Postitas morthgoth 3:30 12. Jaan 2010
Seekord otsustasime GMidena sellisele asjadele mitte üldse vahele segada. Minu arvates töötas ja oli täitsa hea, paari inimese emotsioonidel mängis küll ehk liiast. Aga alati ei saa pehme olla. Ehk oli asi ka selles, et kuna viimasel ajal on mängud muutunud tegelase elule vähem ähvardavaks reaalsuses, alati tuleb miski vahele ja päästab, siis ei osata end ka eriti hästi kaitsta ja elus hoida. Situatsioonis, kus sa oled karja seiklejate ja kõrilõikajate (vahe ei pruugi just märgatav olla) seltskonnas ebasurnute poolt ahistatavas ümbruses, ei peagi olema lihtne elus püsida. See vajab omajagu mõttetööd, paranoiat, võitlemisoskust ja kiireid jalgu. Nii peabki olema, kui tegelase surm ei ole reaalne asi juhtuma, ei õpita selle elu ka hoidma. Näiteks usun, et tänu viimase mängu kogemusele ei ole järgmisel kaugeltki nii palju laipu, kuigi pinget täis kavatsusi ja mõrvasoove võiks vabalt olla samal hulgal. Meie neid igatahes mängijatele keelama ei hakka. Viiekümne mängijaga seikluslarbil on see raskesti teostatav, ebapraktiline, mängu kulgu ja paljude jaoks lusti rikkuv. See on vähemalt minu nägemus.
Mitte, et ma väidaks, nagu kõik surmad oleks tingitud mängijate poolsest oskamatusest elus püsida, on selles siiski kõvasti arenguruumi.
Ma olen õnnelik, et inimesed on nii ilusad ja head.