Jää ja Tule Laul 4: "Kes keda?" 3.-4.03.12
Postitatud: 18:30 26. Jaan 2012
„…Külm on. Niiii neetult külm on. William hõõrub käsi vastamisi ja üritab mingisugustki tunnet oma sõrmedesse tagasi saada. Olgugi siis valu ja taastuva vereringe teravalt torkivat tunnet. Asi seegi. Varvaste osas on ta juba ammu alla andnud. Ja uni on. Silmad püsivad vaevu lahti kuid valve lõpuni on jäänud veel tubli tund vähemalt, tõenäoliselt kauemgi. Varahommikused valvevahetused kipuvad ikka pigem hiljaks jääma kui varem tulema.
William liigub aeglaselt, nii aeglaselt, edasi oma müürilõigul, mis selleks ööks tema valve alla usaldatud on. Päike on just äsja tõusnud ja ümberringi on valge. Nii õõvastavalt valge ja vaikne nagu vanamemme juttudes kunagi ammu-ammu. Siis oli Williamil harjumus tontide peletamiseks koldetulele võimalikult lähedale ronida ja tunda kuidas soojus temasse imbub ning kuidas tule elavus, pidev liikumine, vere kiiremini voolama paneb.
„Ma toetun ainult korraks siia. Ainult korraks annan jalgadele puhkust“, mõtleb William ja istub pool meetrit oma sissekäidud rajast kõrvale, pehmesse hange.
AAAAAPPPPIIIIIII!
APPI!
William ehmatab ärkvele. Ta püüab püsti tõusta, ent jalad ei kuuletu. Miski nagu hoiaks teda seal lumekuhjas kinni ning parim, mida ta teha suudab, on keerata end käpuli ning müüri najal vaikselt püsti vinnata. Esimene asi, mis üle müüri vaadates paistab, on tumepruunide lokkidega naisterahvas, kes jookseb kindluse värava poole. Jookseb, on muidugi palju öeldud selle lumes sumpamise kohta, mida ta oma seelikus teha suudab. Samuti paistab ta midagi süles kandvat, mingit pampu või asja. „Misasja ta karjub? Ta ajab niiviisi kõik ärevusse ju“, mõtleb William hämminguga. Järgmisel hetkel sööstab naise selja tagant välja karvases vammuses sõdalane, kirves käes.
Hetk. Löök. Tumedad lokid lendavad purpurpunast pritsides kõrges kaares kindluse poole. Mees kummardub ja võtab maast pambu, mida naine ennist käes oli kandnud. See ei ole riidepamp. See on riidepampu peidetud imik, kes on kriiskama hakanud, sest külm lumi ja sellesse kukkumine ehmatas ta ärkvele. Ja järsku – vaikus. Kõrvulukustav vaikus. William näeb vaid sõdalase selga taas metsatuka poole kadumas.
Alles nüüd suudab ta end oma tardumusest lahti rebida ja häiret anda. Alguses vaid hädiste hüüetega, aja jooksul kõvemini kisades. Jalad ei taha jätkuvalt kuuletuda aga ta annab oma parima. Kuidas on võimalik, et keegi ei reageeri? Kas tõesti ei kuulnud keegi teine neid südantlõhestavaid appikarjeid? Miks ei ole keegi juba midagi teinud?“
Tegemist on Troonide Mängijate neljanda mänguga, kus veidi rohkem võitlust ja madinat, kuid on ka parajas koguses rollimängu. Nagu juba arugi saite, on tegemist "Jää ja tule laulu" sarja maailmaga. Kui sul on oma mõte, keda sooviksid mängida, käi julgelt välja. Tule ja võta osa ning püüame arvestada iga inimese soovidega.
Mäng sobib nii noorele kui vanale, nii algajale kui ka kogenud mängijale.
Registreeri ennast Jaa.Tuli@gmail.com. Kohtume mängul!
Aeg: 3. - 4.03.12 algusega 12.00
Koht: Viikingite küla, Kose vald (NB! Ööbimine köetavates telkides ja majas nii põrandal kui ka voodites. Maja ülemine korrus on mänguväline ala), http://www.viikingitekyla.ee/
Buss Tartust väljub mängukohale kell 10.00 Vanemuise alumisest parklast.
Kaart: http://www.viikingitekyla.ee/index.php? ... 80&lang=et
Osalustasud:
Osavõtutasu kuni 17.02. - 9 eur.
Osavõtutasu alates 18.02. – 13 eur.
Ööbimine suures majas voodis:
Osavõtutasu kuni 17.02 – 13 eur.
Osavõtutasu alates 18.02 – 17 eur.
Palun makske ainult 9 euri kultuuriosakonna arvele. Ülejäänud 4 eurot tuleb maksta kohapeal või andes minu kätte. Kirjutage palun enne ja andke teada, et soovite voodikohta.
