LARP: Kusagil mujal - Mädasoo kuningriik - 22. oktoober 2011
SEERIA ÜLDINFO:
Veiklev tõrvikutuli valgustas hämarat saali ning heitis seintele tontlikke varje. Valges kleidis neidis nuttis lohutamatult kullatud nikerdustega trooni jalamil. Tema ees saalipõrandal võitlesid surmaheitluses kaks meest. Üks neist oli üleni mähkunud musta keepi ning liikus kui vari üle värviliste plaatidega põranda, põigeldes osavasti tema pihta sihitud löökide eest. Teine mees kandis hõbedast turvist ning jagas oma kalliskividega kirjatud mõõgaga surmahoope. Just nüüd tõusis tema mõõk uuesti ning mustas keebis kogu hüppas ettepoole, pistoda tera välgatamas...
Samal ajal kusagil mujal ohkas sepa õpipoiss Kil sügavalt ja tunnistas endale, et on lootusetult eksinud. Ta mõtles kibedalt, et poleks kunagi pidanud siia metsa oma jalga tõstma. Nüüd ei jõua ta õhtuks koju, sepp on jälle tige, ta ei saa süüa ja peab ilmselt lakas magama. Kil istus kivile ning põrnitses altkulmu männipuid. Nagu tal probleeme vähe oleks!! Poisi pea kohal okstes krabises miski ning tema jalge ette kukkus surnud harakas. Kil jäi liikumatult paigale, aju palavikulise kiirusega töötamas. Ta oli neid lugusid kuulnud küll. Koletisest, kes metsas elas ja mõnikord end õnnetutele ränduritele ilmutas. Räägiti, et tal on kolm silma, millest igaüks asub eri küljel ning et ta suudab oma teravatipulise peaga ka metssea läbi torgata. Aga ennekõike teati teda selle järgi, et tal oli loll komme külarahvast surnud lindudega pilduda...
--------------
Kusagil mujal on paik, kus kohtuvad plehku pannud õpipoisid, libarebased, äpardunud võlurid, kartlikud kummitused, troonist ilma jäänud sohipojad, vanaldased kangelased, elust tüdinud lohed, lüpsitüdrukud, sokke varastavad koletised, muusikalise kuulmiseta menestrelid ja kõik muud fantaasialugude põhjakihti kuuluvad olevused, kellest keegi kunagi lugusid ei vesta (vanameister Pratchett ehk välja arvata).
"Kusagil mujal" loodab saada absurdseks rollimängule rõhuvaks (see ei tähenda, et mürglit ei saaks) seeriaks, kus puudub läbiv plot-line, ükski mäng ei kesta kauem kui päeva, mängumaks on valikuline ning mis paneb proovile ka mängijate OG oskused, serveerides seda kõike idiootsuse, üllatuse ja eepilisuse magushapus kastmes. Nagu te peagi reeglitest näete, siis on mängijatel täiesti vabad käed. Loodetavasti mõistavad nad seda vastutust, mis vabade kätega kaasneb. Me usaldame teid, me ei piira teid.
ETTEVAATUST!
"Kusagil mujal" ei ole mäng sinu jaoks kui
*sa põed munchkinoosiat (meeletu soov olla kõige tugevam, ägedam, parem, lahedam ja selle nimel IG ja OG üle laipade minek)
*sa mõtlesid mängukuulutust nähes "Oh, mingi nõme tasuta mäng, võtaks kamba kokku ja läheks omaks täiega ära selle ja näitaks neile, kui äge ma ikka olen." Palun ära tule meie mängule!
*sulle ei meeldi kiiksuga või absurdihuumor
*sa kipud kõike väga isiklikult võtma ning ei oska vahel iseenda üle nalja heita, pead pikka viha (ei, me ei kavatse mingeid jubedusi teha inimestega)
*sa tahad, et mängujuhid kõik sinu jaoks ette ja taha ära teeksid
--------------
MÄNGU INFO:
Mädasoo kuningriik on kõrge männimetsa ja madalate mülgaste vahel tuterdav pisike riigike, mille elanikud on harjunud piskuga läbi ajama ning sellest hoolimata tuju üleval hoidma. Oma osa paljude kodanike heal tujul on ehk ka tagatoas aetud piiritusel ja sagedastel avalikel hukkamistel, ent visalt turismi arendada püüdev kuningakoda lendlehtedel sellel ei peatu. Oled sa kohalik või külaline, keda meelitasid Mädasoole väljareklaamitud “Iidsed ja Ohtlikud Mülkad”, on mitmelgi külaväljakul ja kõrtsitoas silma jäänud järgmine teade (ja kui sa juhtumisi lugeda ei oska, siis heeroldite üürgamist kuulsid ometigi):
Kõigile, kõigile, kõigile! Mädasoo kuningriik kutsub! Avaliku Ütlemise Ametil on au teatada:
Armas rahvas, nagu teada, lahkus meie seast kuningas Joonatan Puhakutemaõilishing II ja riik on jäänud valitsejata. Kuna valitsejast ei jäänud siia ilma järeltulijaid, on riigiaparaat otsustanud valida uue juhi rahva seast. 22. oktoobril toimub Männiädala kõrgendikul Suur Laat, kuhu on oodatud kõik kuningriigi elanikud ja külalised. Kohapeal on avatud teemaja, müüakse mitut sorti Head ja Paremat ning toimub kurjategijate avalik hukkamine. Kõige tähtsam on aga, et toimuvad Uue Valitseja Katsed. Katsetel pannakse proovile osalejate jõud, tarkus ja nutikus, nägemaks, kas nad on väärilised kandidaadid Mädasoo troonile. Lõpliku otsuse langetab Rahvas. Katsetele saab registreeruda Lossi Kantseleis või oma kohaliku kõrtsmiku juures. Avaliku Ütlemise Amet soovib kõigile head õnne ja kindlat meelt!
