Tank mängis Rongilarbil sellist tegelast
Postitatud: 0:12 22. Jaan 2010
Kuna Juuniorimuljetajate hoog ja KEK on raugenud koos minu uppumisega sessilõpu töösse ja kuna leidsin üht teist asja otsides rongilarbil ilmunud ajalehe, meenus mulle kõige hullem roll, mille ma iial olen saanud kirjutada. Õnneks oli see mul Gmailis alles ja seda oli tore lugeda.
Mõistsin, et on täiesti kohatu, et seda ei ole seni laiale ilmale jagatud.
Enne rolli pean veidi rääkima situatsioonist. Välja on kuulutatud Rongilarp, kõik osalejad sõidavad automaatrongil Valka. Kõik hakkavad saama kätte oma tegelasi. Sealhulgas ka vaene Tank (või õigemini väga õnnelik).
Tema roll oli aga järgmine.
Plasar 1024
(võid julgesti maailma täiendada, sest oled mängul ainus, kes
sääraseid asju teab)
Plasarid (punased) ja Kneumoodid (sinised) on täisdigitaalsed
eluvormid Meunami Sõlmedel. Need on sellised kohad, kus Suure Mehhi
põhivoog Meunamist tekkinud konstantkristallide vastu põrgates
alamvoogudeks jaguneb.
Selle tulemusel tekkinud andmeturbulentsis on võimalik luua väga
keerukaid struktuure. Paraku on antud piirkond väga piiratud ja
Plasarite ja Kneumootide vahel juba ammu rangelt ära jagatud.
Viimasel ajal on Suure Mehhi põhivoog raugema hakanud. Turbulentsid
jõuavad vaevalt Neljanda Sõõrini ja sinnagi vaid korra kahe suurtsükli
jooksul.
Seetõttu on Kneumoodid hakanud teie, Plasarite territooriumit
määravate piiripoide nihutamist põhjustama. Kui Kneumoot liigub
piiripoi lähedusse, tekib tõukejõud ja ta paiskub tagasi - paraku
liigub tagasi ka piiripoi ning rasked Kneumoodid põrgatavad end pea
lakkamatult vastu teie poisid, mistõttu hakkavad poid juba peatumatut
kiirendust saavutama.
Ülejärgmisel suurtsüklil, ütles Plasar 1, on poide kiirendus nii suur,
et Kneumoodid vallutavad enne järgmise tsükli algust kogu Meunami
Sõlme.
Selle vältimiseks tuli sind transleerida üle lainesignaali maailma,
mille kohta Suur Mehh teile oma turbulentsis teada andis.
Sinu ülesanne on hankida seadeldis, mida nimetatakse releeks, see
lahti võtta ning uuesti kokku panna, et selle struktuurist selge
ülevaade saada. Kogutud andmetest suudab Plasar 0 loodetavasti lõpliku
automaadi abil transleerida piiripoidele uued põrget kompenseerivad
ankrud. Kneumootide tagasilükkamiseks.
Kohalikud olendid on viie kuni kuue väljaulatuva kulendiga, millest
mõnedel on liigendid. Ühtlasi on neil mikrostruktuurist tehtud väga
ebaefektiivne neurovõrkmõtleja.
Transleerumine hakkab perroonil, kui oled täiesti kellegi rongimineja
kehas. Rongis suudad esimest korda keha üle võtta ja tegutsema asuda.
Sul on aega kolm tundi.
Seoses harjumatusega antud neuromõtlejat tõhusalt kasutada oled veidi
raplev ja teed asju ja kõneled kuidagi hüplikult ja kiiresti. Räägid
peaaegu pausideta, sest pausid on ebaefektiivsed.
Kuna sinu poolt kantud isendil on polariseeritud silmad, näed
termiite, mida teised sarnased olendid ei näe.
Termiidid on kõikjal. Termiidid on kohalikele olenditele väga
ohtlikud, sest nad söövad metallimolekulide vahelt sidemeid ära.
Võib-olla saab neid olendeid hoiatada ja neile selgitada, et on teatud
struktuurse kahju oht ka nende kehadele. Võimalik, et nad on tänulikud
ja annavad sulle selle, mida otsid.
Plasar 1 hoiatas sind: valge müra tajumine läbi olendi sisendseadmete
võib su kontrolli olendi üle hävitada ning sind tagasi Meunami
sõlmedele kopeerida.
Oled äärmiselt intelligentne ja loogiline. Suudad kasutada mõningaid
olendi teadmisi maailma kohta. Sinu poolt kasutatud olendi mõtleja ei
ole päris korras.
