<- vuldrok Og Har
Mäng oli frikking awesome!!!111 Minul deduktsiooniskillid ilmselt puuduvad, sest et olin täiesti ehedalt üllatunud kui transpordist välja lasti ning ma nägin mingit kolakat vanglat ning väga palju relvis inimesi.
Ma ei oskagi korralikult kokku võtta oma mänguelamust, niiet lasen lihtsalt pos-neg mõttelõngi lendu ja vaatan kuhu välja viib:
- Paljudel inimestel on väga tugev eelarvamus, et Fading Suns vuldrokid on nenadertaalid ja/või tainad
See, et neil ei ole erilist haridust ning neil on suhteliselt fatalistlik ellusuhtumine ei tähenda, et neil pole aju. See on siis suunatud neile, kes võisid arvata, et ma "barbari" kohta liialt "intelligentselt" käitusin ning pea ees igasse jamasse ei jooksnud. Tundke maailma!
Kuna Og Har elas ära suht pika elutee ning selle lõpp oli ka piisavalt erk, ei ole mul kahju tema minekust. Olgu tuleriit talle tuline. Viskan siia ka tema , kultuuri tundmaõppimise mõttes
- Vangla oli lihtsalt vägev ja muljetavaldav. Suurevõitu küll, kuid seda seika ma tänasin, kui üksi ringi trampides valvurite eest peidukohta otsisin.
- Räme peavalu mis tekkis poole mängu pealt ei olnud tore ja vabandan kui ma liialt äkiliseks muutusin vähemalt ühes situatsioonis. Võtke seda rollisiseselt
- Ööd olid väga lühikesed (tõesti vbla liiga) ja väga tegusad. Tundub, et siiski mitte nii lühikesed, et me poleks saanud juba kolmadaks ööks kokku panna plaani, saavutada kommunikatsiooni ja asja ära teha. See kõik oli väga vägev kogemus (raadiosaatjate vahetamine, plaanimine, kuidas Seeru oma insenerile jalutuskäigul vangivalvuri nina all lõhkeaine üle andis, öeldes et need on tööriistad mida tal vaja on jne). Tänud kõigile, kes planeerisid, möllasid ja asjaga kaasa tulid. Püha Isa pidev mure vägivalla pärast lisas ka pidevalt vürtsi. Eriti see kuidas väga kiirelt ja ühehäälselt (ilma tema hääleta) valiti ta kong nr.5 esindajaks, kuna teda "vast ikka ära ei koksata" vms
- "Hawkwoodi poiss" (Vahur)- hea töö planeerimisel ja eriti kangelaslikul viimasel võitlusel, kus jäi mulje, et sina väga suure osa tööst ära tegid. Og Har oleks ilmselt ikkagi sulle kolakat andnud pärast müüride tagant välja saamist, kuna noh... Hawkwood, ei midagi isiklikku. Kuid ajutine vaherahu töötas väga hästi, kuigi sa oleks pidanud minusse ilmselt alguses suurema põlgusega suhtuma
- Minu mängu kõrgpunkt oli, kui täpselt sellel ööl, kuhu oli planeeritud meie "prison break", tuldi mind "arsti juurde" ära viima. Poetasin raadiosaatja John Smithile ning läksin kaasa, olles kindel, et mind viidakse tegelikult sinna kuskile radiatsiooni sisse ning olles täiesti kindel, et sinna ma mitte mingil juhul ei taha minna.
Jõudnud vangivalvuriga (Mimic) trepist alla värava juurde, otsustasin rünnata. "Tassisin" elutu keha teise korruse mingisse pisikesse ruumi ning olingi korralikult relvastatud. Luusisin natuke ringi ning sattusin sama värava taga seisva Sproti tegelase peale, kelle ma relva ähvardusel sinnasamma tuppa viisin ning pärast seda kui olime paar lonksu tema pläskust võtnud, lülitasin ta kabaga välja. Kahjuks kui sain teada, et meelemärkuseta olek kestaks vaid minuti, olin sunnitud lasu tegema. Heameelega oleksin ellu jätnud, aga lihtsalt ei saanud ennast koormata pantvangiga ning muid mooduseid mul käepärast polnud. Olin ka nüüd täieliku võtmekomplekti õnnelik omanik ja liikusin üles tagasi, kus oli juba alanud korralik mäss.
