Leht 1 koguhulgast 3
Fading Suns: väljasõit rohelusse, muljed
Postitatud:
14:37 20. Mai 2012
Postitas Irve
Avan otsa.
Esiteks kõik kes viimasel hetkel ei tulnud:
ja
Teiseks kaasmängijad:
Kõigepealt tunnetuslik tõdemus, mis sellel mängul kohale jõudis. FS on elav maailm ja liivakast, mille täitmiseks peame mängijatena panustama õppima. Mängujuht ei sööda meile hõbelusikal motivatsiooni ette ja seetõttu peame isekeskis omale eesmärke seadma ja nende elluviimiseks, et need siis omakorda mängumaailma täiendaks. Tagasiside on siin oluline, aga ka omapoolne tegutsemistahe.
Seda unikaalsust tasuks nüüd kasutama õppida.
Mäng ise oli minu jaoks selgelt lõbusam kui maamõisas aadeldamine ja tundus, et põnevust jagus ka teistele.
Parim episood, oli see, kui külaelanikud, kes päev läbi vilet olid oodanud, äkitsi oma loomaliku viha otsustasid välja valada. Olin täiesti juhuslikult kogu nende kamba keskel ja nii nad mu oimetuks tampisidki. Seejärel oli kaunis hetk, mil nad mu nuuskpiiritusega teadvusele tõid ja ma nägin umbes kogu külarahvast siluettidena enda pea kohale kummardumas "mis juhtus?". See oli see koht, kus tekkis küsimus, et miks mul silmade asemel kaamerat pole.
Mulle väga meeldis GMide kohalolu. GM oli tihti olemas; mõnikord veidi rohkem tegevuse keskel kui antropoloogi kaamerale meeldinuks, aga ei olnud probleemi, et on vaja ja pole kuskilt leida. 5+ platsimängujuhtidele ses osas.
Re: Fading Suns: väljasõit rohelusse, muljed
Postitatud:
16:55 20. Mai 2012
Postitas hoarmurath
Oli hea.
Butafooria teemadel roheliste tuledega peopesaskänner/märgigräfiti/Timmu/bulbulaatorid, jne oli väga tore.
Ja muidugi minihüppevärav mis viis arvuti juurde!!!
Kaasmängijad olid ka toredad, eriline tänu neile, kellega pikemalt kokku puutusin. Ise teate.
Eks tulevik ütleb, mis edasi saab.
Aitäh kõigile. Tehke veel niiviisi.
Teie pirukaõgijast ja kinoentusiastist vankrinaine Lana
PS: Minu kätte jäi natuke raha ja kuule. Järgmine kord peaks selle rahacheck-outi koheselt pärast mängu tegema, muidu lihtsalt ununeb ära.
PPS: Robotkana. Eriti kaunis nüke oli see, et tema munad olid kergelt sinised.
Re: Fading Suns: väljasõit rohelusse, muljed
Postitatud:
19:35 20. Mai 2012
Postitas Tindome
Mulle kohutavalt meeldis. Vist üks mu lemmikumaid mänge iganes, sest mängu põhistoori oli lihtsalt nii hea, et selle sees elada oli fantastiline elamus. Parema looga mängu... ei tulegi tõesti meelde.
Võimalik, et veidral moel kasuks tuli seegi, et mängijaid ei olnud palju - lugu jätkus ka neile, kes ei taha kuskil suures kambas metsikult lahendada vaid eelistavad omaette mööda nurki käia.
Neist paljudest, kes ei tulnud, on lihtsalt kahju - oletan, et 10 lisainimest ei oleks veel LIIGA palju olnud, kurja nad ilmsesti poleks teinud. Kuigi ma kahtlen, kas nad oleks suutnud mängu veel paremaks teha. See oli liiga hea =)
Kõik muu mängul (peale loo) oli nimelt ka väga hea e. miski ei rikkunud seda efektset ja põnevat lugu ära - kaasmängijad mängisid tasemel heast oivaliseni, kostüümid olid kaunid vaadata, keskkond haakis ega olnud ebausutav, tränn ja nänn nägi vinge välja ja gemmid olid kogu aeg saadaval.
