LARP: St. Freudburgi Narride Gildi petureis! 14.07.2012
Postitatud: 11:21 1. Mai 2012
Kõigile-kõigile, ahem tähelepanu …
Auväärt Alatu Tõbras.
Saatus, vana sunnik, on Teid oma pilguga märkinud ja kutsub osalema järjekordsel suurepärasel petureisil. Kätte on jõudmas järgmise viisaastaku lepingu uuendus, nimelt St. Freudburgi Narride Narride Gild otsib endale uut ja parimat isiklikku joogivõlurite meeskonda. Järjekordselt täiesti tühjale ja väga soojale kohale on võimalus pugeda kõikidel räigetel limukatel, arbujatel, völuritel ja taimetarkadel, kes jooginduse völukunstist midagi kuulnud on. Võitjale präänik, ülejäänutele arutul kombel Saatust, Nalja ja Raha.
Aga see pole veel kõik. Saatuse tahtel on kokku kutsutud ka kõik vähegi siin ilmas nime teinud LügTrüügeni „meistrid“, võistlemaks järjekordsel kuulsusrikkal turniiril. Ka nüüd on muuhulgas eesmärgiks taluda Kutse rasket koormat.
Tule ja vaata, naudi arutul kombel head Nalja!
Tule ja osale, degusteerides Alkeemiakunsti peenemaid saavutusi!
-----
Infona ka:
Korralduslik -
Pseudo-keskaegne kõrtsilarp, 14 juuli 2012.
Toimumiskohaks „Altoni talu“. -> http://g.co/maps/mfnvv
Tartust 60km lõunasse, Tallinnast veidi kaugemal.
Rongipeatus „Mägiste“ asub aga 2 km kaugusel. Alates sealt on korraldajad võimelised pakkuma transporti .
Mäng toimub vabas õhus. Õhtuks on saada vabalt öömaja/sauna. Mängu käigus pakume ka süüa (liha/salat).
Vastavalt eelmise korra traditsioonidele tuleb kahjuks ka seekord ette alkohoolsete jookide tarbimist, sestap:
SIHTGRUPP mängule on 18a ja VANEM.
Korraldajad jätavad endale õiguse lubada erandkorras mängule nooremaid, kui neil on leitud endale käendaja.
Pärast mängu lõppu, mis võib tulla millal iganes (larp ju!), toimub kuni tahame muljete vahetamine oma seiklustest ja üldine pidu.
Ehk siis ei pea mängu ajal janu vaid õllega kustutama.
Regamiseks saata PS Logerin ja märkida ära tegelase soovitav üldine kuuluvus.
Mängu maksumus 10.- eur. Kogu mängust saadav tulu annetatakse Nuru hüvanguks
Raha kohapeal, või ülekandega Madis Jullinen 4278918930605.
Mängijate sihitud arv on esialgu 30.
Sisuline –
Mäng on natuke erinevam kui võib-olla harjunud ollakse. Me ei ole planeerinud mooduleid ja eesmärgistatud lõpptulemust ega soovi seda ka teha. Küll aga pingutame selle nimel, et pakkuda erinevaid võimalusi spontaansete olukordade lahendamiseks. Jätkates oma kuldset kontseptsiooni (ehk siis võimalikult fun võimalikult vähese tarviliku pingutusega) kujundame mängu nagu vahvat reedeõhtust kõrtsitiiru, kus kohtume uute huvitavate inimestega, veedame aega haritud seltskonnas ja saabume seejärel koju nii mõnegi uue ja värskendava kogemuseraasuga.
Seekord asetame rollikirjutamise raske kohustuse Teie kaela ja loodame, et Te seda ka kohusetundlikult täidate. Kui Te kirjutate meile rolli, siis me arvestame sellega. Kui ei, siis on meile oluline tegelase üldine kuuluvus (Mängur, Alkeemik, Valvur). Mängur siseneb üksikosalejana turniirile ja läbi ausa mängu või võrdsete võimaluste abil üritab viimast ka võita. Alkeemikuid on 3 konkureerivat gruppi (ühes grupis 2-3 inimest) ja nad „võistlevad“ „alkeemias“ esikoha nimel. Valvur tagab korda. Kord on oluline.
Pidage meeles, „Spaß macht frei!“
Gildi Neljanda Järgu Torenarr Logerin ja
Gildi Kolmanda Järgu Imehea Asepuuks Sentius
Ps. pakume jooksvalt lisainfot
1. Irve
2. Pyhak (A1)
3. Die (A1)
4. Alton
5. Arcanar
6. Ed (valve)
7. Issi
8. Attila
9. Hel
10. Erech
11. Azurah (A1)
12. Kuriboh
+ 2 NPC
selgituseks: e: alk- hetkel ilma grupita alkeemik, valve - valvur, A1 - alkeemikute meeskond nr.1
Auväärt Alatu Tõbras.
