Vastan järgemööda.
Ei ma ei arva, et TP penalt antud esemete kaotamise eest poleks õigustatud. Ma arvan, et maag, preester ja alkeemik peaksid oma artefakte ihu ja hingega valvama ning nende artefaktide rotti panemine või hävitamine peab olema reaalne alternatiiv (lõpuks üli)võimsate tegelaste tiibade kärpimiseks.
Varguse vastu tuleb olla hoolikas, luutimise korral tuleb üritada asi ikkagi pärast tagasi saada. See on küll nüüd iga mängija leidlikkuse küsimus kuidas - võimalusi on rohkem kui ma loetleda jõuaksin.
See kui paljudel mängudel mängija käib on tema otsuse ja võimaluse küsimus - GM'ina propageerina ikka ja alati mängijaid kes käivad rohkem mängudel, mitte vähem (logish ju!?!) - rohkem käijatel on alati eelis, vähem käiatel alati raskem just teispidi oleks asi väga ebaõiglane.
Multiklassimisel saadavad eelised on lõpuks üsna suured - seega peavad ka ohud olema samaväärselt suured. Seega see ei ole argument. Riskid on välja toodud, multiklassida või mitte on mängija valik.
Hetkel on kirjaoskuse probleem selles, et kohutavalt palju mängijaid on seda võtnud. Mis muudab selle oskuse põhiselt mängul eeliste andmise keeruliseks (kõik suudaks neid "mooduleid" probleemideta lahendada). Samas ma ei arva, et see peaks odavam olema, kui ta veel odavam oleks siis võiks selle oskuse üldse ära kaotada ja öelda, et kõik automaatselt oskavad kirjutada ja lugeda. Las ta olla, küll mängijaid juurde tekib ja küll tekib ka polaarsus oskajate ning mitte oskajate vahel, siis saab seda kasutama hakata.
Haavasidumise oskus ongi juba "üldine", maksab 3 TP'd kui sul pole klassi mis penaltit annab (kui on klass mis boonust annab siis 2 TP'd). Vajalik on kaks oskust: Teoloogia I ja Sulge Haav palve. Usupunkte antud "palve" ei nõua samuti on sellel teistest palvetest erinev kasutuskord. Kui sa veel täpsemalt loed siis märkad, et ekstra on välja toodud, et "Sulge Haav" ei nõua ka püha sümboli olemasolu. (kohe preestri oskuste alguses)
sellest johtuvalt ei pea sul püha sümbolit üldse olemagi, mis omakorda tähendab, et sa ei pea isegi ilmtingimata mingi jumaluse järgija olema, et seda palvet kasutada. Piisab üldisest "aktsepteerimisest", et vist jumalad on olemas.
Antud juhul võta seda siis rollimänguliselt nii, et kuna kogu ravitsemine käib läbi kiriku ja seda ainult seal õpetatakse siis kui sa esmaabi oled õppinud siis oled seda õppinud mõne kiriku juures, sellest ka sinu üldised ja pealiskaudsed teadmised teoloogiast.
Mis mängu mehhaanikat puudutab siis usu mind - nii kasulik oskus nagu esmaabi/haavade sulgemine, ka "eraldiseisvana", alla 3TP kindlasti ei maksaks.
Maagi loitsud on kõige võimsam ja mitmekülgsem maagia mis mängul on, loitsuraamat on väga personaalne. Selle atribuudi kasutus on ülimalt piiratud - konkreetne mängija, konkreetne raamat.
Preestri loitsud on pigem defensiivsed ja nende kasutus väiksem seega preestri pühal sümbolil on piirangud - aga sama jumaluse järgijad saaksid vabalt näiteks teineteise sümboleid loitsimiseks kasutada. Ainus nõue on sama jumalus.
Alkeemia on aeganõudev ja keeruline, seega selle atribuudi kasutusvõimalused praktiliselt piiramatud. Öö varju leht on vajalik ent täiesti isikustamata. Kui sinu oma kaob, võid vabalt kellegi teise oma kasutada ja kui see on mängu lõpuks sinu käes siis sul probleeme pole. Kui võimalik võid isegi üritada mängu siseselt uue leida või osta.
Mängutehniliselt on öö vari kindlasti vajalik just oma pool-maagiliste omaduste tõttu, samas see ei pea olema konkreetselt see taim mille sina mängule tõid - iga antud omadustega taim kõlbab.