1926. aasta oli lõppemas. Londoni arvukate klubide ja seltside jaoks oli jõulueelne aeg kokku tulla ja möödunud aastale pilk heita. Jõukamates linnaosades muutusid postiljonide kotid koosolekute, ballide ja bankettide kutsetest raskeiks. Nii oli ka Londoni Akadeemilise Maailmarändurite Seltsi aastalõpu kokkutulek planeeritud sellesse aega.
Klubi president Sir Aburey Noxwell kirjutas kõik kutsed ise, mis polnud sugugi suur töö, sedavõrd eksklusiivse liikmeskonnaga seltsis.
Londoni Akadeemilne Maailmarändurite Selts loodi 1881. Klubi kasvas välja sõpruskonnast. Peeti ühiseid jutuõhtuid, käidi väljas ning kuna kõiksugu ekspeditsioonid-rännakud maksid tublisti naelasid, aidati üksteist ka rahastuse leidmisel.
Pärast seltsi loomist hakkas liikmeskond tasapisi laienema. Uusi liikmeid kutsuti, sobiva kandidaadi võis esitada igaüks. Seejärel kaaluti sobivust - avatud ja uudishimulik meel, akadeemiline haridus ja suur reisikogemus andsid igaüks suure rasvase plusspunkti.
Pikkamööda vastuvõtutingimused muidugi pehmenesid. Nüüdseks on seltsi nimekirjas 35 tegevat liiget ja 11 emeriitliiget. Prestiiž, mida Londoni uduvihmastel tänavatel nii ütlemata tähtsaks peetakse, ulatub üle enamiku klubide.
Sir Noxwell ise oli oma käitumisega viimasel ajal kõvasti kuulujutte tekitanud. Viimased kuud oli ta pidevalt atlanditagustes maades hõivatud uurimusega, mille sisu ei reetnud ta kellelegi. Kui temalt päriti uue uurimuse sihti siis tõrjus ta alati kõiki küsimusi- „Mind ei tohi praegu segada. Ma olen avastuse jälil, mis muudab kogu geograafia olemust!“ Oli tavaliselt tema ühetaoline vastus. Muidugi salapära aitas vaid kasvatada Londoni kõrgklassi huvi Sir Noxwelli viimaste avastuste vastu. Seltsi liikmed ootasid huviga 3. detsembril toimuvat aastalõpu kokkutulekut.
Wasara Valgus on õudustaotlusega olustikularp, mille tegevus toimub 1926. aasta Londonis. Mäng põhineb Chtulhu müütose ainetel.
Larp toimub Tartus 3. detsemri õhtul, mängupaigaks Noor-Eesti Loomekeskus Tartus, ent tungivalt palume arvestada ka õuetingimustega.
Rollid
Rolle, kasvõi lühidalt, ootame seekord mängijatelt. Rollikirjelduse tähtaeg 27. november - ent mida varem, seda parem. Aeg on meile hädavajalik rollivaheliste tutvuste loomiseks.
Soovitusi:
- Seltsi liikmed. Suuremal osal on mingi uurimisala, millele ta kirglikult pühendub. Antropoloogid, egüptoloogid, atlantiseotsijad, mägironijad, ümberilmarändurid, orientalistid, ajaloolased on kõik seltsi liikmeks kahel käel oodatud. Osalejail võiks olla ühtlasi akadeemiline taust. Kuigi, liikmeks on viimastel aegadel astutud ka puhta reisikogemuse pealt.
- Kirjuta oma tegelase hirmule suured silmad. Lubame tegelastel olla tundnud Chtulhu müütose kirbet lehka (kogemus mõnest seletamatust ja õõvastavast juhtumisest). Rollil, kes näeb maailma läbi rangelt teaduslike prillide, võib olla raske tunda hirmu - ta on kas pime seletamatute nähtuste ees või läheb hulluks. Otseseid teadmisi Chtulhu müütosest me ei luba.
- Laseme mängijatel ajaloo ja seltsi minevikuga vabameelselt ümber käia, seda ise luua. Seni kuni see loogiliselt sobib ning ei teeni munchkini-jumalat. Lase fantaasial soovitud suunas lennata.
NPC’d saavad tegelase meilt.
Registreerimine
Mängijakohti on umbes 17 + kuni 9 NPC’d (mõnusad & rollimängulised).
Registreerumiseks saada kiri aadressil YloLeppik(ät)hotmail.com. Infoks nimi, vanus, rollisoov, tervisehädad ja foobiad (kui on). Soovime saada sinu fotot, ajastukohane on perfektne, sobib ka ilma karjuvate tänapäevaste detailideta.
Mängumaks 10€. NPCdele 6€. Lisaks on “sooduspakett” neile NPC’dele, kes oma õla ettevalmistustel alla panevad - larbile pääs TASUTA. Mängumaksu sees on korralik toidukord, mängupaik ja larbinodi.
Raha maksta:
Ülo Leppik
SEB 10010555246014
Selgituseks: Wasara Valgus ja oma nimi
Regamise, rollide ja maksmise tähtaeg on 27. november.
Põnevusega teie,
Attila, Narmer, abiks Alleria