http://www.wyvern.de/adventures/drachen ... pages_id=5HINNAD:
1. Kuni 30.11.2010: Mängija 89 eurot
2. Kuni 31.01.2011: Mängija 99 eurot
3. Kuni 30.04.2011: Mängija 109 eurot
4. Kuni 30.06.2011: Mängija 116 eurot
Kohapeal makstes: 130 eurot
Grupisoodustust kirjas ei ole.
TOIMUMISAEG (2010 DF-i toimumise järgi, kuna kodukat ei ole selle koha pealt veel uuendatud, aga võib eeldada, et toimub samal ajal): 27.07 - 01.08 (6 päeva)
Kui on soov päev varem saabuda, läheb tavalisele piletihinnale +15 eurot lisaks.
PILETI TELLIMINE: Saab tellida mitu piletit korraga. Saabub kohale 4-6 nädalaga, saadetakse korrapäraste intervallidega teele.
RELVAD:
1. Mõõgad: Lateks. Fiiberklaasist südamik, soovitatud pehmendus on miinumum 15 mm löögikohtades ja 5 mm külgedel. Shell ja pommel peavad samuti olema polsterdatud.
2. Kilbid: Peavad olema eest üleni polsterdatud. Miinimum polsterdus külgedel 3-5 cm, esiküljel 10 mm.
3. Polearmid: Kirved, hellebardid, kaikad. Tuleb kasutada kahe käega. Südamikuks kuni 16 mm fiiberklaas, polsterduseks kõigis kohtades miinumum 6mm (kõva vahtplasti puhul) või 10 mm (pehme vahtplasti puhul).
4. Ballistilised relvad: Vibud, ammud. Maksimum tõbetugevus 30 naela. Nooled peavad olema valmistatud fiiberklaasist või puidust. Noolepea diameeter peab olema miinimum 40 mm. Noolepeas võib kasutada pehmet vahtplastist. Käsnad, mida kasutatakse make-upi tegemiseks, on selleks otstarbeks end praktilisena tõestanud (viimane lause on otsetõlge DF-i kodukalt)
5. Viskerelvad: Kirved, noad, kivid, odad. Peavad olema ilma tahke südamikuta.
6. Piiramisrelvad: Pole meile ilmselgelt tähtis.
7. Turvised: Ei tohi olla teravaid otsi.
8. Kiivrid: Soovitatakse kanda kiivrit, eriti lõpulahingus.
MÄNGUALA: Enam kui 1.200.000 ruutmeetrit suur ala. Metsane, keskel linnake tavernade, kaupluste ja erinevate linnaosadega. Lisaks on lahinguala ja parkimisplats.
Pilte:
Pildid:
DF 2007:
http://www.wyvern.de/adventures/drachenfest/de/node/403DF 2008:
http://www.wyvern.de/adventures/drachenfest/de/node/591DF 2009:
http://www.wyvern.de/adventures/drachenfest/de/node/689DF 2010:
http://www.wyvern.de/adventures/drachenfest/de/node/769Selle aasta Drachenfest on ühtlasi ka DF-i 10. Aasta sünnipäev, niisis lubavad korraldajad lahedaid üllatusi.
Toimumisaeg: 26.07.2011- 31.07.2011 (kindel toimumisaeg)
MAAILMA LOOMINE (lühikokkuvõte): Alguses elasid draakonid esimeses maailmas, kuid nende omavahelises võitlemises päästeti valla tohutud jõud, mis selle maailma põrmu paiskasid. Olles kohkunud oma hoolimatusest, rändasid draakonivennad maailma äärele, jõudes uude maailma. Nähes võimalust vanad vead heastada, nimetasid nad selle maailma Teiseks maailmaks, ja asusid seda valitsema. Samuti seadsid nad sisse Draakonite festivali, et iga aasta otsustada, milline draakonitest saab järgneva aasta valitsema. Oma eestvõitlejateks valisid nad Teise maailma surelikud, andes nii oma saatuse nende kätte.
Siin on info DF-il osalevate leeride kohta:
DRAAKONITE LAAGRID:
ROHELINE LAAGER: Siit leiab praktiliselt kõike, sest Rohelise tee pakub palju võimalusi. Barbareid ja šamaane, haldjaid, drüaade ja isegi orke, roheline laager on avameelne kõigi suhtes, kes vaid loodust austavad. Üleelamine on selle laagrite lipukiri, õilsad duellid jäetakse punase ja hõbedase laagri liikmetele. Aastatel 2002 ja 2007 tuli roheline laager võitjaks, tänu oma heale sisemisele struktuurile, mis liitis suuremad grupid ja üksikmängijad osavalt kokku.
