Muljed õhtust asüülimis
Postitatud: 15:45 29. Sept 2013
Kallid mängijad, aitäh, et tulite!
See ei ole vist väga traditsiooniline, et GM teeb oma mängule ise muljeteema, aga eelmise mänguga juba nii läks, niiet las läheb ka seekord. Alustaksin jutuga sellest kuidas ja mismoodi me selle mänguni üldse jõudsime. Algselt oli meil plaanis teha mäng ajajoones kohese järjena eelmisele, ehksiis sellest mis juhtub teisel pool. Läbimõtlemise tulemusena selgus, et ega sellist teist maailma hästi simuleerivat kohta Eestis naljalt ei leia ning lasta mängijatel kogu mäng ettekujutada et taevas on lilla on ka natuke nõme. Paar sellist pisut teistsugust kohta on tegelikult olemas aga nende sebimine oleks üsna vaevarikas olnud rääkimata muust logistikast. Kuidagi siirdus siis mõte ajajoont pidi edasi, ja jõudsime siis hullumaja ideeni. Veeretasime seda mõnda aega, mõtlesime hea mängukoha peale, ei leidnud miskit kuni üks hetk Kustuvate Päikeste teemal arutledes sähvatas mõte: Patarei!!!. Jällegi, veeretasime seda mõnda aega, üritasime kontakteeruda, kuid sisukaim vastus mis me oma küsimustele saime oli stiilis: "OK". Suvi veeres edasi, olime juba vaikselt maha matmas seda mõtet mäng korraldada, kui sain üle pika aja kokku Indrekuga (mängul mängis ta Dr. Patrick Wildworthi) ja pooljuhuslikult tuli välja, et ta korraldab uue tööotsana Patareis tuure. Põhimõtteliselt ilma temata oleks see mäng ära ka jäänud, kuid sellest hetkest oli meil oma mees patareis olemas ja asjad sujusid väga libedalt. Saime kohapeal käia ja tutvuda ning maja nii selgeks saada et ära ei eksiks. Isegi nii olime tegelikult üsna kimpus kuna meil kõigil polnud tööalaselt väga aeglased ajad, ning eks see paistis ära ka mängu teatavates detailides.
Nüüd siis plussid ja miinused mis mul silma jäid mängus.
- unustasime peaukse lahti ning OG lindi sinna ette panemata. Seda enam, et tegelikult mult veel küsiti et kui sealt alt trellidest nüüd lukk lahti teha siis kas see toimib. Tol hetkel mul lihtsalt ei ühendanud ära, et siis pääsevad mängijad ju reaalselt õue. Palju segadust ja tegelikult on selline tagasikerimine väga ebameeldiv ning mängusisesust lõhkuv.
- Nagu ikka, mitmed ideed jäid rakendamata. Süüdistan jälle ajapuudust, näiteks mina veetsin kaks mängueelset nädalat hoopis metsas.
- antiklimaatiline lõpp, vähemalt võrreldes eelmise mänguga. Oleks tahtnud teha ägedamalt, kuid läks nagu ikka
+ palju ilusaid rollisooritusi ja kostüüme. Üks hetk jäi eriti eredalt meelde. Kui ma opisaali ukse vahelt sisse piilusin ja nägin seal meeleheites ringi rabelevat Sauroni tegelast Archibaldi, siis ta pilk oli nii ehe et mul hakkas siiralt kahju, et talt jalg ära opereeriti.
+ Patarei õhkkond tegi meie jaoks mängu palju lihtsamaks. Tore oli kuulda kuidas sammud kiirenesid peale pimedast imelike häälte kuulmist.
+ Tundus et oli tore
See ei ole vist väga traditsiooniline, et GM teeb oma mängule ise muljeteema, aga eelmise mänguga juba nii läks, niiet las läheb ka seekord. Alustaksin jutuga sellest kuidas ja mismoodi me selle mänguni üldse jõudsime. Algselt oli meil plaanis teha mäng ajajoones kohese järjena eelmisele, ehksiis sellest mis juhtub teisel pool. Läbimõtlemise tulemusena selgus, et ega sellist teist maailma hästi simuleerivat kohta Eestis naljalt ei leia ning lasta mängijatel kogu mäng ettekujutada et taevas on lilla on ka natuke nõme. Paar sellist pisut teistsugust kohta on tegelikult olemas aga nende sebimine oleks üsna vaevarikas olnud rääkimata muust logistikast. Kuidagi siirdus siis mõte ajajoont pidi edasi, ja jõudsime siis hullumaja ideeni. Veeretasime seda mõnda aega, mõtlesime hea mängukoha peale, ei leidnud miskit kuni üks hetk Kustuvate Päikeste teemal arutledes sähvatas mõte: Patarei!!!. Jällegi, veeretasime seda mõnda aega, üritasime kontakteeruda, kuid sisukaim vastus mis me oma küsimustele saime oli stiilis: "OK". Suvi veeres edasi, olime juba vaikselt maha matmas seda mõtet mäng korraldada, kui sain üle pika aja kokku Indrekuga (mängul mängis ta Dr. Patrick Wildworthi) ja pooljuhuslikult tuli välja, et ta korraldab uue tööotsana Patareis tuure. Põhimõtteliselt ilma temata oleks see mäng ära ka jäänud, kuid sellest hetkest oli meil oma mees patareis olemas ja asjad sujusid väga libedalt. Saime kohapeal käia ja tutvuda ning maja nii selgeks saada et ära ei eksiks. Isegi nii olime tegelikult üsna kimpus kuna meil kõigil polnud tööalaselt väga aeglased ajad, ning eks see paistis ära ka mängu teatavates detailides.
Nüüd siis plussid ja miinused mis mul silma jäid mängus.
- unustasime peaukse lahti ning OG lindi sinna ette panemata. Seda enam, et tegelikult mult veel küsiti et kui sealt alt trellidest nüüd lukk lahti teha siis kas see toimib. Tol hetkel mul lihtsalt ei ühendanud ära, et siis pääsevad mängijad ju reaalselt õue. Palju segadust ja tegelikult on selline tagasikerimine väga ebameeldiv ning mängusisesust lõhkuv.
- Nagu ikka, mitmed ideed jäid rakendamata. Süüdistan jälle ajapuudust, näiteks mina veetsin kaks mängueelset nädalat hoopis metsas.
- antiklimaatiline lõpp, vähemalt võrreldes eelmise mänguga. Oleks tahtnud teha ägedamalt, kuid läks nagu ikka
+ palju ilusaid rollisooritusi ja kostüüme. Üks hetk jäi eriti eredalt meelde. Kui ma opisaali ukse vahelt sisse piilusin ja nägin seal meeleheites ringi rabelevat Sauroni tegelast Archibaldi, siis ta pilk oli nii ehe et mul hakkas siiralt kahju, et talt jalg ära opereeriti.
+ Patarei õhkkond tegi meie jaoks mängu palju lihtsamaks. Tore oli kuulda kuidas sammud kiirenesid peale pimedast imelike häälte kuulmist.
+ Tundus et oli tore