Postitas docsf 23:57 14. Juun 2012
Mängu üldreeglid
1. Mängujuhil on alati õigus. Kui mängija arvab, et tal võiks õigus olla siis ilmselgelt pole ta lugenud reeglistiku punkti 1.
2. Reeglid on kohustuslikud kõigile, ka npcdele.
3. Mängijad on mängu ajal kained. Kõik serveeritavad/kaasa võetud joogid on mittealkohoolsed aga mängijad peaks välja mängima purju jäämist kui nad on joonud mängusiseselt alkohoolseid jooke.
STOPP reegel.
1. Kui mängija näeb olukorda kus tegevus või tegevusetus võib põhjustada otsest häda teisele mängijale (näiteks taganemisel mööbli otsa komistamine) siis on mängijal kohustus mäng peatada, tõstes parem käsi peakohale ja hüüdes valju häälega "STOPP".
2. Mängijad, kuuldes käsku "stopp", tarduvad võimalikult samas kohas paigale ja ootavad.
3. Oht kõrvaldatud, jätkub mäng sealt kus mängijad asusid stopp reegli toimumisel. Mängu jätkamiseks kõlab Mängujuhilt käsklus "stopp läbi".
Ingame/outgame (mängu sisene ja väline tegevus).
1. Kõik mis mängus toimub, toimub mängus.
2. Vajadusel võib mängija siirduda mänguvälisesse olekusse (näiteks mängujuhiga suhtlemiseks).
3. Selleks tõstab mängija rusikasse surutud parema käe peapeale. Sellest ajast edasi on ta teistele mängijatele mitte ruumis viibiv kuni hetkeni kus mängija naaseb algsele kohale ja eemaldab rusika peakohalt. Mäng läheb vahepeal omasoodu edasi ja kõik muud mängijad peaks tegema nägu, et mängust lahkunud mängija on endiselt omal kohal kuid hetkeliselt mõttes, tukastanud või muul viisil kontaktivõimetu.
4. Mängija ei või kasutada mängust väljumist, et anda teistele mängijatele edasi infot, täiendada oma varustust, päästa ennast täbarast olukorrast ega teha muud mis võiks mängu kulgu mõjutada.
Relvadega võitlus.
1. Relvadega võitlusel on kõigil mängijatel 1 elupunkt keres ja 1 elupunkt jäsemetel.
2. Löögi/lasu puhul jäsemetesse kustub elupunkt ja mängija on sellest jäsemest haavatud. Teine löök/lask jäsemesse või kerre kustutab kere elupunkti ja mängija on suremas.
3. Löögi/lasu puhul keresse kustuvad mõlemad elupunktid ja mängija on suremas.
4. Surmavalt haavatud mängija kukub korisedes kokku sinna kus löök toimus. Ta on võimeline vaid vaikse häälega oigama. Kui abi siduja ja sidemete näol ei saabu 5 minuti jooksul, mängija sureb.
5. Jäseme haavaga mängija vajab kohest arstiabi või ta jookseb 10 minutiga verest tühjaks, kaotab kere elupunkti ja sureb. Ta on võimeline liikuma ja rääkima.
6. Haava sulgemise oskus sidemetega on kõigil mängijatel aga haavatu ise seda teha ei saa. Sidemed on vajalikud.
7. Haavatud mängija istub vagusi 15 minutit ja ravib oma haava misjärel on haav piisavalt paranenud ja jäse kasutuskõlbulik.
8. Surmavalt haavatud mängija peab pärast ravi saamist lebama vähemalt pool tundi ja haava parandama misjärel elupunkt taastub ja mängija võib mänguga edasi minna.
9. PÄHE EI TOHI LASTA, TORGATA, LÜÜA EGA VISATA!
10. Relvadeks on pehmete kuulidega NERF tüüpi püstolid ja pehmismõõgad.
11. Enne mängu vaadatakse kõik relvad GMi poolt üle ja mitteohutud kõrvaldatakse.
12. Mängul leitud kontrollist läbikäimata relv (kas ohutu või mitte) võetakse omanikult ja pannakse sinna kuhu päike ei paista. Ehk siis kappi lukutaha.
Turvis.
1. Turvised annavad elupunkte mis kustuvad enne jäsemete/kere elupunkte.
2. Nahkturvis annab 1 elupunkti, metallturvis kuni kolm.
3. Erandkorras on vastuvõetav ka turvise immitatisoon näiteks papist ja fooliumist. See turvis annab kuni kaks elupunkti, sõltuvalt lõpptulemuse visuaalsest väljanägemisest.
4. Turvis, mis immiteerib aurupungilikku turvist, annab kuni neli elupunkti.
5. Turvist on võimalik pärast lahingut parandada, taastades 1/2 algsetest elupunktidest ümardatuna üles. Selleks peab mängija omama mingeid sobivaid tööriistu ja vähemalt 15 minutit aega töötegemise immiteerimiseks.
Relvadeta võitlus (poks/kaklus jne).
1. Määratud mängijatel on rusikavõitluse oskus.
2. Kellel oskust rollis kirjas pole võib üritada ikkagi võidelda.
3. Rusikavõitlust alustatakse sõnadega "Ma nüüd tõesti löön sind".
4. Kõik määratud rusikavõitlused lahendatakse paber-kivi-käärid meetodil, tulemusega kaks võitu kolmest. Seejärel toimub näitlik kaklus aeglustatud ja mittetabavate löökidega.
5. Kui kohtuvad rusikavõitlust oskav ja mitteoskav mängija siis võidab alati rusikavõitlust oskav mängija.
6. Kui kohtuvad kaks rusikavõitlust oskavat mängijat või kaks mitteoskavat mängijat siis lahendatakse võitlus punktis 4 toodud reegli järgi.
7. Kui kohtuvad rusikavõitlust oskav mängija ja kaks mitteoskavat mängijat siis lahendatakse võitlus punktis 4 toodud reegli järgi ja mitteoskajad valivad kes teeb paber-kivi-käärid viskeid.
8. Kui kohtuvad rusikavõitlust oskav mängja ja enam kui kaks mitteoskajat siis võidavad alati mitteoskajad.
9. Pärast rusikavõitluses kaotamist kukub mängija kokku ja on umbes viis minutit uimane. (selleks lugeda aeglaselt ja vaikselt viiesajani).
10. Võitluseta uimaseks löömiseks on vaja hiilida uimastatavale selja tagant ligi hoides ühes käes uimastamiseks sobivat eset (pudel, lauajalg jms) ja teha uimastatavale teise käega pai, teatades, "oled uimaseks löödud".
Mängusisene raha.
1. Mängijatele jaotatakse vastavalt nende staatusele mänguraha.
2. Mängurahaks on Hispaania REAL mis vastab 8 PESO'le.
3. Mänguraha võib võrrelda tänapäeva euroga vahekorras 10 eurot - 1 real.
4. Uimastatud või tapetud vastast võib läbi otsida, et leida ja võtta raha vms.
5. Selleks asetada avatud käsi mängija kohale ja lugeda aeglaselt kümneni misjärel peab läbiotsitu loovutama oma esemed läbiotsijale.
Poisid, ärge pekske segast.
Mul on ju valus.