Roheline draakon: Looduse ja elu ringluse valvur. Sisemine konflikt on armutus, sest kes sobitub, elab üle, kes seda ei suuda, liitub taas ringlusega.
HÕBEDANE LAAGER: Siin on enamasti sõdalased ja mõned preestrid, maage praktiliselt ei ole. Õiglus, rüütellikus ja headus on ideaalid, mis siin au sees on. 2001 aastal võitis hõbedane laager koos oma liitlaste punase- ja rohelise laagriga, 2002 aastal samuti, kuid andis vastavalt liiduleppele võidu edasi rohelisele laagrile.
Roheline draakon: Looja ja kõige olemise algus. Ta seisab valguse ja loomingu eest. Tema sisemine konflikt on külm teras, sest see on jõud, mis kõik ringlusest väljaspool seisva murrab. Kus hõbe armu näeb, seisab teras vaid õige tee puhastava tule eest.
KULDNE LAAGER: Kuldne laager on kindlasti märkimisväärne oma truude liikmete poolest. Grupid, nagu „Kuldne Vahtkond“, on juba alates esimesest DF-ist selle laagri liikmed. Lisaks on kuldse laagri alatised liikmed „Antiiksed“, kelle karakterid on eeskuju võtnud antiiksest Kreekast ja Roomast. Maage ja õpetlasi leiab siit laagrist vähe, enamus on võitlejad, kuid ka nemad on alati teretulnud, kui neil vaid õiglus südames on.
Kuldne draakon: Kui Hõbedane on algus, ja Must lõpp, siis Kuldne on kaal nende vahel. Tema on draakonite kohtunik, kuid need ei ole seadused, millest ta lähtub, vaid õiglus. Kuldse tee on raske ja kivine, ja alati pole kõik nõus tema otsusega. Kuldne on nõel, mille ümber saatuseketas keerleb. tema sisemine konflikt on igavene reetmine.
PUNANE LAAGER: Võitluse, au ja teotahte laagris kogunevad igatsorti võitlejad. Ka fantastilised ideed on siin teretulnud, kuni nad võidelda oskavad muidugi, mis käib ka lahingmaagide kohta, kuigi need on siiski haruldane nähtus. DF 2008 aastal tuli punane laager võitjaks, sest arvuliselt ülekaalukas roheline laager nõustus 50 vs 50 lahinguga- tänutäheks eelmise aasta toetuse eest.
Punane draakon: Täis teotahet, ei arva ta sõnamängudest palju, kui just sõnadele ka teod ei järgne. Tema sõdalased ei lähe väljakutsetelt tee pealt eest, vaid seisavad sirgelt ja surevad parema meelega, kui elavad põlvitades. Kuulsus ja au, nende nimel võib tera välja tõmmata. Punane on mõõk draakonite seas, ja toob surma ja hävingut kõigile ringluse vaenlastele. Tema sisemine konflikt on vereiha, sest kui tera on kord juba tõmmatud, on vähe, mis saab veristamist peatada.
HALL LAAGER: Hallil laagril on liigutav minevik, ja vaatamata nimele leiab siit kõiksugu kirjut rahvast. Kõik rassid ja ametite esindajad kogunevad teadmiste ja tarkuse lipu alla: maagid ja õpetlased, sõdalased ja alkeemikud, preestrid, kaupmehed, vargad ja bardid. Aastal 2006 saavutas hall laager võidu.
Hall draakon: Teadmiste ja tarkuse draakon. Tema on aja isa, ja kui legendid on tõesed, siis just tema oli esimene draakon. Tema sisemine konflikt on unustus. Tema valitsusaja suur tegu oli Teise Maailma loomine.
MUST LAAGER: Maagia ja salapära laagrina kogunevad siin peamiselt maagid, vargad ja palgamõrtsukad. Siiski on musta laagriga liitunud ka grupid salapäraseid tumedaid sõdalasi, kes maagidega liitusid, et nende võimust osa saada. Fantastilised ja müstilised ideed leiavad siin kodu. Mustas laagris, nagu ka hallis, tulevad kõik teadmiste otsijad kokku, sest teadmised on võim. Aastal 2009 tuli must laager DF-il võidule.
Must draakon: Tema on tee lõpp, surm, kuid ka maagia. Kus hõbedane loob, sealt must võtab. Tema alluvad valvavad teadmisi maagia kohta, varjavad seda. Salapära on tema tugevus, varjud tema liitlased. Tema sisemine konflikt on võimuiha.
SININE LAAGER: Sinise laagri pilt on täis piraate (ausaid meremehi), aga ka palgasõdureid, kes on siin endale uue kodu leidnud. Sinise draakoni omadused (vabadus ja ahnus) sobivad neile just hästi. Pealegi sosistatakse, et just sinises laagris peetakse kõige paremaid pidusid.
