LARP: Hiline Lõikus 5 29.mai - 30.Mai 2015
Postitatud: 10:28 13. Jaan 2015
HILINE LÕIKUS 5
Ruumi saabus haudvaikus kui tehh oli maha lugenud, mis iidsest arvutissüteemist leitud, ning mis veel hullem - mille info ka fuusialaste kätte sattunud oli.
Tuumarelv. Maailmate hävitaja. Projekt “Zeus”.
Oli selge, et Fuusia Vürstiriik seda oma valdusesse krabada üritab, olgu nende ajendiks siis hirm, agressioon või teadmishimu; kuid mõte sellest, mida see üksainus satelliidilt lastav tuumarelv võiks tähendada käputäiele ellujäänutele, kelle tõotatud maad piiras põhjast mürgiväli ja Linnad ning lõunast lähenes kõikeõgiv ja ähvardav Fuusia.
Tehnoloogiline Fuusia. Tugevalt tsentraliseeritud Fuusia… Kui nende pealinna tabaks tuumalöök, laguneks ilmselt nende ühiskond laiali kui kaardimajake.
Järgemööda hakkas kohalolijatel liikuma mõte sarnases suunas ning õige pea pandi juba kokku kiirekspeditsiooni tolle juhtimiskeskuse juurde, mis võis veel olla konserveeritud, võis veel töödata, mis võibolla ei olnud veel üle joostud fuusialaste rünnarühmade poolt.
Ei saanud kaasa võtta just arvukalt inimesi ja võitlejaid - paljusid oli veel vaja, et kaitsta oma habrast kaubateed, et aidata oma Asula elanikke liikuda uude koju. Liikuda oli vaja kiiresti ning mida suurem on seltskond, seda aeglasem on liikumine. Õnneks pakkusid abi ka kohalikud Mezhsist, kelle paljunäinud ja kogenud luurajad ümbruskonnal silma peal hoida ning tekkivatest ohtudest või võimalustest ekspeditsiooni teatada lubasid. Abistada üritas ka Poldiküla rahvas, kes oma reeturlike kaaslaste tegu igati lunastada üritasid. Nad sukeldusid vanadesse ladudesse, üritades leida midagi, millest oleks ekspeditsioonile kasu.
Ekspeditsioon oli valmis ja läks liikvele. Vaja oli võidelda kätte koht selle päikese all.
Olgu siis või tuumapäikese.
Kuupäev:
Koht: Harjumaa, Pahkla ;;
Aeg ja kestvus: 29.mai õhtupoolik - 30. mai õhtupoolik 2015
Kogunemine ja briif: 29. mai õhtul alates kella 1800st saadame iga tunni tagant seni kogunenud ja valmis mängijad sisse, seega saabute nii, kuidas mugav on. Viimane sissesaatmine toimub kell 2100.
30 mai hommikul saabujad lähevad mängu kell 1000. Hilisemaid saabujaid ei aksepteerita.
Vanusepiirang: 16 eluaastat
Kohti: 60 max
Mängutasu (alles maksmine garanteerib koha mängul ja koha nimekirjas) : 23.- €
EE212200221019712692
ANDREI DOVBNJA
Selgitusse : Hiline lõikus 5 ja nimi (+ fooruminimi kui on)
Registreerumistähtaeg: 15.05.2015
Maksetähtaeg: 15.05.2015
Relvad: Relvad ja kaitsevarustuse annavad GMid. Kui soovid meie käest relva, siis palun anna sellest teada 5.56milli@gmail.com.
On lubatud ka oma relvad, mis mõõdetakse vajadusel enne mängu üle.
Kui tahad kasutada relva, laskekiirusega üle 120 m/sek, siis oled kohustatud sellest teada andma registreerimise e-mailis,
kuhu ka ära märgitud mis, su relv reaalselt välja laseb 0,2g kuuliga. Korraldajatele jääb õigus mõningaid relvi mitte
mängule lasta. Samuti, kui jääd juba mängul vahele autoriseerimata üle 120 m/sek relvaga, on ebameeldivused garanteeritud.
