LARP "Kui homme meid enam ei ole" 25.10.14
Postitatud: 3:10 2. Okt 2014
*
**
***
*****
Kui langeb täht.
Kui homme meid enam ei ole.
Teemalugu :
Teemavideo:
Kunagi ammu elasid kõik selle mängu tegelased ühes Eesti linnakeses. Nad olid päris noored, enamus käis keskkoolis, mõni ülikoolis või tööl. Neid kõiki ühendas sõprus ja väike teatritrupp nimega "Vabadus, vendlus, võrdsus". Oli kuulsust (natuke), oli suur ühtekuuluvus, igasugu pahandusi ja tülisid muidugi ka. Oli tööd ja armastust. Kuni ühel hetkel sooritas toonase lavastuse peaosatäitja enesetapu. Lein, šokk ja suur segadus. Mitte ühtegi vastust küsimusele, Miks ometi. Trupp lagunes. Mõned suhtlevad natuke rohkem, enamus aga harva või üldse mitte. Ja nii on see olnud viimased kümmekond aastat.
Nüüd aga on Maad tabamas hiiglaslik asteroid. Homme pole enam seda maailma.
Toonane lavastaja on enesetapu sooritanud sõbra meelispaika kokku kutsunud kogu vana trupi, et viimane õhtu Maal üheskoos veeta. Just nagu nad seda kunagi olid tõotanud. Just nagu nad seda kunagi oleksid teinud.
Katkilõigatud elud. Inimesed, kes kunagi olid parimad sõbrad, kes aga aastatega on lahku kasvanud. Vanad vimmad, vanad armastused, vanad küsimused. Ja uued. Üks õhtu. Viimane võimalus midagi muuta.
Sest homme meid enam ei ole.
Mida mäng püüab pakkuda? Võimalusi sügavaks immersiooniks. Intriige. Filosoofilisi mõtisklusi. Olustikku. Ilusat mängukohta, kus keegi varem käinud ei ole (eeldatavalt). Natuke metatehnikaid (enne mängu kindlasti, ja ilmselt ka mängu ajal. Must kast elik black box, näiteks.)
Mida mängult ei tasu oodata? Võsas madistamist. Mängijad vs NPCd või Mängijad vs Maailm mängu. GMide poolset aktiivset sekkumist mängu kulgu. Lihtsat ja lõbusat ajaviidet. (Lõbusus ei ole muidugi kunagi päris välistatud, aga üldine toon on siiski teine.) Ettekirjutatud rolle. Fantaasiamaailma koos keerulise reeglistikuga (ja erivõimeid jne.). Maailma-päästmist. (v.a hingelisel ja ideoloogilisel jms tasandil)
Setting: Pseudo-Eesti, pseudo-tänapäev ehk et põhiolemuselt on asjad nii, nagu nad praeguses Eestis on ja on olnud, aga õlekõrt pole mõtet lõhki ajada ja improvisatsiooniruumi tasub endale ja teistele jätta.
Mängijakohti: 14 (see on ülemine piir ja see ei veni)
Mängukoht: Kamelia koolituskeskus (või parema nimega Kamelia loomaaed) Terikestes, Võnnu vallas, Tartu maakonnas.
Saab sooja süüa, saab võileibu, sooja jooki, ja magada sealsamas teisel korral mugavates voodites. Jep, igaühel on voodi.
Mängu aeg: 25. oktoober 2014. Mäng algab optimaalselt kuskil 4-5 päeval ajal ja kestab südaööni. Või kuni kestab. Juhet seinast välja tõmbama ei hakka, igastahes.
Mängumaks: 12 EUR (kui see peaks kuidagi muutuma, saab asap teada antud)
a/a Swedbank EE572200221057282278 Diana Ostrat, ja tasuda palun hiljemalt 15. oktoobriks.
Mängule regamiseks palun kirjuta oma kontaktandmed (nimi, mis kanaleid pidi sind kätte saab, oma tervisehädad ja allergiad jms, millest on hea, kui mängujuht seda teab jne) ja rolli-idee (ehk siis esialgu lühidalt, et mis mõtted on ja millist tegelast umbestäpselt mängida tahaks), saada need aadressile mithgariel@gmail.com ja tasu ka mängumaks. Registreerunuks loetakse ainult neid, kes on tasunud ka mängumaksu. Regada saab kuni 15. oktoobrini! (sest et kunagi peab neid rolle omavahel klapitama jne...)
Ja NB! Ka täiesti algajad ja need, kellele see oleks elu esimene LARP on väga teretulnud. Andke endast märku, ja kui asjalood tunduvad segased, siis leiame abi. Kellegi, kes selgitab ja ehk ka mängul natuke "tiiva alla" võtab.
Siinkohal tahaks siis kutsuda üles ka neid kogenumaid mängijaid, kes oleksid valmis nn mentoriks hakkama, siis pange regakirja ka see märge. Sest et uued mängijad on lahedad.
Saigi vist kõik. Kui on küsimusi, siis kõiki puudutavad küsimused siin ja privaatsed ikka privaatselt (ärge palun foorumisse, FBsse või tont teab kuhu kirjutage, kasutage meiliaadressi mithgariel@gmail.com)
Kohtumisteni!
