Selle teema käigus on välja toodud mitu mängu aspekti, mis iseenesest omavahel väga ei haaku.
Kogu teema võiks tegelikult kokku võtta sõnadega "GMi osa/süü ebaõnnestunud mängudel".
Esiteks, mäng on ühislooming, mitte ainult GMi teha. Ebaõnnestunud mängudel võib süü olla ka mängijate või mõne üksiku mängija oma. Mina olen tähele pannud, et inimesed, kes päriselus omavahel sobivad teevad koos ka hea mängu.
Teine asi, mängitavatel persoonidel peavad olema konkreetsed enne mängu defineeritud õigused ja vabadused. GMi omavoli nende vabaduste suhtes pole hea toon. Vahel harva õnnestub seda omavoli varjata aga enamasti tuleb see välja ja see jätab paha maitse suhu.
Kolmandaks, on omajagu tihti juhtunud, et GM süü on halb planeering. GM planeerib mängule mingi arengu, aga avastab ootamatult, et tal pole võimalik seda saavutada ilma mängitavate persoonide õigusi ja vabadusi rikkumata. Siis on GM äkki dilemma ees, kas lasta mängul areneda suunas, mille jaoks pole eriti midagi huvitavat (või üldse midagi) planeeritud ja mängijatel võib igav hakata või rikkuda õigusi ja vabadusi. Selline rikkumine saab ilmselt egolarpi tiitli (kui see välja tuleb), aga eksimus pole sel juhul siiski egos vaid halvas planeerimises. Ka ise olen olnud selles süüdi (kuigi ilma väga kolossaalsete läbikukkumisteta) ja meenutan mõnda situatsiooni sügava häbitundega
Sellest ka moraal GMidele, kui te planeerite mängule arenguid (mis on iseenesest väga hea asi) mida soovite saavutada, siis mõelge välja meetod kuidas seda teha ilma mängitava persooni õigusi ja vabadusi rikkumata.
Üks võimalik GMi eksitus on ka näiteks see, et midagi pole planeeritud. Mängijad käivad lihtsat nõutult ringi ja ei leiagi ühtegi mõistlikku tegevust. Eksitusi, mida GM võib teha on üsna mitmeid. GM võib muidugu mängitava persooni õigusi üldse ilma põhjuseta rikkuda, aga mina isiklikult ei mäleta ühtegi sellist juhtumit. Võimalik, et mul on lihtsalt vedanud ja ma olen viibinud väga heas seltskonnas
Mängitava persooni õigused ja vabadused on omaette teema. Mitte alati, aga väga paljudel juhtudel on mängitava persooni põhiõigus olla ohustatud (enamasti tähendab see õigust saada surma). See võib tunduda naljakas, aga ilma ohuta kaob põnevus ja ilma põnevuseta on mäng igav.