Registreerumiseks saatke palun email 5.56milli@gmail.com koos oma nime ja vanusega. Samuti kirjuta, kas sa vajad rendirelva
ning mitmeks päevaks sa saabud. Võite ka jätkuvalt kirjutada enda kohta midagi põnevat.
NB! Prillid/mask on kohustuslik kogu aeg. Kui keegi on ilma väga-väga-väga hea põhjusteta ilma kaitsmata silmadega ringi hulkumas, selle eemaldame mängust.
NB vol 2! viewtopic.php?f=6&t=12510 siit saab reegliraamatu, mängutausta ning muud põnevat Hilise Lõikuse kohta.
Teine viis püsida kursis HL tegemistega on liituda meie lehega Facebookis - http://www.facebook.com/HilineLoikus
Muu info:
- Mäng toimub iga ilmaga, ning võib eeldada, et ilm saab olema külm ja/või vesine. Mäng toimub õues, niiet inimesed kellel on põduram tervis
või vastunäidustus jaheda ilma suhtes, võtke seda palun arvesse enne kui registreerute. Me omalt poolt tagame kuivad lõkkepuud ja vähemalt ühe küttega jaotelgi.
- Kui regamisemaks tundub üle jõu käivat, siis alati võib teha kokkuleppeid hilisemaks või osamaksete kaupa tasumiseks, andke ainult teada.
Ennetades küsimusi, jah kõik maksavad sama hinda, isegi kui te tulete üheks päevaks. Renditud tehnika ja varustuse eest tuleb meil nagunii maksta mõlema päeva eest.
Samas soovitame tulla mõlemaks, kuna kahepäevane elamus on kindlasti ägedam.
- Ka seekord võib mängul olla motoriseeritud tehnikat. Sõidukite liikumiskiiruseks on piiratud 30km/h, kuid siiski palume kõigil sõidukite ümber eriti ettavaatlikud olla.
Sõidukite pihta tohib tulistada seekord ja nende taha varjuda, samas pidage ohtutust meeles - juht ei pruugi teid masina taga näha.
- Ööbimine on mängusisene, ametlikku öörahu ei ole. Samas piirame aktiivset tegevust öösel vähemaks, et inimesed saaks magada. Kõrvatropid on soovituslikud kergema une korral.
- Pakkumisel ka teatud arv NPC kohti, mis ei ole küll nii rollillised kui mängijate omad, kuid seevastu ideaalsed mängijale, kes pole varem julgenud rollimänguga tegeleda. NPCdel on seekord rohkem tausta ning rollisisest tegevust kui varasemalt. Regamisel, kes ees, see NPC!
Ruumi saabus haudvaikus kui tehh oli maha lugenud, mis iidsest arvutissüteemist leitud, ning mis veel hullem - mille info ka fuusialaste kätte sattunud oli.
Tuumarelv. Maailmate hävitaja. Projekt “Zeus”.
Oli selge, et Fuusia Vürstiriik seda oma valdusesse krabada üritab, olgu nende ajendiks siis hirm, agressioon või teadmishimu; kuid mõte sellest, mida see üksainus satelliidilt lastav tuumarelv võiks tähendada käputäiele ellujäänutele, kelle tõotatud maad piiras põhjast mürgiväli ja Linnad ning lõunast lähenes kõikeõgiv ja ähvardav Fuusia.
Tehnoloogiline Fuusia. Tugevalt tsentraliseeritud Fuusia… Kui nende pealinna tabaks tuumalöök, laguneks ilmselt nende ühiskond laiali kui kaardimajake.
Järgemööda hakkas kohalolijatel liikuma mõte sarnases suunas ning õige pea pandi juba kokku kiirekspeditsiooni tolle juhtimiskeskuse juurde, mis võis veel olla konserveeritud, võis veel töödata, mis võibolla ei olnud veel üle joostud fuusialaste rünnarühmade poolt.