**
***
*****
Kui langeb täht.
Kui homme meid enam ei ole.
Teemalugu :
Teemavideo:
Kunagi ammu elasid kõik selle mängu tegelased ühes Eesti linnakeses. Nad olid päris noored, enamus käis keskkoolis, mõni ülikoolis või tööl. Neid kõiki ühendas sõprus ja väike teatritrupp nimega "Vabadus, vendlus, võrdsus". Oli kuulsust (natuke), oli suur ühtekuuluvus, igasugu pahandusi ja tülisid muidugi ka. Oli tööd ja armastust. Kuni ühel hetkel sooritas toonase lavastuse peaosatäitja enesetapu. Lein, šokk ja suur segadus. Mitte ühtegi vastust küsimusele, Miks ometi. Trupp lagunes. Mõned suhtlevad natuke rohkem, enamus aga harva või üldse mitte. Ja nii on see olnud viimased kümmekond aastat.
Nüüd aga on Maad tabamas hiiglaslik asteroid. Homme pole enam seda maailma.
Toonane lavastaja on enesetapu sooritanud sõbra meelispaika kokku kutsunud kogu vana trupi, et viimane õhtu Maal üheskoos veeta. Just nagu nad seda kunagi olid tõotanud. Just nagu nad seda kunagi oleksid teinud.
Katkilõigatud elud. Inimesed, kes kunagi olid parimad sõbrad, kes aga aastatega on lahku kasvanud. Vanad vimmad, vanad armastused, vanad küsimused. Ja uued. Üks õhtu. Viimane võimalus midagi muuta.
Sest homme meid enam ei ole.
Mida mäng püüab pakkuda? Võimalusi sügavaks immersiooniks. Intriige. Filosoofilisi mõtisklusi. Olustikku. Ilusat mängukohta, kus keegi varem käinud ei ole (eeldatavalt). Natuke metatehnikaid (enne mängu kindlasti, ja ilmselt ka mängu ajal. Must kast elik black box, näiteks.)
Mida mängult ei tasu oodata? Võsas madistamist. Mängijad vs NPCd või Mängijad vs Maailm mängu. GMide poolset aktiivset sekkumist mängu kulgu. Lihtsat ja lõbusat ajaviidet. (Lõbusus ei ole muidugi kunagi päris välistatud, aga üldine toon on siiski teine.) Ettekirjutatud rolle. Fantaasiamaailma koos keerulise reeglistikuga (ja erivõimeid jne.). Maailma-päästmist. (v.a hingelisel ja ideoloogilisel jms tasandil)
Setting: Pseudo-Eesti, pseudo-tänapäev ehk et põhiolemuselt on asjad nii, nagu nad praeguses Eestis on ja on olnud, aga õlekõrt pole mõtet lõhki ajada ja improvisatsiooniruumi tasub endale ja teistele jätta.
Mängijakohti: 14 (see on ülemine piir ja see ei veni)
Mängukoht: Kamelia koolituskeskus (või parema nimega Kamelia loomaaed) Terikestes, Võnnu vallas, Tartu maakonnas.
Saab sooja süüa, saab võileibu, sooja jooki, ja magada sealsamas teisel korral mugavates voodites. Jep, igaühel on voodi.
Mängu aeg: 25. oktoober 2014. Mäng algab optimaalselt kuskil 4-5 päeval ajal ja kestab südaööni. Või kuni kestab. Juhet seinast välja tõmbama ei hakka, igastahes.
Mängumaks: 12 EUR (kui see peaks kuidagi muutuma, saab asap teada antud)
a/a Swedbank EE572200221057282278 Diana Ostrat, ja tasuda palun hiljemalt 15. oktoobriks.
Mängule regamiseks palun kirjuta oma kontaktandmed (nimi, mis kanaleid pidi sind kätte saab, oma tervisehädad ja allergiad jms, millest on hea, kui mängujuht seda teab jne) ja rolli-idee (ehk siis esialgu lühidalt, et mis mõtted on ja millist tegelast umbestäpselt mängida tahaks), saada need aadressile mithgariel@gmail.com ja tasu ka mängumaks. Registreerunuks loetakse ainult neid, kes on tasunud ka mängumaksu. Regada saab kuni 15. oktoobrini! (sest et kunagi peab neid rolle omavahel klapitama jne...)
Ja NB! Ka täiesti algajad ja need, kellele see oleks elu esimene LARP on väga teretulnud. Andke endast märku, ja kui asjalood tunduvad segased, siis leiame abi. Kellegi, kes selgitab ja ehk ka mängul natuke "tiiva alla" võtab.
Siinkohal tahaks siis kutsuda üles ka neid kogenumaid mängijaid, kes oleksid valmis nn mentoriks hakkama, siis pange regakirja ka see märge. Sest et uued mängijad on lahedad.
Saigi vist kõik. Kui on küsimusi, siis kõiki puudutavad küsimused siin ja privaatsed ikka privaatselt (ärge palun foorumisse, FBsse või tont teab kuhu kirjutage, kasutage meiliaadressi mithgariel@gmail.com)
Kohtumisteni!