda juba nii-nii kaua. On mööduunud 150 aastat hetkest, mil meie maal valitsesid Harumazu ja Lunoshi klannid. 150 aastat hetkest, mil suri Lunoshi Yobuku, hävis Harumazude perekond ning peeti saatuslik Kawamura lahing.
Liiv lendab tuulde, nagu ka mälestused ja kõik elav. Maailm muutub iga hetkega ning teie, väikesed inimesed, ei saa midagi parata.
150 aastat segaseid aegu ühes lahingute, salamõrvade ja reetmistega muutsid ka teie elusid –teid on jäänud liiga väheseks. Ning arvud aina kahanevad, eriti pärast Tomamura lahingut, mis toimus kuusteist aastat tagasi ning mille tagajärjel hävines kogu impeerium.
Jah, järel on vaid riismed. Nurisünnitused või väärarenguga lapsed ning raugad, kes on kaotanud kõik oma võimed. Ja see ongi kõik, mis on veel järel suurest kuusõdalaste impeeriumist.
See needus, mis teid tabas oli midagi täiesti uut, erinevat. Keegi meist polnud kunagi varem midagi sellist näinud või tundnud – kõik võimed nõrgenesid või kadusid sootuks. Sünnimärgid meie selgadel, mis määrasid ära meie kõrge soo, mädanesid põrgupiinu tekitades küljest. Mis kõige hullem - viljatus. Enamus lapsi, kes pärast Tomamurat on sündisid, on kas värdjad või surnud.
Jah, leidub ka erandeid. Uusi vastsündinuid lähemalt uurides ilmnes õigepea, et umbes üks kümnest lapsest oli tugev ja terve, kuid iseasi oli see, kas tal ka ihaldatud geen on. Naised aina vananevad ning järeltulijate sünd on praktiliselt lõppenud.
Enam ei kardagi te nii väga valitsust. Juhmide sõdalaste eest põgenemine on õnnestunud viimased kuussada aastat. Kuid esimest korda ajaloo jooksul ähvardab teid oht, millesarnast pole me enne kogenud – täielik väljasuremine.
Ning selliste annete kadumine maa pealt – seda ei saa me ju ometi lubada.
Kindel on aga see, et keegi teie oma veresugulane on reetur. Lasknud ennast võimudel uurida ning aidanud kaasa needuse loomisel. Mitmed, teie kõige võimsamad geenikandjad on tegelenud aastaid reeturi otsimisega. Vahele võtnud mitmed kahtlusalused, kuid asjatult - keegi ei reeda oma saladust.
Kuid midagi ju peab tegema. Shi-Sho "Punase Hundi" gildijuht Ritsikas on otsustanud ning laiali saatnud teated üle kogu maa, et kutsuda kokku kõik vägevamad kuusõdalased. Tema eesmärk on jõuda selgusele needuse osas ning see hävitada.
Kõikidele tugevatele kuusõdalastele edastati samal ööl nende unenägudes teade - täpselt poole aasta pärast kohtutakse endises Lõbustuste Majas, mis tegelikult kuulub Shigoto Taorile. See on tema maamaja, mida pole juba aastaid kasutatud. Piisavalt anonüümne ja silmatorkamatu koht, et salajast koosolekut pidada.
Ühes teatega saite teada reeglist, mis kokkusaamisel kehtib: ohutuse mõttes ei avalda keegi ei enese ega teiste õiget nime, vaid kõik kasutavad oma pseudonüüme. Kui valitsus sellest kohtumisest kasvõi pisikese leha oma ninna saaks... siis oleks teie sugu igaveseks kadunud.
Sest reetureid leidub igal pool. Nii, et lõppude lõpuks on kõige olulisem kaitsta iseennast ning oma lähedasi ning jääda ellu.
~*~
Eelmisest mängust on möödunud IG 150 aastat. Ning tulemas on Muinaslugu Jaapanis III: "Kadunud impeerium"
Mäng toimub 29.-30. augustil Tartumaal, Reolas, Kanni talus.
Tartust saab edukalt Reolasse liinibussiga (u. 10-15 minutit sõitu), bussipeatuses tuleb kõndida umbkaudu 2 km mängukohta.