Saatus, vana sunnik, on Teid oma pilguga märkinud ja kutsub osalema järjekordsel suurepärasel petureisil. Kätte on jõudmas järgmise viisaastaku lepingu uuendus, nimelt St. Freudburgi Narride Narride Gild otsib endale uut ja parimat isiklikku joogivõlurite meeskonda. Järjekordselt täiesti tühjale ja väga soojale kohale on võimalus pugeda kõikidel räigetel limukatel, arbujatel, völuritel ja taimetarkadel, kes jooginduse völukunstist midagi kuulnud on. Võitjale präänik, ülejäänutele arutul kombel Saatust, Nalja ja Raha.
Aga see pole veel kõik. Saatuse tahtel on kokku kutsutud ka kõik vähegi siin ilmas nime teinud LügTrüügeni „meistrid“, võistlemaks järjekordsel kuulsusrikkal turniiril. Ka nüüd on muuhulgas eesmärgiks taluda Kutse rasket koormat.
Tule ja vaata, naudi arutul kombel head Nalja!
Tule ja osale, degusteerides Alkeemiakunsti peenemaid saavutusi!
-----
Infona ka:
Korralduslik -
Pseudo-keskaegne kõrtsilarp, 14 juuli 2012.
Toimumiskohaks „Altoni talu“. -> http://g.co/maps/mfnvv
Tartust 60km lõunasse, Tallinnast veidi kaugemal.
Rongipeatus „Mägiste“ asub aga 2 km kaugusel. Alates sealt on korraldajad võimelised pakkuma transporti .
Mäng toimub vabas õhus. Õhtuks on saada vabalt öömaja/sauna. Mängu käigus pakume ka süüa (liha/salat).
Vastavalt eelmise korra traditsioonidele tuleb kahjuks ka seekord ette alkohoolsete jookide tarbimist, sestap:
SIHTGRUPP mängule on 18a ja VANEM.
Korraldajad jätavad endale õiguse lubada erandkorras mängule nooremaid, kui neil on leitud endale käendaja.
Pärast mängu lõppu, mis võib tulla millal iganes (larp ju!), toimub kuni tahame muljete vahetamine oma seiklustest ja üldine pidu.
Ehk siis ei pea mängu ajal janu vaid õllega kustutama.
Regamiseks saata PS Logerin ja märkida ära tegelase soovitav üldine kuuluvus.
Mängu maksumus 10.- eur. Kogu mängust saadav tulu annetatakse Nuru hüvanguks
Raha kohapeal, või ülekandega Madis Jullinen 4278918930605.
Mängijate sihitud arv on esialgu 30.
Sisuline –
Mäng on natuke erinevam kui võib-olla harjunud ollakse. Me ei ole planeerinud mooduleid ja eesmärgistatud lõpptulemust ega soovi seda ka teha. Küll aga pingutame selle nimel, et pakkuda erinevaid võimalusi spontaansete olukordade lahendamiseks. Jätkates oma kuldset kontseptsiooni (ehk siis võimalikult fun võimalikult vähese tarviliku pingutusega) kujundame mängu nagu vahvat reedeõhtust kõrtsitiiru, kus kohtume uute huvitavate inimestega, veedame aega haritud seltskonnas ja saabume seejärel koju nii mõnegi uue ja värskendava kogemuseraasuga.
Seekord asetame rollikirjutamise raske kohustuse Teie kaela ja loodame, et Te seda ka kohusetundlikult täidate. Kui Te kirjutate meile rolli, siis me arvestame sellega. Kui ei, siis on meile oluline tegelase üldine kuuluvus (Mängur, Alkeemik, Valvur). Mängur siseneb üksikosalejana turniirile ja läbi ausa mängu või võrdsete võimaluste abil üritab viimast ka võita. Alkeemikuid on 3 konkureerivat gruppi (ühes grupis 2-3 inimest) ja nad „võistlevad“ „alkeemias“ esikoha nimel. Valvur tagab korda. Kord on oluline.
Pidage meeles, „Spaß macht frei!“
Gildi Neljanda Järgu Torenarr Logerin ja
Gildi Kolmanda Järgu Imehea Asepuuks Sentius
Ps. pakume jooksvalt lisainfot
1. Irve
2. Pyhak (A1)
3. Die (A1)
4. Alton
5. Arcanar
6. Ed (valve)
7. Issi
8. Attila
9. Hel
10. Erech
11. Azurah (A1)
12. Kuriboh
+ 2 NPC
selgituseks: e: alk- hetkel ilma grupita alkeemik, valve - valvur, A1 - alkeemikute meeskond nr.1