Reegliparandused ja täiendused
Võitlusvõtted:
Võitlusvõtte "parreeri" poolt blokeeritud võitlusvõtte alla läinud osavus ei taastu enen tsüklivahetust.
Tugevuse omadus
Lisatud teine tase, mis lubab korra tsüklis eirata üht järgnevatest efektidest: juurdumine, nõrkus, tuuleiil.
Alkeemiliste ainete valmistamine
Alkeemilise aine doosi valmistamine võtab aega 10 minutit rollimängulist tegevust. OG peab tegelane kirjutama valmis joogisedeli selle efektiga ning lisama selle anumasse. Tegevus eeldab et tegelasel on olemas mingisugusedki jookide valmistamiseks vajalikud vahendid.
Maagiareeglid
Vastuloitsu eiramine
Loitsija võib isendale lausutud loitsu (nt. uduvorm) või loitsu mida ta üleval hoiab (kaitsering) vastuloitsimist eirata, pannes loitsule vastuloitsimise hetkel ühe mana või väepunkti lisaks. Loitsija võib jätkata enda loitsu ülalhoidmist niikaua kuni tal on punkte mida tegevuse alla kulutada.
Lisaks on vastuloits lisatud igaks juhuks effektide nimekirja.
Spiritualism ümber nimetatud teurgiaks ja elementalism sortsikunstiks
+++
Ning vastates ühele murelikule küsijale. Ei kõigi reeglite peast teadmine pole vajalik, piisab sellest kui on selged põhireeglid, viiamste all kirjas olev konditsioonide ja efektide nimekiri ning omaenda oskused.
Edit: 02.07.2012
Patch notes
Oskused
Kuna tekkis küsimus sel teemal kas kõik tegelased on võimelised teorias relvi kasutama, sai lisatud juurde nö kõigile tegelastele võimalike tegevuste alane lõik.
Tugevuse teise taseme poolt eiratavatele efektidele lisatud külmutamine, märkega et tegelane saab siiski efektist kahjustuse kuid pole paigale tarretatud.
Laskuri esimene tase maksab ainult 1 TP nüüd.
Alkeemia
Lisatud Ärataja
Maagia
vabamaagia ja katsetamise süsteem muudetud samaks kõigile maagiavormidele.
Eluhingusele jäetud ainult esimene efekt, edasised asetatud meisterlikkuste taasloomine ning elu ja surma värav alla.
Uduvorm nüüdsest ei luba enda kestvuse ajal tegelasel joosta, kui tegelane seda soovib peab ta kulutama lisapunkti mana loitsu alla.
Varjumaagia ümber tehtud