Tunned
Plasarid 0 kuni 1023 - ei ole mängul
Kuna mängul oli psühhiaater, kuulus Plasar 1024 tema hullude gruppi.
Mõistsin, et on täiesti kohatu, et seda ei ole seni laiale ilmale jagatud.
Enne rolli pean veidi rääkima situatsioonist. Välja on kuulutatud Rongilarp, kõik osalejad sõidavad automaatrongil Valka. Kõik hakkavad saama kätte oma tegelasi. Sealhulgas ka vaene Tank (või õigemini väga õnnelik).
Tema roll oli aga järgmine.
Plasar 1024
(võid julgesti maailma täiendada, sest oled mängul ainus, kes
sääraseid asju teab)
Plasarid (punased) ja Kneumoodid (sinised) on täisdigitaalsed
eluvormid Meunami Sõlmedel. Need on sellised kohad, kus Suure Mehhi
põhivoog Meunamist tekkinud konstantkristallide vastu põrgates
alamvoogudeks jaguneb.
Selle tulemusel tekkinud andmeturbulentsis on võimalik luua väga
keerukaid struktuure. Paraku on antud piirkond väga piiratud ja
Plasarite ja Kneumootide vahel juba ammu rangelt ära jagatud.
Viimasel ajal on Suure Mehhi põhivoog raugema hakanud. Turbulentsid
jõuavad vaevalt Neljanda Sõõrini ja sinnagi vaid korra kahe suurtsükli
jooksul.
Seetõttu on Kneumoodid hakanud teie, Plasarite territooriumit
määravate piiripoide nihutamist põhjustama. Kui Kneumoot liigub
piiripoi lähedusse, tekib tõukejõud ja ta paiskub tagasi - paraku
liigub tagasi ka piiripoi ning rasked Kneumoodid põrgatavad end pea
lakkamatult vastu teie poisid, mistõttu hakkavad poid juba peatumatut
kiirendust saavutama.
Ülejärgmisel suurtsüklil, ütles Plasar 1, on poide kiirendus nii suur,
et Kneumoodid vallutavad enne järgmise tsükli algust kogu Meunami
Sõlme.
Selle vältimiseks tuli sind transleerida üle lainesignaali maailma,
mille kohta Suur Mehh teile oma turbulentsis teada andis.
Sinu ülesanne on hankida seadeldis, mida nimetatakse releeks, see
lahti võtta ning uuesti kokku panna, et selle struktuurist selge
ülevaade saada. Kogutud andmetest suudab Plasar 0 loodetavasti lõpliku
automaadi abil transleerida piiripoidele uued põrget kompenseerivad
ankrud. Kneumootide tagasilükkamiseks.
Kohalikud olendid on viie kuni kuue väljaulatuva kulendiga, millest
mõnedel on liigendid. Ühtlasi on neil mikrostruktuurist tehtud väga
ebaefektiivne neurovõrkmõtleja.
Transleerumine hakkab perroonil, kui oled täiesti kellegi rongimineja
kehas. Rongis suudad esimest korda keha üle võtta ja tegutsema asuda.
Sul on aega kolm tundi.
Seoses harjumatusega antud neuromõtlejat tõhusalt kasutada oled veidi
raplev ja teed asju ja kõneled kuidagi hüplikult ja kiiresti. Räägid
peaaegu pausideta, sest pausid on ebaefektiivsed.
Kuna sinu poolt kantud isendil on polariseeritud silmad, näed
termiite, mida teised sarnased olendid ei näe.
Termiidid on kõikjal. Termiidid on kohalikele olenditele väga
ohtlikud, sest nad söövad metallimolekulide vahelt sidemeid ära.
Võib-olla saab neid olendeid hoiatada ja neile selgitada, et on teatud
struktuurse kahju oht ka nende kehadele. Võimalik, et nad on tänulikud
ja annavad sulle selle, mida otsid.
Plasar 1 hoiatas sind: valge müra tajumine läbi olendi sisendseadmete
võib su kontrolli olendi üle hävitada ning sind tagasi Meunami
sõlmedele kopeerida.
Oled äärmiselt intelligentne ja loogiline. Suudad kasutada mõningaid
olendi teadmisi maailma kohta. Sinu poolt kasutatud olendi mõtleja ei
ole päris korras.
Tunned
Plasarid 0 kuni 1023 - ei ole mängul
Kuna mängul oli psühhiaater, kuulus Plasar 1024 tema hullude gruppi.