muljed: Positiivsed.
Natuke nagu wtf elamus oli siis kui saime omale kaaslasteks lisaks naistele, lastele ja vanuritele ka ühe vangi. /Trexxx irvitab - jah me oleme ikka ilged kangelased küll! Saime kätte valvuri kes oli minust umbes poole lühem ja poole noorem - tüdruk... samas Gm sõna on seadus. Aga naljakas oli ikka. Raudsaarlaste rüüstavad ja vägistavad väesalgad TM - ja siis selline vang - et nagu millega vägistavad?? Lühidalt - oleks lootnud tegelt Aurinit köie otsas, Või vähemalt mõnda VG karmi kogenud memme
Aga vangi kiituseks tuleb öelda, et peale mängueelset vestlust (mõjuvuse huvides edastasime selle talle näost näkku kahekõnes) - mis paikneks ajaliselt kuhugi pildiletuleku ja rüüstet külast jalgalaskmise kanti - kus talle selgitati olukorda ja tema edasise elukäigu võimalikke stsenaariume - oli ta äärmiselt koostöövalmis (mitte, et meil oleks olnud erilisi illusioone saatuse osas mis meid ootab kui tema omad peaksid meid kätte saama).
Ühtlasi vabandan tagantjärgi kui mui mõttekäigud olid vahest liiga drastilised. (alari: "Trexxx kamoon ta on ju mingi 15 aastat vana!" - jah ma teadsin seda mänguväliselt
) See ongi selline julm ja sünge sõjaaeg kus halastust pole loota. Väljaspool mängu me oleme kõik enamvähem normaalsed ja kenad inimesed.
Siinkohal kõigile algajatele vangidele ja vangivõtjatele soovitus:
Vangid: teil on alati 2 võimalust kui küsimuse all on teie isiku aheldamine või kinnisidumine.
1. Reaalne - sellisel juhul vastutab teie vereringe säilimise eest kinnisiduja aga bonusena on teil võimalus ennast reaalselt vabaks harutada ja ootamatuse efekti enda kasuks ära kasutada.
Risk on saada viga ootamatult käpuli käies või lihtsalt marrastada oma käed köiega seotud oleku ajal.
2. Deklaratiivne - sellisel juhul te peate lähetuma reeglist kui selline on sõnastatud. Et millise aja välte võite lugeda oma köied katkisteks ja millise skilliga te seda tegite.
Risk on saada süüdistatud reeglirikkumises vmt.
Mõlemal juhul on omad eelised.
See kes teid vangi võttis peab aktsepteerima teie valikut. Niiet mõelge rahulikult järele ja öelge kumba varianti te eelistate.
Vangivõtjad: Reaalse sidumise puhul peab keegi kogu aeg vangidel silma peal hoidma. Isegi kui te seote oma vangid vorstiks ei saa te ikkagi neid siduda selliseks vorstiks, et sellest reaalselt kasu oleks ilma oma vangide tervist ohustamata.
Mõelge jällegi rahulikult järele ja kui te ei ole päris kindlad mida te teete jätke pigem tegemata. Isegi kui vang ütleb, et soovib saada seotud reaalselt võite te sellest keelduda ja piirduda deklaratiivse sidumise või mõne muu lahendusega.
Nüüd mängust
Mis oli hea:
*Tappev retk läbi metsa. Iga samm ma mõtlesin suuskadest - teate küll sellised laiad karvase põhjaga ja aasadega ühest otsast veits kõveramad lauad. Ma arvan, et ma polnud ainus.
*See, et kõik kes metsamarsis osalesid leidsid endas jaksu lõpuni vastu pidada. Nende mahajätmine oleks olnud muidugi rollimänguline kuid veits kurb.
*Fakt, et me saime oma vangist loetud minutitega lahti kui me kõrtsi juurde jõudsime. Igasugustest muudest jubinatest ka mis temaga kaasas käisid.
*Otsus tulla seekord ilma turviseta - milline õnnelik mõte!.
*Külarahvas
*Kõrtsmik ja tema triibuline abiline pooliku telliskiviga soki sees. Vägev sooritus, te lõite ilmselt uue standardi alatuse, ahnuse ja enesealalhoiu kategoorias rollimängulises võtmes. Arvan, et iga algaja röövel peaks teie juures paar aastat õpipoisiks olema.
*Inimesed kes liikusid lambiga ja dressidega - eriti need kes liikusid lambiga suurema jõuguga ja lisaks sellele kolisesid - alati on hea varakult teada, et läheneb suurem jõuk ebaselge meelestatusega inimesi.
Mis saagis:
*pikad distantsid - alles peale mängu saime teada, et on olemas mingi võlupuu... veel kaugemal...