Kuna lähenesin probleemsele kohale vastaspoolt, oli üllatusmoment täitsa olemas, kahjuks nii automaat kui püstol tõrkusid eepiliselt. Eks laske sai tehtud kuid ei olnud nii effektiivne kui oleksin soovinud
Iga kord kui olin rünnaku teinud, jooksin jälle kuskile koridorirägastikku ning leidsin pimeda nurga kuhu ennast ära peita ja relvad laadida/üle vaadata. Arvestasin, et vangla personalil pole aega mind hakata taga ajama ning paistab, et see läks täppi. Igatahes, lõpp hea kõik hea, kuigi mul vahepeal tundus kaugelt vaadates, et meie vangist väljamurdmise plaan on hävinenud- nägin liialt palju pikali olevaid inimesi.
- Varjatud liikumine oli väga raske ja väga aeganõudev, kuna jooksis ringe GM'e - istudes nurga taga, ei teadnud kunagi, kas need sammud mis lähenevad kuuluvad nüüd personalile või on OG :/ Ei ole kriitika GM'de pihta, lihtsalt tähelepanek, et koridorides varjatud liikumine oli väga väga aeganõudev.
- Ma pole mõelnud, kuidas seda paremini teha (ning usun et palju helgemad pead mõtlesid selle peale oluliselt pikemalt), aga briif pärast vanglasse jõudmist oli liialt suur väljalülitus rollidest. Võibolla oleks parem (kuigi ajaliselt pikem) moodus briifida kongikaupa, "öösel".
- Samuti tõsine elamusest väljatulek olid need krdi nerfikuulid ning fakt, et pidi kas üle küsima "kas ma sain pihta?", pidi vastane ütlema "sa said pihta!", või pidi GM ütlema. No ei tunne lööki kohe üldse, niiet vabandan väga nende vangivalvurite ees, kelle arust ma McLeod'i mängisin- korralik nahktagi seljas, ning topeltpüksid jalas... ma poleks ilmselt isegi airsoftikuuli tundnud.
Tean... nerfile ei ole ühtegi head alternatiivi, kuna airosfti kasutamine muudaks nii mängu dünaamikat (melee kaotab kasulikkust) kui ka tekitaks prillide kohustuse, mida me Fading Sunsile ei taha. Ma pole ka ühelgi teisel FS mängul tundnud seda nerfirelvade puudulikkust nii teravalt kui selles. Eks olen enne ilmselt kergemalt rõivas kah olnud. Igaljuhul võttis see hoovivõitlusel maha rolli ning asendas selle "lõbusa nerfilahinguga sõprade vahel" vms
- Hoovilahingust rääkides- valvur kes üritas uksest läbi tulla ning sai nuiaga litri keradesse-
vabandust!
loodan, et liiga kõvasti ei läinud, kuna õnneks mul polnud palju ruumi käe hoovõtuks. Paistis ikkagi piisavalt valus seik olevat :I
- Murelikele GM'dele kes arvasid, et mäng liialt lühikeseks jäi: ei jäänud! Tegevust oli tihedalt ning kui me hakkasime otsi kokku tõmbama, olin ma kindel, et kell on juba triljon. Mina sain elamust täie raha eest ja enamgi. Lisaboonusena jõudsin Tartu tagasi enamvähem mõistlikul ajal ning koju jõudes põmst kukkusin kohe ära. Kui ma oleks hiljem tagasi sõitma pidanud, oleks see reis juba natuke ohtlikuks muutunud.
- Teemaks tulnud valvurite distsipliin ja üldine vanga korraldus- minuarust mängujuhid ning personal said selle täppi. Karmima korraga vanglast ei oleks saanud välja tulla ning me oleks istunud seal pimedani. Võimalusi oli väga palju mässu alustamiseks, kuid alati hoidis tagasi mõte "ja mis siis edasi?". Olgu, saad need paar valvurit maha kes sind jalutama konvoeerisid aga edasine saatus on ikka väga küsimärgi all. Nii hoidiski "common sense" kohe esimestel päevadel mingi jama korraldamist, kuigi me seda teisel päeval väga tõsise variandina kaalusime. "Nõukogu" otsustas siiski, et öine väljamurdmine on efektsem.
Ma tean et mul oli veel midagi öelda, aga lihtsalt ei tule enam hetkel meelde
ehk siis hiljem.
Igatahes:
- Suured tänud GM'dele ning neid abistanud mängijatele suurepärase mängu eest! Aasta LARPielamus
- Tänud kõigile mängijatele- kõik olid hullult vahvad
- Eraldi tänu veel oma meeskonnale, kahju et me väga palju koos mängida just ei saanud, kuid vahva oli ikkagi