Sinine draakon: Vabadus on sinise tee. See on raske tee, sest selle käimine tähendab korra ja õigluse kindlustundest loobumist. See tähendab iseenda elu eest vastutuse võtmist. Nii saab enda saatuse peremeheks ja iseenda teenriks.
Sinine on mõistnud, et tema filosoofiaga ei saa suures lahingus võidule tulla. Tema järgijad peavad enda tee, Tema tee, selleks jätma, et talle järgneda. Kuid see oleks reetmine oma järgijate ja iseenda ees, miski, mida Sinine ei saa nõuda. Pealegi pole valitsemine see, mille järgi Sinine ihkab. Otse vastupidi, tema on mässaja, oportunist, iga valitsusvormi vastane.
Niisiis on ta otsustanud oma järgijad küll koguda, kuid mis nad teha tahavad, on nende endi otsus. Nad peaksid oma vabat tahet kuulama, endale kõik vabadused võtma. Kuld naeratab igast pidustuste otsast vastu, ja kui on miski, mis teeb vabaks, siis on see rikkus.
TEISED LAAGRID:
KAOSE LAAGER: Kaose laager pakub kõigile imelistele ideedele kodu: kaosesõdalased, nekromandid, deemonid või loominimesed. Kaose laager ei ole kuri, kuid paljud tema järgijad, kui mitte kõik, siin tumeda, kui mitte otseselt kurja loomuga. See võtab DF-il outsaideri rolli, aga just see võib end veel tugevusena tõestada.
Kaose avatar: Igalt poolt tulevad kaose liitlased, nende sooviks võita tekkiva korra järgijad. Kõik teelt pühkida, mis igavesel rännakul ees seisab, sest pidev rändamine on kaose märk. Millelgi pole püsivust. Muutus- häving- ehitamine, ja võib-olla uuesti häving. Sest nii nagu on, on äkki hästi, kuid teisiti võib äkki veel parem olla.
Üks osa kõigest, kuid alati teisiti, alati kõigis suuntes ühteaegu püüdlev, surub end alati kõige tugevam soov muutuse järgi läbi. Selle mõttega jagavad iidsete aegade jumalad oma järgijatele kohutavaid võimeid. Hävinguvajadusega, hullusega, maagiaga ja mutatsioonidega muudavad nad maailma pilti. Kaose sisemine konflikt on kaos ise.
VASKNE LAAGER: Vaskne laager on täis kõrgelt motiveeritud ja agiteeritud NPC-si. Mängus on sellel militaarselt organiseeritud, religioosne-fanaatiline juhtkond, mis peaks sellest tegema ohtliku vastase, ja ka teeb. Kuigi see laager on mängujuhtide kontrolli all, juhitakse vaskseid nii vähe kui võimalik.
Vaskne draakon: Vaskse tee on valitsemise tee. Draakonid on loonud uue maailma, ja vaskne on siin, et seda valitseda. Tema tegutsemine on ainuüksi selle sihi poole suunatud. Tema alluvad on lojaalsed, ja teevad kõik, et vaskne saaks troonile tõusta, sest vaid tugeva valitsejaga suudab teine Maailm püsima jääda.
ORKIDE LAAGER: DF 2001 pakkus esimest korda mängijale võimalus mängida orki suurel alal. Alguse 40-est orkist sai pärast nende võitu aastal 2004 aastaks 2006 ca 550 orki. See on siiski oodatav, sest võitjalaager rajab pärast võiduaastat tavaliselt ikka kõige suurema laagri. Siiski on orke mängul keskmiselt 200. Orkidel on ka ühine väepealik, kes on nende avatar draakonite ja kaoseavatari seas.
TRIUMVIRAAT: Väljastpoolt DF-i organiseeritud laager. Põhimõtteliselt seisab see laager headuse, valguse ja au eest. Ebasurnud, orkid, vasksed ja kaose liikmed on selle laagri vaenlased, samas, kui inimesed, haldjad ja päkapikud on nende ridades teretulnud. Nende avatar on keegi Sendbotin der Verlorenen (hüljatute saadik eesti k.). Seda organisatsiooni juhib kolmest liikmest koosnev triumviraat.
HÕIMUDE KÜLA: Küla, mis liidab neid, kes ei ole rahul, et teise Maailma asukaid võetakse vend-venna, õe-õe vastu võitlema draakonite meeleheaks.
Lisaks on mängul linnak nimega Aldradach, mille kohta kahjuks ei ole palju infot, peale selle, et sealt saab kõike osta.
(jutu tõlkis Ivellios)