Vahva mäng, kuigi üldjoontes oli minu jaoks pea identne esimese mänguga. Insenerina pidin Esimese mängu ajal ka reaalselt ajusid ragistama - teises mängus seda tegema ei pidanud.
Tänud mercidele, kelle teenistuses oli tore miine korjata, Sentiuselt kuuli saada ja vene keelt harjutada.
Parim lause, peale seda kui raadiost tuli teade, et KÕIK punkris olnud unioonlased on haavatud, tuli Nastjalt :"Ära muretse, kui kõik unioonist surnud on, siis me sind ära ei tapa." <- julgustav
Minu arust oli kaos peale mercidega laagrisse naasmist üliäge. Meie tsiviilboss karjus: "KÕIK ON SURNUD", Iti karjus: "Sass läks hulluks ja lasi Bobi ja Mirri maha" jne. Ehk siis palju valeinfot, mis tundub kohane paanikas inimestele.
Kpt Salu, rahu tema põrmule, ei pea ka ennast halvasti tundma - ka postapokalüptilises maailmas läheb asju p****e ja see on sõjaseisukorrale täiesti loomulik. Pealegi on ta nüüd surnud.
Ettepanekud:
* Söögimajandus niimoodi ümber teha, et poleks suppi. Soe supp on tore, aga sunnib end teatud ajaks supile pühendama. Kahe spetsialistiga ühte oapurki (ise kaasavõetud) jagada oli see-eest väga äge. Andis võimaluse toiduga seotud rollimänguks ja nägi ehtne välja. Üleüldse olmega seotud rollimäng oleks väga äge. Kui seda GMid natuke ette näitavad, siis võtavad mängijad ka kohe sabast kinni ja hakkavad ise leiutama.
* Rubriik Spetsialistid ja relv. Olin täitsa rahul sellega, et mul relva ei olnud - senikaua, kuni jälle kuuli sain. Ehk senikaua, kuni spetsialistid lastakse IGAKS JUHUKS veritsema, siis see põhimõte, et "spetsialistid on väga olulised" ei tundu kehtivat. Au ja kiitus "vabadusvõitlejatele", kes meie Bio Bobi ellu jätsid mängu lõpus ja tal minna lasid - minu teada esimene taoline juhtum, kus spetsialistid esimesel võimalusel tina ei saanud.
* "Vabadusvõitlejad" eraldi leeriks - natuke enesealalhoiuinstinkti juurde tuua, mis ühtlasi muudaks maailma natuke realistlikumaks (sõdurid ilmselt ei nõustu minuga
). Siis muidugi jääb probleem, kuidas aidata Unioonil ja Konf-il igavust peletada ja mida teha surnud tegelastega.
* Ma viimast ettepanekut ei oska hästi sõnastada, aga see läheks suunas: ka postapokalüptilises maailmas on ilmselt rohkem eesmärke kui tapa-mineeri-korja kraami. Ehk suudaks välja mõelda rohkem kandvaid mittesõjalisi eesmärke (nagu neegri auto parandus, ainult et kandvam
). Seda kõike võivad sõdurid turvata. Mul on tunne, et eesti airsoft larp on hetkel murdeeas - nagu piiks, kes esimestele mängudele minnes võtab kaasa 3 mõõka ja 2 kilpi ning tahab palju tappa. Airsoft relvad võiks saada pigem vahendiks kui omaette eesmärgiks pidevalt tulistada. Kuigi ma mõistan, et teil (Pagan, Awe jne) on niikuinii plaan peale 3. mängu minna teistsuguse
settingu peale.
Aga tegelikult ma üldse ei vingu, hetkel kõige ägedam seeria Eesti larpimaastikul.
Polt
Uniooni Tech