Toitlustus kohapeal:
Kõrtsis on võimalik ka süüa saada, aga tuleb omanike palvel ette teatada aadressil Jaa.Tuli@gmail.com Tähtaeg: 27.02!
Menüüst allpool. NB! Toidu eest tuleb maksta eraldi.
Saaja nimi: a/a 10152006006001 Tartu LV Kultuuriosakond ja viitenumber (kohustuslik) 22301723000006
Selgitus: Mängija nimi, "Metsaseiklus "
Mida tähendab roll?
Roll on ülevaatlik kirjeldus oma tegelasest ja tema eesmärkidest, umbes pool lehekülge, u. 200 - 300 sõna.
Tänu rollile saame teid paremini liita teiste mängijate ja tegevusega. Viimasel minutil saatjad sellega kahjuks arvestada ei saa.
Meile on suureks abiks, kui saadate terve grupi rollid koos või vähemalt mainite ära, kellega koos tulete ja mängite. Kui ideid pole, on meil pakkuda mõned npc rollid ükskikmängijatele. Võtke ühendust mängujuhtidega.
Registreerimine: Jaa.Tuli@gmail.com.
Palun kirjutage registreerimisel-
Täisnimi:
Vanus:
Kust tuled:
Telefoni nr:
Kas vajad BUSSIKOHTA Tartust:
Kas on terviseprobleeme, millega me arvestama peaks (epilepsia, suhkruhaigus jne)
Küsimused mängu kohta: Jaa.Tuli@gmail.com
Rollid: Kirjutatakse ise, koostöös mängujuhtidega. Kui ei ole soovi või aega endale ise rolli kirjutada siis pakume ka NPC rolle. Võib mängida raamatuga seonduvaid tegelasi, kuid arvestage et kui tahate mängida Tywin Lannisteri siis olgu mängul ka olla 200 meheline täisrelvis saatevägi, sõjahobune ja kullatud turvis ja väga geniaalne põhjus, miks Tywin põhja ronib.
Kaasa toit, soojad riided, soojad jalatsid, mängukostüüm, magamiskott, magamismatt.
Kui roll nõuab, siis ka larpi relvad ja turvised. Kasuks tuleb õlilamp või tõrvik.
Pakume sooja teed, kütitavaid elukaid metsast, kuid enda moonakott on siiski kohustuslik.
Osa võtavad ka noortekeskuste liikmed ja Kaitseliidu noored, seega alkoholi tarvitamine on keelatud.
Öörahu algab kell 3.00 öösel.
Hommikul peale asjade kokkukorjamist piisava huvi kohal suur madin, kas siis pooleks või igaüks enda eest. Vastavalt rahva soovile.
Austusega,
Chloe, Hel, Sille, Ghostwizard, Die, Tindome,Tralayn…
William liigub aeglaselt, nii aeglaselt, edasi oma müürilõigul, mis selleks ööks tema valve alla usaldatud on. Päike on just äsja tõusnud ja ümberringi on valge. Nii õõvastavalt valge ja vaikne nagu vanamemme juttudes kunagi ammu-ammu. Siis oli Williamil harjumus tontide peletamiseks koldetulele võimalikult lähedale ronida ja tunda kuidas soojus temasse imbub ning kuidas tule elavus, pidev liikumine, vere kiiremini voolama paneb.
„Ma toetun ainult korraks siia. Ainult korraks annan jalgadele puhkust“, mõtleb William ja istub pool meetrit oma sissekäidud rajast kõrvale, pehmesse hange.
AAAAAPPPPIIIIIII!
APPI!
William ehmatab ärkvele. Ta püüab püsti tõusta, ent jalad ei kuuletu. Miski nagu hoiaks teda seal lumekuhjas kinni ning parim, mida ta teha suudab, on keerata end käpuli ning müüri najal vaikselt püsti vinnata. Esimene asi, mis üle müüri vaadates paistab, on tumepruunide lokkidega naisterahvas, kes jookseb kindluse värava poole. Jookseb, on muidugi palju öeldud selle lumes sumpamise kohta, mida ta oma seelikus teha suudab. Samuti paistab ta midagi süles kandvat, mingit pampu või asja. „Misasja ta karjub? Ta ajab niiviisi kõik ärevusse ju“, mõtleb William hämminguga. Järgmisel hetkel sööstab naise selja tagant välja karvases vammuses sõdalane, kirves käes.
Hetk. Löök. Tumedad lokid lendavad purpurpunast pritsides kõrges kaares kindluse poole. Mees kummardub ja võtab maast pambu, mida naine ennist käes oli kandnud. See ei ole riidepamp. See on riidepampu peidetud imik, kes on kriiskama hakanud, sest külm lumi ja sellesse kukkumine ehmatas ta ärkvele. Ja järsku – vaikus. Kõrvulukustav vaikus. William näeb vaid sõdalase selga taas metsatuka poole kadumas.