Suure riikliku pitseriga kuulutuse kõrval aga on riburadapidi teisigi:
**Põhjamaade Oraaklite Nõukogu otsib Mädasoo laadale ennustajat-müügiagenti. Töö eesmärk on vahetuskauba eest pakkuda rahvale erinevaid ennustusteenusi ning sortimenti PONi poolt heakskiidetud ennustuskaupadest. Ennustaja leitud!
**Mädasoo kuningriigi Ametliku Ütlemise Amet tuletab meelde, et panustega kaardi- ja täringumängud on kuningriigi aladel keelatud. Korrarikkujaid ootab täringuveeretusega valitud kehaosa maharaiumine.
**Tema Suure Pühaduse Viljakus- ja Saagijumala Daucase preesterkond kutsub sind endaga liituma, et viia Püha Tõde kõigi rahvasteni ning aidata Mädasoo kuningriigi rahval edendada põllumajandust. Preester leitud!
**Niiske Lapi Teemaja soovib Suurel Laadal avada väiksema filiaali ning otsib teemajapidajaid. Töö on vahetustega. Oled sobiv kandidaat, kui sul jutt jookseb ning oskad teed keeta! Võta meiega ühendust ükskõik millises Niiske Lapi Teemajas. Kohti veel on!
**Hea ja Paremaga kauplejatel palutakse lahkesti end arvele võtta Lossi Kantseleis. Mädasoo kuningriigi piires on loata kauplemine keelatud!
--------------
Laupäev, 22. oktooberil 2011 toimub Tallinnas Männikul esimene (ja loodetavasti mitte viimane) mäng. Tegu on paljuski testmänguga, mis aga ei tähenda, et midagi oleks pooleli või ülejala. Tarvis järgi proovida, kas utoopia päris elus ka toimib.
Mäng algab orienteeruvalt kell üks päeval ja kestab umbes kuueni. Kohapeal pakume kuuma teed ja võimalik, et ka midagi näksida, kuid üldiselt võtke kaasa oma toidukott. Riietuge soojalt ja mugavalt ning arvestage ka sajuvõimalusega, kuigi tekitame kindlasti paar varjualust.
Täpsema kogunemisaja ja juhised paneme üles siis, kui need on selgunud.
MÄNGUMAKS: Soovi korral tasuvad osalejad mängumaksu pärast mängu lõppu kas sulas või ülekandega mängujuhtidele. Ehk siis - kui sulle mäng meeldis ja sul parasjagu on raha, siis saad maksta sellise hinna nagu mäng sinu jaoks väärt oli. Kui sulle mäng ei meeldinud või oled parasjagu vaene, siis me ei oota mingit tasu, aga ootame siiski kõiki järgmisele mängule! Teie raha läheb lõppenud mängu jaoks isiklikke kulutusi teinud mängujuhtidele ning ülejääk järgmise mängu seemneks.
Reeglid on üleval .
Registreerumiseks ning tegelase loomiseks vajalik info on üleval . Ootame ka mängujuhtide väikseid abilisi NPCsid! Registreerimine lõpeb 8. oktoobril. Ametlikult olete registreerunud siis, kui oleme saanud KÕIK regamises küsitud info - sealhulgas rolli ja oskused jms.
Registreerunud, ent põhjuseta mängule mitteilmujaid me kahjuks järgmistele mängudele ei oota. See, et me palju raha ei küsi, ei tähenda, et me kuidagi vähem vaeva näeks asjaga või et seda sarja ei tasuks tõsiselt võtta!
Võrdselt lõõmava entusiasmi ja hirmuga,
Ars Gratia Artis
(Hetkeseisuga: Hellera, Alleria, Poogen, Zelor.)