LARP: Õhtu Asüülumis (ehk Kombitsad pimeduses)
Postitatud: 18:27 4. Aug 2013
Mis: seiklus-LARP õuduslarbi elementidega
Kus: Patarei vangla
Millal: 28. september 2013, algus kell 19:00 (briif 18:00)
Kui palju: 15 eurot (Marilin Eessalu a/a 221011630332, tähtaeg 15. september)
Järg seikluslarbile “Halljärve saarte saladus”.
Osalejate piirarv on 30 ning eelisseisus on eelmisel mängul osalenud. Jätkata saab vana rolliga (va Mirju) või tulla mängu uues rollis (segaduste vältimiseks peaks välja nägema võimalikult erinev varasemast). Uued mängijad võivad luua oma tegelase ise.
Registreerimine aadressil marilin.eessalu(at)gmail.com. Oluline info on osaleja nimi, kontaktaadress, varasem roll või uue rolli kirjeldus.
Korraldavad entusiastid: Inwe, Tanel, Kirves
Mäng toimub PATAREI VANGLAS ja mäng toimub PIMEDAS. See kokku on ÕUDNE ja KOLE. Päriselt ka. Kui sa arvad, et olla pimedas, üksi ja võibolla pisut eksinud, koos taskulambiga, mille patareid hakkavad kohe-kohe tühjaks saama, on midagi, mis paneb sind nuttes GMi juurde jooksma ning mängu peatamist nõudma, siis pole see mäng võibolla sinu jaoks. Siiski ei püüa me kedagi eemale peletada, kuna tegu ei ole päris puhtakujulise õuduslarbiga, vaid selles on ka seikluslarbi elemente. Aga mõelge sügavalt järele!
Kohad täis, regamine lõppenud!
Registreerunud:
punasega maksnud
Eelisjärjekord
Azurah
Ed Vaselo
Aweron
Irve
Tindome
Alton
Crata
Pyhak
Irvikkass
Bell
Issi
Väike Rass
Suur Rass
Randiel
Nõukogude ajakirjanikud
Uued tulijad
Arpeau
Die
Iardacil
Erlessa
Aeg
Narmer
Ul
Heart
Fromhold
Lord Sauron
Dan
Rene Raasuke
Olev Luik
Ilona Rõženkova
Mant
Melian
Marika Zirk
Mariliis Pinn
Reeglid
(nende situatsioonide puhuks, mida rollimänguliselt on keeruline lahendada)
* Kuula GMi.
* STOP on stop.
* Eelmisel mängul kasutatud sanity-punkte vaimse olukorra mõõtmiseks sel mängul ei ole.
* Haavatasaamine toimub nii, nagu ta viimasel ajal ikka toiminud on: esmakordne haavatasaamine jäsemesse muudab selle kasutuskõlbmatuks, teistkordne põhjustab raske haava ja üldise liikumisvõimetuse. Raske haavaga mängija on surnud, kui on möödunud 15 minutit ja ta ei ole saanud ravi.
* Uimastamine pai-meetodil toimib ainult tegelastel, kellele on antud vastav oskus.
* Haavade sidumisel on oluline, et see ka reaalses elus mööndustega toimiks. St lihtsalt mingi narts ümber käe ei kõlba, mõned sidemerullid korralikult kinni tõmmatuna toimivad. Vajadusel hindavad sideme efektiivsust GMid.
* Mängul lubatud tulirelvadeks on tongipüstolid, mille kasutamise eelduseks on laskemoon (tongid). Tulistamised lahenevad rollimänguliselt - 5 sammu pealt tulistatud saades see ilmselt tabab, 10 sammu pealt enam mitte nii väga. Erimeelsuste korral lahendatakse asi kivi-käärid-paber meetodil.
* Külmrelvad on bofferrelvad, aga kui keegi tahab tuua kaasa mõõka, vajab see väga head põhjendust.
* Käsitsivõitlus lahendatakse rollimänguliselt kokkuleppel või kivi-käärid-paber meetodil.
* Kõik, kellel on erioskused, teavad seda (või saavad varsti teada).