Puuduolevaid mängijaid ei jäänud ka teravalt tunda - mõnes teises mängus oleks 10 puudujat küllap väga koledaid auke käristanud, aga siin oli lihtsalt küla pisut... kasinam.
See "Sööge ise" tundus ka väga hea põhimõte olevat, ise oma sööki ei ole raske kaasa võtta, aga hoiab gemmidele töö- ja klapitamisvaeva kõvasti kokku.
Kuigi kui nüüd teha maailma kõige pisem kriitikakriips, siis vesi tegelt võiks olla saadaval mängu ajal kuskil niimoodi, et selle ammutamine ei nõuaks spetsiaalset missiooni. Aga no see vee saamine oli nii tore ja oluline mänguline liin, et peavalune õhtu oli tegelikult üsna väike probleem seejuures, eriti kuna selle arvelt õnnestus kenade noormeeste kätest kõvasti tasuta massaaži korjata.
Et veel kord: ma ise eriline infonuuskija ei ole tegelikult, aga kuna selle mängu lugu ja selle osad elasid kaunist ja silmahakkavat oma elu, oli see kõik lihtsalt nii äge juures olla ja kogeda. Eriti kuna mul OLI oma mott ka selle sees reaalselt olemas.
Mäng oli nii kuramuse inspireeriv ja elus, et ma kohe tahaks hakata tagasisidet saatma ja seletama, mida Li Halan kavatseb edasi teha. On teil selleks jälle mingi formaat v. küsimustik tulemas või saata lihtsalt tekstina maillie?
Re: Fading Suns: väljasõit rohelusse, muljed
Postitatud:
23:40 20. Mai 2012
Postitas Gregik
Aitäh kõigile! Saite suurepäraselt hakkama!
Mul oli väga hea meel lugeda Jaagupi esimest postitusest seda "hõbelusika" lõiku.
Panen siis ka uuesti lingi tagasiside vormile:
http://fading.tume.raisk.eu/tagasiside/Leiubüroo:
http://fading.tume.raisk.eu/leiuburoo/Lugupidamisega,
põlenud näoga, väsinud, kuid õnnelik mängujuht.
Re: Fading Suns: väljasõit rohelusse, muljed
Postitatud:
0:23 21. Mai 2012
Postitas hoarmurath
Kuna ma olen entusiast, siis ma saatsin auväärt mängujuhtidele kroonika juba ära. Kas tagasiside vormi täitmine on seljuhul vajalik või mitte?
Ma pole vist kunagi nii kiiresti kroonikat ära teinud.
Re: Fading Suns: väljasõit rohelusse, muljed
Postitatud:
9:18 21. Mai 2012
Postitas Firiel
Ma lisan paar kiiret kommentaari ka enda poolt (sääsehammustuste sügamise vahele).
Küla oli suurepärane koht kus olla sellel mängul. Esiteks hakkas asi looma juba Skype'i grupivestluses ja teiseks lisas ühine supikeetmine nii tegevust kui tõmbas mängu alguses ka elu käima. Ja asjale lisas võlu, tõelisust ja mänguilu ka meie võrratu külajoodik.
Mina isiklikult oleksin tahtnud rohkem välja elada oma külavanemaks saamise ambitsioone, kuid valimised paraku ei toimunud sellises mahus ja päris nii nagu planeeritud oli. Kuid ma leidsin asendustegevust ja hakkasin siis muid õelaid plaane kombineerima kuidas ikkagi külavanemaks saada.
