Postitas Xan 12:13 18. Juun 2011
ÜLDREEGLID
MÄNGIJAD
Mängijate vanusepiir on minimaalselt 18 aastat. Erandeid ei tehta. Hirm Inc. jätab endale õiguse ohtlikuks või ebameeldivaks muutunud mängija eemaldamiseks mängult ilma eelneva hoiatuseta.
Meie mäng on tavapärasest ohtlikum ja tavapärasest ohtlikumas keskkonnas. Võib esineda varisemisohtlikke ehitatud keskkondasid, salakavalaid ja ohtlikke reljeefe ning pinnakatteid, metsa paigaldatud märgistamata okastraattõkkeid ja muid taolisi asju.
Mängul on väga ebasoovitav osaleda inimestel kellele võib esineda epilepsiahoogusid või on näidustusi valjude helide suhtes.
STOP-REEGEL JA OG (Out-Game)
Stopp reegel kehtib samalaadselt teiste Eestis enamlevinud larpireeglistikega. Täiendavalt ,kui mängu peatamist nõudev situatsioon tekib keskkonnas, kus häälega edasiantav info võib osutuda puudulikuks, siis tuleb STOPP käsklus dubleerida pea kohale tõstetud käte ristamisega.
OG tähiseks on kas OG-lindina kasutatav punavalge plastlint või pea peale asetatud üks käsi. OG märgistatud objektid ja isikud on mängijate jaoks mitteeksisteerivad.
ELUPUNKTID
Igaühel on 2 (kaks) elupunkti. Lisaks on 1 (üks) niinimetatud jäsemepunkt. Ehk siis esimene tabamus jäsemesse ei kustuta elupunkti, teine juba kustutab. Tabamus jäsemesse muudab jäseme kasutuskõlbmatuks. Tabamused pähe ei ole lubatud ja elupunkte ei kustuta.
RAVIMINE JA SURM
Stimpakid. Haavad ei parane ise, st paranevad, aga nagu reaalelus, mitme päevaga. Haava parandamiseks, ehk elupunkti taastamiseks peab mängija manustama stimpaki (kasutame ilmselt väikseid šokolaade) või siis kasutama nanomedkit’i. Stimpakk taastab ühe elupunkti 15 minutiga. Verejooksu peatab koheselt. Nanomedkit taastab mängija täie tervise juurde 5 minutiga. Kui elupunktid on nullis, siis on mängija tegutsemisvõimetu ja suremas. Kaaslastel on võimalik mängija päästa talle 100 sekundi jooksul stimpakk manustades (mängija loeb aeglaselt sajani). Kui seda teha ei jõua, siis on kaks võimalust. Kas leida kasutamata laengute ja nanomedkitiga meedik või aktiveerub DOC-Wagon lepinguga saadud isiklik transponder (telefonikõne GM-ile), DOC-Wagon meeskond tuleb ja elustab ning annab vajadusel minimaalse baasrelvastuse. Igal varjudes jooksjal on ÜKS DOC-Wagon leping.
Kui mängija tegelane on lootusetult surnud, ära söödud, tükkideks raiutud vms. Siis kaotab ta oma tegelaskuju ja võib kas mängust väljuda või jätkata npc’na.
Stimpakkide ja Meedikute nanomedkiti laengute kogus kooskõlastatakse mängujuhtidega. Nanomedkiti laeng on ühilduvuse tagamiseks etteantult tikutoosi suurune. Kuna tootjad on erivead, võib ka nanomedkitide kuju ja laengute kujundus varieeruda. Nanomedkit peab olema kinnitatud töötamise ajaks kas juhtmetega sensoritega või oma korpusega mängija ihu vastu.
DOC-WAGON
Igal varjudes jooksjal on ÜKS DOC-Wagon leping. DOC-Wagon tiimi ründamisel ründajate kehtiv DOC-Wagon leping tühistatakse automaatselt. DOC-Wagoni automaatne transponder on võimalik eemaldada ükskõik millise spetsialisti poolt, kas siis mehhaniliselt, tarkvaraliselt või meditsiiniliselt. Nõuab aega, 5 minutit. Igasugune meditsiiniline sekkumine, mis parendab mängija olukorda, deaktiveerib transponderi.
RELVASTUS
Lubatud relvad: „NERF“ või samalaadne, „Edison Giocattoli“ või samalaadne. Boffer, ühekäerelva maksimaalne pikkus 110 cm. Lubatud boffernooltega vibud, tõmbejõuga kuni 12 kg (nt Falco Scout ja Robin kvalifitseeruvad, samuti enamvähem kõik lastevibud , isevalmistatud vibusid testime enne lubamist). Lubatud on visketähikud.