Täpne ajakava soeses mänguga:
Kell 15.20 väljub Tartu bussijaamast buss "908 TARTU- AARIKE-PANGODI-NEERUTI-OTEPÄÄ". Bussipilet maksab 15 krooni. Maha peab tulema Reola bussipeatuses, mis on 15 minuti bussisõidu kaugusel Tartust.
Kell 15.35 on tuleb teile vastu üks mängukorraldajatest, kes toob teid turvaliselt ja sõbralikult mängukohta.
Kell 16.00 algavad briifid, mis kestavad orienteeruvalt kaks tundi.
Kell 18.00 toimub üldbriif ja seoses sellega ka mängu algus.
Mäng lõpeb orienteeruvalt kell 01.00 öösel.
30. augusti hommikul, kell 11.13 väljub Reola bussipeatusest buss Tartusse, mille pilet maksab orienteeruvalt 15 krooni.
Mängumaks kanda järgmiselt:
Saaja nimi: Siiri Kumari
Summa: 200 krooni (PC) / 100 krooni (NPC)
Konto number: 10010494715017
Selgitusse kirjutada "Jaapani larp III" ning maksja ees- ja perekonnanimi ning rollimängurinimi (kui on).
Raha kanda hiljemalt 10. augustiks!
Pärast 10. augustit on mängumaks PC-dele 250 krooni ja NPC-dele 125 kr.
Tänasest on üleval ka materjalid Jaapani ajaloo ja kultuuri kohta, samuti ka meie mängu taustainfo, reeglid ja muu vajalik. Selle informatsiooni läbilugemine on vägagi soovituslik, et muuta mäng iseenda ja teiste mängijate jaoks meeldivaks ja põnevaks!
Jaapani foorum asub aadressil http://jaapan.darkbb.com
Seal on üleval kõik vajalikud materjalid ning aeg-ajalt tuleb neid ka juurde.
Valminud on ka "Muinaslugu Jaapanis" seeria reeglid, mida saab lugeda .
Registreeriumiseks saata kindlasti kiri ühes ankeediga aadressile jaapanilarp@hotmail.com
Nimi:
Vanus:
Rollimängukogemus:
Rollieelistused (eelistad olla NPC või PC, keda sooviksid mängida jne):
MSN (häda korral ka mõni muu sidepidamisvahend):
Oled taimetoitlane? Sul on allergiaid? Mingi muu ihuhäda? Anna meile teada!
Iga mängija peab ise kaasa võtma:
toidunõud: kauss, kastmealus, teetass, toidupulgad (need on hädavajalikud, soovi korral võib kaasa võtta ka muud kraami)
Riided: korralik jaapani stiilis kimono naistel. Meestel vastavalt seisusele hakama ja gi. Jalatsite tõetruudus pole niivõrd oluline – soovitavalt midagi mugavat ja vastupidavat, et väljas ringi liikuda. Toas ollakse sokkis.
Relvad: naistel tanto ja meestel katana ja wakizashi, soovitavalt ka tanto, aga pole kohustuslik. Lubatud on ka igasugused väikesed salarelvad, nagu nõelad ja muu; samuti ka kõikvõimalikud ülejäänud Jaapani-pärased relvad – oluline on see, et need oleksid täiesti ohutud. Ei, me ei luba kaasa võtta kahekäekirveid ja suuri medieval-mõõku! Kui teie roll eeldab seda, et teil on teistugused relvad, pidage nõu GM-idega.
Magamiskott ja vajadusel ka magamismatt.
Täring D100 või D10 (erandina ka münt, oleneb individuaalsetest võimetest). Kui mängijal endal pole võimalik täringut hankida, tuleb kontakteeruda GM-ga.
Et luua Jaapanile omast õhkkonda, on mängijate välimus küllaltki oluline, sest see aitab sulanduda olustikku ja sooritada paremat rollimängu.
Detailne ülevaade riietest, relvadest ja nõudest läheb samuti üles internetti.
Kui tekib küsimusi, küsige julgesti!
Teie armsad mängujuhid,
Terry | 59006586 | SaagaTerry@hotmail.com
Melian | 53612501 | uzunnayagirla@hotmail.com
Veera
Myrt