See kauaoodatud vile, mis avas meie mõrvarliku maniaki peidetud loomuse, oli nii vahva. Kahju ainult, et neid vilesid meie jaoks ainult üks oli. Me nii lootsime, et meie kummaline külaelu äratab inimestes rohkem huvi. Paraku selgus pärast mängu, et me olime edukalt suutnud paranoiat tekitada, mille tõttu kõik meist distantsi hoidsid.
Kuid mina olin rahul, kindlasti oli mul tegemist rohkem kui maamõisas. Kaasmängijad olid kõik fantasitilised, tegelasena sain minu lemmikuks "Roger", keda ma kahtlsutasin seitsmes ja enamaski surmapatus, ainult mitte selles, et ta oligi (suhtleliselt) süütu rahvalaoendaja.
Lisan ka siis küla lause, mis tekkist täiesti jushulikust olukorrast, aga jäi kõlama - "Oo, Püha Isa, palun lase ka minu peale"
Re: Fading Suns: väljasõit rohelusse, muljed
Postitatud:
9:38 21. Mai 2012
Postitas Gregik
Re: Fading Suns: väljasõit rohelusse, muljed
Postitatud:
17:50 21. Mai 2012
Postitas Gregik
Kui kellelgi on mingeid nn. "kohe peale mängu" tehtavaid tegevusi, siis ootame neid
fading@tume.pri.ee selle kuu (mai) lõpuni.
Re: Fading Suns: väljasõit rohelusse, muljed
Postitatud:
18:23 21. Mai 2012
Postitas Crata
Suur tänu, kallid mängijad! Olite imetoredad!
Omalt poolt nõustun samuti Irve hõbelusika ja liivakasti jutuga. Iga jätkumänguga astub maailm just mängijate abil tubli sammu elama hakkamise poole edasi astuda. Eriti toredad on igasugu plaanid mängude vahelise ajaga, mis lisavad loole ja ka tegelastele rohkem "liha luudele" ning mida juba üksjagu kuuldagi on olnud. See aitab meil ka paremat ettekujutust saada sellest, mida tulevik tuua võiks ja mis on kellegi ootused ning tegutseda siis nende nur..
*khm* täideviimise nimel
Mis siin ikka pikalt heietada - teiega oli väga tore ja esimene ports pilte on siin:
http://fading.tume.raisk.eu/pildid/valjasoit-rohelusse/
Re: Fading Suns: väljasõit rohelusse, muljed
Postitatud:
19:02 21. Mai 2012
Postitas Fromhold
Ja tore on see, et kogu mängust ei ole ühte "see oli kõige ägedam koht" mälestust, vaid kõik oli ühtlaselt mõnus. Ja niisama mömmerdamist ei olnud kordagi.
Pöidlad püsti!
Re: Fading Suns: väljasõit rohelusse, muljed
Postitatud:
22:31 21. Mai 2012
Postitas Oberon
Oli väga vahva.
Esimese larbikogemusena (üks varasem kord NPC'na ei lähe arvesse) ei ole millegagi võrrelda.
Ma loodan, et mu väesalgal väga igav ei olnud, sest ma ei suutnud oma tähelepanu mitmesse kohta korraga jagada ning seetõttu läks nagu läks.
Kõik tundusid mulle käituvad loomulikult, mingit rolliponnistamist ei paistnud. Külajoodiku lärm oli õiges kohas. Mitte liiga pealetükkiv aga just paras. Rahvaloendaja oli rahulikult tagasihoidlik vaatleja. Külapreester, olgu õnnistatud ta säravad kulmud, lohistas jalgu järgi nagu õige vanur. Arreteeritut ülekuulav arst muretses rohkem vangi tervise kui ausate vastuste pärast. Venda otsiv naistegelane paistis olevat parajasti meeleheitel - nagu ta peakski olema, et sellisesse pärapõrgusse tuli mingi vihje peale. Hämmastav. Lisaks paljud väiksed nüansid mida kirjeldada ei anna aga mis lisavad täpselt seda elu mida vaja on, et kõik usutav tundus.