*pikad distantsid kombineerituna pimedusega - üldiselt peale pimeduse saabumist võis arvestada kõikide tegevusliinide venimisega.
*lumi - aga sinna ei saa midagi parata - oli õhkõrn lootus, et keerab külmaks ja tekib selline pooleldi läbikülmunud lumemass mille peal on võimalik ringi liduda. Noh jah wishful thinking.
*see, et kõrtsi peldikus ei olnud valgust - st oli aga selle asukoht oleks nõudnud ilmselt locate spelli kasutamist - korduvalt.
kronoloogia ja helged hetked:
1. Me jõudsime metsast välja kõvale teele.
2. Jälitajad kui neid ka oli - ei näinud me kordagi isegi kaugelt.
3. Raudsaarlasest vang enamvähem rebiti meie käest - raha eest muidugi.
4. Otsus minna trollide juurde neid appi laeva tõstma kauplema oli imetabaselt juhuslikult perfektselt ajastatud ja päästis ilmselt meie elud.
5. Otsus jääda seda nalja - kus miskid noored üritavad trolle maha lüüa - pealt vaatama oli pikas perspektiivis samuti äärmiselt õpetlik.
6. Otsus mitte maha lüüa trollide kullakasti ja laternaga((!) rotflmao) minevat kolme kangelast - põhjusel et nende enneaegse surma korral peame me ise tassima kasti (milles olev kuld nagu hiljem selgus oli valmistatud killustikust -megairw ja kummardused Xani suunas kes nägi selle värvimisega ilmselt kurja vaeva) - päästis tõenäoliselt meie elud...
kulla needus on ikka üks vägev asi.
7. Dialoog pootsmani ja kõrtsmiku naisega - kes meile küll hiljem jama kaela tõid - aga sellegipoolest oli kena kuulata kuidas aardekaardi hind hakkas kolinal kukkuma kui keegi meist esitas süütu küsimuse: "Huvitav mida teeb kõrtsimees kui ta teada saab, et sa siin keset metsa koos tema naisega ringi "uitad"?"
8. Irooniamoment peale meie vangistamist. Hommikul meil oli üks raudsaarlasest vang. Keda me seotud kujul läbi metsa vedasime. Nüüd on teda oodata kõrtsi juurde koos väesalgaga ja ta leiab oma vangistajad kenasti vorstiks seotuna teda juba ootamas... jätkus arutelu ka ta meid nähes vilistab neutraliteedile mis peaks kaitsma musta vennaskonda ja selle vange - üldine arvamus oli, et Neutraliteet on antud hetkel ainult ilus pikk sõna. Taustaks musta venna üha murelikumaks muutuv näoilme. Ääremärkusena olgu lisatud, et üldiselt raudsaarlasi ei koti mingi must vennaskond ega ka mitte müür. Neil on oma saared, laevad ja vaevalt, et nad kunagi vaevavad ennast kellegi müürile saatmisega.
9. Fakt, et inimesed võivad olla tänulikud neile osutatud abi eest ei ole vähetähtis. Isegi pisike hiir võib läbi närida köie ja päästa karu. Mõelge selle muinasjutu peale.
Ja isegi müürilt pagenud desertöör ei pruugi olla südametu tõbras - kui siis ainult Vahtkonna meelest
10. Kinnipidamisel kontrolliti meist ühe silmade värvi - vägev töö mängujuhid! Mul vajus suu suhteliselt lahti kui ma isikukirjeldust kuulasin.
11. Mona, peale mängu kõrtsis.
helge hetk.
12. Kesik by Xan - peab ikka kannatust olema istuda õhtu otsa ja varrast keerutada. Teine käsi pea peal. Ja noh see kuidas kulda tehakse oli ka tegelt legendaarne lugu.
Tänusõnad:
Alari, Erech, Külarahvad eesotsas külavanematega. Eriti suured tänusõnad neiule kes meile vorsti tõi ja nendele kes tõmbasid kardina taga niite, et neiu meile selle noa ikkagi tooks - teie tegusid ei unustata.
Eraldi tänusõnad Kõrtsmikule tema triibulisele abilisele Pootsmanile, ma loodan, et teie tegelaste teed ristuvad meie tegelaste teedega. Jah ma tean, et meie lootused ja teie lootused on umbestäpselt diametraalse suunaga.
Ja kõige lõpuks kõige tähtsamatele. Tänud vaeva nägemise eest organisaatoritele. Oli tore taaskohtuda vanade ja uute sõpradega toredas, õõvastavas ja jõhkras Troonide mängu maailmas.
Paremate Soovidega
Trexxx