Laskemoon on ühekordne. Laskemoona kogus mängija kohta kooskõlastatakse mängujuhtidega.
KAUBANDUS
Mängul toimub kauplemine toidu ja laskemoonaga (ning veel nii mõnegi muu asjaga). Maksevahend on elektrooniline, krediidipulkadena kasutame mälupulkasid, millele salvestatakse „standardkrediite“. Võõra kred’pulga kasutamiseks tuleb see kõigepealt lahti murda. Krediitide koguse ja kauplemisobjektide tavapärase hinnakirja annavad mängujuhid.
TURVISED
Turvised annavad kuni 2 turvisepunkti sinna, kus nad reaalselt olemas on. Väga lahedatel ja/või ekstreemsetel juhtudel võivad mängujuhid anda kuni 3 punkti. Iga turviseosa saab punktid eraldi. Turvisepunktid ei taastu, turvisepunktide jagu tabamusi saanud turviseosa loetakse purunenuks.
Ligikaudne liigitus. Nahkturvis 1tp, plastturvis 1tp, terasturvis 2tp, kevlarturvis 2tp, süsinikplastturvis 2tp jne.
MOOTORSÕIDUKID
Mootorsõidukid loetakse soomustatuks, efektiivselt kuulikindlateks. Ilma ekipaažita mootorsõiduk loetakse varustatuks lähenejat identifitseeriva halvavat elektrilaengut kasutava alarmsüsteemiga. Ehk siis võõra sõiduki puudutamine (kaasa arvatud bofferrelvaga) põhjustab mängijale 15 minutit uimastamist.
Sõiduki kasutamine relvana on rangelt keelatud ja toob kaasa mängija ettehoiatamata eelmaldamise mängult.
LUUT
Relvi, laskemoona, stimpacke ja nanomedkiti laenguid võib luutida. Luut on luutija vastutusel. Kui SINA kelleltki midagi ära võtad, siis vastutad SINA, et see inimene selle tagasi saab (kui keegi omakorda sinult luudib, siis samamoodi jne).
UIMASTAMINE
Toimib uimastamine. Kas rollimänguliselt väljamängitud, või „pai“, midagi sobivat teises käes hoides. 5 minutit on mängija uimastatud, tegutsemisvõimetu (Loed aeglaselt kolmesajani, või vaatad kella ).
VALUVÕTE
Valuvõtte toimimiseks on vaja puudutada kergelt käega (sõrmeotstega/käeseljaga) kaasmängija kaela. Löömine või muu agressiivne kontakt on lubamatu ja võib tuua kaasa agressori hoiatamata mängust eemaldamise.
VÄLKMIIN
Mängusiseselt intensiivse valgus- (stroboskoobi) ja heliefekti koosmõju. Välkmiini „talupiire ületav“ valgus- ja heliefekt muudab kõik siseruumides ruumi piires ja vabas õhus 5 meetri raadiuses viibivad isikud orienteerumisvõimetuks, nägemis- ja kuulmisvõime kaotus 15 minutit (lugemine tuhandeni, või kella järgi). Võimalik resistantsus, mis vähendab mõju 1/3 peale, 5 minutiks. Resistantsuse annab muuseas ka tumedate prillide ja kõrvaklappide kooskasutamine. Mängule lubatud tuua ja kasutada ainult kooskõlastatult mängujuhtidega.
UNEGAAS
Õhuvärskendaja. Näkku piserdamine rangelt keelatud. Kasutamise hetkel 3m raadiuses viibijad uinuvad koheselt 15 minutiks (lugemine tuhandeni, või kella järgi). Võimalik resistantsus, mis vähendab mõju 1/3 peale, 5 minutiks. Mängule lubatud tuua ja kasutada ainult koooskõlastatult mängujuhtidega.
MÄNGIJATE RASSID JA KLASSID
Rasside ja klasside valik toimub ainult kooskõlastatult mängukorraldajatega. Mängukorraldajad võivad klasse modifitseerida omal vabal äranägemisel.
PC-KLASSID
TÄNAVASAMURAI – kasutatakse ka lühendit street-sam (street samurai), lähi ja distantsvõitlusele spetsialiseerunud, enamasti tugevalt küberneetiliselt, biomehhaniliselt või bioloogiliselt võimendatud tegelane. Tänu kasutatavatele tugevdatud luudele ja kudedele (titaan- ,keraamika-, või plasttugevudstega luud ja armeeritud nahk jne) omab lisa elupunkti nii kehas kui ka jäsemetes. Tänu sisseehitatud õhufiltreerimissüsteemile omab resistantsust unegaasidele. Võib kasutada kõiki lubatud relvi. Võib kasutada kõiki turviseid.