Alles nüüd suudab ta end oma tardumusest lahti rebida ja häiret anda. Alguses vaid hädiste hüüetega, aja jooksul kõvemini kisades. Jalad ei taha jätkuvalt kuuletuda aga ta annab oma parima. Kuidas on võimalik, et keegi ei reageeri? Kas tõesti ei kuulnud keegi teine neid südantlõhestavaid appikarjeid? Miks ei ole keegi juba midagi teinud?“
Tegemist on Troonide Mängijate neljanda mänguga, kus veidi rohkem võitlust ja madinat, kuid on ka parajas koguses rollimängu. Nagu juba arugi saite, on tegemist "Jää ja tule laulu" sarja maailmaga. Kui sul on oma mõte, keda sooviksid mängida, käi julgelt välja. Tule ja võta osa ning püüame arvestada iga inimese soovidega.
Mäng sobib nii noorele kui vanale, nii algajale kui ka kogenud mängijale.
Registreeri ennast Jaa.Tuli@gmail.com. Kohtume mängul!
Aeg: 3. - 4.03.12 algusega 12.00
Koht: Viikingite küla, Kose vald (NB! Ööbimine köetavates telkides ja majas nii põrandal kui ka voodites. Maja ülemine korrus on mänguväline ala), http://www.viikingitekyla.ee/
Buss Tartust väljub mängukohale kell 10.00 Vanemuise alumisest parklast.
Kaart: http://www.viikingitekyla.ee/index.php? ... 80&lang=et
Osalustasud:
Osavõtutasu kuni 17.02. - 9 eur.
Osavõtutasu alates 18.02. – 13 eur.
Ööbimine suures majas voodis:
Osavõtutasu kuni 17.02 – 13 eur.
Osavõtutasu alates 18.02 – 17 eur.
Palun makske ainult 9 euri kultuuriosakonna arvele. Ülejäänud 4 eurot tuleb maksta kohapeal või andes minu kätte. Kirjutage palun enne ja andke teada, et soovite voodikohta.
Toitlustus kohapeal:
Kõrtsis on võimalik ka süüa saada, aga tuleb omanike palvel ette teatada aadressil Jaa.Tuli@gmail.com Tähtaeg: 27.02!
Menüüst allpool. NB! Toidu eest tuleb maksta eraldi.
Saaja nimi: a/a 10152006006001 Tartu LV Kultuuriosakond ja viitenumber (kohustuslik) 22301723000006
Selgitus: Mängija nimi, "Metsaseiklus "
Mida tähendab roll?
Roll on ülevaatlik kirjeldus oma tegelasest ja tema eesmärkidest, umbes pool lehekülge, u. 200 - 300 sõna.
Tänu rollile saame teid paremini liita teiste mängijate ja tegevusega. Viimasel minutil saatjad sellega kahjuks arvestada ei saa.
Meile on suureks abiks, kui saadate terve grupi rollid koos või vähemalt mainite ära, kellega koos tulete ja mängite. Kui ideid pole, on meil pakkuda mõned npc rollid ükskikmängijatele. Võtke ühendust mängujuhtidega.
Registreerimine: Jaa.Tuli@gmail.com.
Palun kirjutage registreerimisel-
Täisnimi:
Vanus:
Kust tuled:
Telefoni nr:
Kas vajad BUSSIKOHTA Tartust:
Kas on terviseprobleeme, millega me arvestama peaks (epilepsia, suhkruhaigus jne)
Küsimused mängu kohta: Jaa.Tuli@gmail.com
Rollid: Kirjutatakse ise, koostöös mängujuhtidega. Kui ei ole soovi või aega endale ise rolli kirjutada siis pakume ka NPC rolle. Võib mängida raamatuga seonduvaid tegelasi, kuid arvestage et kui tahate mängida Tywin Lannisteri siis olgu mängul ka olla 200 meheline täisrelvis saatevägi, sõjahobune ja kullatud turvis ja väga geniaalne põhjus, miks Tywin põhja ronib.
Kaasa toit, soojad riided, soojad jalatsid, mängukostüüm, magamiskott, magamismatt.
Kui roll nõuab, siis ka larpi relvad ja turvised. Kasuks tuleb õlilamp või tõrvik.
Pakume sooja teed, kütitavaid elukaid metsast, kuid enda moonakott on siiski kohustuslik.
Osa võtavad ka noortekeskuste liikmed ja Kaitseliidu noored, seega alkoholi tarvitamine on keelatud.
Öörahu algab kell 3.00 öösel.
Hommikul peale asjade kokkukorjamist piisava huvi kohal suur madin, kas siis pooleks või igaüks enda eest. Vastavalt rahva soovile.
Austusega,
Chloe, Hel, Sille, Ghostwizard, Die, Tindome,Tralayn…