Ma loodan, et ka minu tegelane tundus piisavalt omas elemendis. Raske on seda ise hinnata.
Mängujuhtidele tagasiside ettepanektute ja kriitika osas läks läbi vormi teele.
Re: Fading Suns: väljasõit rohelusse, muljed
Postitatud:
23:42 21. Mai 2012
Postitas Tanel
Ohh. Kurb tõsiasi jätkab oma headuses. Mäng oli taaskord hea. Kuigi ükski episood ei saavutanud minu jaoks päris sellist larpi kõrghetke nagu eelnevates mängudes puudus mängust peaaegu täielikult negatiivne. Erilise mulje jättis siiski lahingbot ja ka erinev butafooria, nagu näiteks puhtjuhuslikult metsast leitud mootorratas. Samuti meeldis mulle kohutavalt mängu esimeses pooles mööda mänguala ringi kolada ja maju läbi otsida. Kahju vaid, et me sealt midagi olulist ei leidnud.Teiste mängijatega suhtlemine oli mõnus ja mugav, oma isiklikud eesmärgid said suuresti täidetud ja ilm oli ka ilus. Ainsaks miinuseks olid mängu juures sääsed, aga selle vastu ei saa mängukorraldajad mitte midagi teha, niiet see ei loe.
Re: Fading Suns: väljasõit rohelusse, muljed
Postitatud:
8:31 22. Mai 2012
Postitas UL
nonii, mäng oli hea. veidi aeglasemaid kohti vahepeal olid lihtsalt realistlikud
ainsa negatiivse hinnangu andis lõppkokkuvõttes kuidagi üle kurnatud parem põlv, aga küll toibub.
mõnus oli see, et tundsid toimumas liine, mis olid nagu loogiline osa maailmast ja minusse esimese hooga ei tundunudki puutuvat. ok, nina võib ju kõikjale toppida, aga mõningane loogiline mõtlemine tegelase seisukohalt pidurdab seda.
selline mitmekihilisus tuleb kas siis, kui korraldajad on hullumiseni teemasid kokku kirjutanud, või siis, kui ettevalmistus on lihtsalt hea ja MAAILM ON HAKANUD ELAMA!
ja vat see on hea
nostalgilise kõrvalepõikena - uue ilma mängudel on olnud hetki, kus platsil toimivad liinid ja arengud ja tihe mäng teemadel, millest korraldus teab ainult juhusliku pealesattumise tõttu
ja et fotokaid oli platsil mitu, siis.. veel pilte palun.
minu omad ootavad ilmutamata filmide hunnikus palgapäeva
Re: Fading Suns: väljasõit rohelusse, muljed
Postitatud:
10:19 22. Mai 2012
Postitas arpeau
Mässsa?? Kussse?
Ahjaa, tänks torude ja teibi eest!
Krdi Madis ei jõudnki ju kohale!
Madis teda võtku!
Lisandus uuemaailmakogemusest - varsti hakkab ka siin mängus olema nii, et mingid tüübid ajavad kuskil varjulises kohas mingeid hämaraid asju. GM'd on täiesti kõrvaline nähtus
Tänud mängu eest!
Vastutustundetu(!) külajoodik (keda nii mõnigi kord ka külavanemaks peeti - ise olete lollid
) oli minu maailma mitte-arusaamise juures parim võimalik roll.
Mul on väga hea meel, et ma ikkagi kohale sain tulla.
Loodan, et tulevikus saan sama kogemuse nagu Irve - tahaks ka hakata maailma tunnetama. Siis on mäng järgmisel levelil ja see on hea... Nii on!
See kõik muidugi eeldab, et ma jätkurolli suudan välja mõelda/selgeks teha.
(Afteka pärast mul nii hea meel enam ei ole
)
Sorri Crata, Greg, Kessu ja Irve!
Re: Fading Suns: väljasõit rohelusse, muljed
Postitatud:
10:59 22. Mai 2012
Postitas UL