VABAVÕITLEJA – kasutatakse ka lühendit phys-ad (physical adept, füüsiline asjatundja ). Lähivõitluse ekspert. Ei kasuta bioloogilisi, biomehhaanilisi ega küberneetilisis võimendusi. Tänu võimele teataval määral oma elutähtsate organite talitust kontrollida omab lisa elupunkti kehas. Omab oskust teisi mängijaid uimastada „valuvõttega“, ehk siis ei pea olema mingit sobivat eset käes. Võib kasutada kõiki lubatud relvi, väljaarvatud rasked täisautomatsed kuulipildjad (vulcan, stampede, swarmfire, magstrike jne). Turviseid ei kasuta.
RIGGER – tehnikaspetsialist, elektroonik, mehhanik. On tehnoloogiliselt küberneetiliste implantaatidega kohandatud erinevate mehhanismide ja elektroonika kasutamiseks ja juhtimiseks. Seetõttu ei saa kasutada muid bioloogilise ega küberneetilisis võimendusi. Reeglina ekspertpiloodid ja autojuhid. Suudab juhtida kuni kahte kaugjuhtimisega robotit samaaegselt. Ainus klass, kes suudab kahjutuks muuta tehnoloogilisi lõkse. Teised klassid ebaõnnestuvad automaatselt. Rigger võib kasutada kuni kümnelasulisi nerf relvi , samuti edisoni relvi ja ühekäe bofferrelvi. Võib kasutada kergeid turviseid. Riggeril on vajalik kohustuslikke komponente sisaldava tööriistakomplekti olemasolu (nimekiri antakse rollivalikul).
DEKKER – häkker, arvutispetsialist. On varustatud bioelektrooniliste närviühendustega maatriksis toimetamiseks. Seetõttu ei saa kasutada muid bioloogilisi ega küberneetilisi võimendusi. Ainus klass kes suudab lahti murda tarkvaralisi turvasüsteeme. Samuti suudab murda lahti andmekandjaid ja krediidipulkasid ning hankida tarkade püüdevõrkude abil infot maatriksist. Dekker võib kasutada ainult mitteautomaatseid ühekäerelvi. Võib kasutada kergeid turviseid. Dekkeril on vajalik DEKK’i olemasolu (tavaline usb arvutihiir)
MEEDIK – oskab kasutada nanomedkit’e. Kui ei ole just deklareeritud laiba tükeldamist ja/või näiteks ärasöömist, siis Meedik suudab nanomedkiti abil mängija taaselustada. Meedik võib kasutada ainult mitteautomaatseid ühekäerelvi. Võib kasutada kergeid turviseid.
ŠAMAAN – fetišite ja fookustega, tootemloomaga maagiakasutaja. Laiemalt teada võimed on ravitsemine, taaselustamine, kuulibarjäär, halvav puudutus ja meelte mõjutamine. Tulirelvi ei kasuta. Turviseid ei kasuta. Šamaani energia on siiski piiratud. Ehk siis piisavalt kaua teda tulistades lõpuks ta enam ei suuda oma kuulibarjääri üleval hoida. Aga seda tuleb teha üsna kaua .
NPC-KLASSID
BANDIIT – bande liige, sarnane tänavasamuraile aga tehniliselt vähem edasiarendatud. Omab lisa elupunkti kas jäsemetes või kehas. Ei oma resistantsust. Võib kasutada kõiki relvi. Võib kasutada kõiki turviseid.
VARAS- suudab uimastada valuvõttega, ei kasuta nähtavat relvastust ega turviseid, suudab lahti murda krediidipulkasid.
TEHNILINE TUGI – kombineeritud rigger ja dekker. Ilma sõjalise võimekuseta.
TSIVILIST– tavainimene, kokkuleppel mängujuhtudega võib olla ka relvastatud või omada mõnd erioskust (elukutset).
RASSID
Rassidest esinevad mängul inimesed, haldjad, orkid, päkapikud ja trollid. Vastavalt klassivalikule võib ennast visuaalselt loominguliselt modifitseerida nii bioloogiliselt, kui küberneetiliselt.
Rasside valik kooskõlastatult mängujuhtidega.
NPC-dena võib esineda ka ghoule (söövad inimesi), vampiire, sukkubusi, küberzombisid, mutante ning muid huvitavaid ja/või meeldivaid olendeid.
Viimati muutis
Xan, 13:58 23. Juun 2011, muudetud 6 korda kokku.
Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringud - 50 18 059