Ei saanud kaasa võtta just arvukalt inimesi ja võitlejaid - paljusid oli veel vaja, et kaitsta oma habrast kaubateed, et aidata oma Asula elanikke liikuda uude koju. Liikuda oli vaja kiiresti ning mida suurem on seltskond, seda aeglasem on liikumine. Õnneks pakkusid abi ka kohalikud Mezhsist, kelle paljunäinud ja kogenud luurajad ümbruskonnal silma peal hoida ning tekkivatest ohtudest või võimalustest ekspeditsiooni teatada lubasid. Abistada üritas ka Poldiküla rahvas, kes oma reeturlike kaaslaste tegu igati lunastada üritasid. Nad sukeldusid vanadesse ladudesse, üritades leida midagi, millest oleks ekspeditsioonile kasu.
Ekspeditsioon oli valmis ja läks liikvele. Vaja oli võidelda kätte koht selle päikese all.
Olgu siis või tuumapäikese.
Kuupäev:
Koht: Harjumaa, Pahkla ;;
Aeg ja kestvus: 29.mai õhtupoolik - 30. mai õhtupoolik 2015
Kogunemine ja briif: 29. mai õhtul alates kella 1800st saadame iga tunni tagant seni kogunenud ja valmis mängijad sisse, seega saabute nii, kuidas mugav on. Viimane sissesaatmine toimub kell 2100.
30 mai hommikul saabujad lähevad mängu kell 1000. Hilisemaid saabujaid ei aksepteerita.
Vanusepiirang: 16 eluaastat
Kohti: 60 max
Mängutasu (alles maksmine garanteerib koha mängul ja koha nimekirjas) : 23.- €
EE212200221019712692
ANDREI DOVBNJA
Selgitusse : Hiline lõikus 5 ja nimi (+ fooruminimi kui on)
Registreerumistähtaeg: 15.05.2015
Maksetähtaeg: 15.05.2015
Relvad: Relvad ja kaitsevarustuse annavad GMid. Kui soovid meie käest relva, siis palun anna sellest teada 5.56milli@gmail.com.
On lubatud ka oma relvad, mis mõõdetakse vajadusel enne mängu üle.
Kui tahad kasutada relva, laskekiirusega üle 120 m/sek, siis oled kohustatud sellest teada andma registreerimise e-mailis,
kuhu ka ära märgitud mis, su relv reaalselt välja laseb 0,2g kuuliga. Korraldajatele jääb õigus mõningaid relvi mitte
mängule lasta. Samuti, kui jääd juba mängul vahele autoriseerimata üle 120 m/sek relvaga, on ebameeldivused garanteeritud.
Registreerumiseks saatke palun email 5.56milli@gmail.com koos oma nime ja vanusega. Samuti kirjuta, kas sa vajad rendirelva
ning mitmeks päevaks sa saabud. Võite ka jätkuvalt kirjutada enda kohta midagi põnevat.
NB! Prillid/mask on kohustuslik kogu aeg. Kui keegi on ilma väga-väga-väga hea põhjusteta ilma kaitsmata silmadega ringi hulkumas, selle eemaldame mängust.
NB vol 2! viewtopic.php?f=6&t=12510 siit saab reegliraamatu, mängutausta ning muud põnevat Hilise Lõikuse kohta.
Teine viis püsida kursis HL tegemistega on liituda meie lehega Facebookis - http://www.facebook.com/HilineLoikus
Muu info:
- Mäng toimub iga ilmaga, ning võib eeldada, et ilm saab olema külm ja/või vesine. Mäng toimub õues, niiet inimesed kellel on põduram tervis
või vastunäidustus jaheda ilma suhtes, võtke seda palun arvesse enne kui registreerute. Me omalt poolt tagame kuivad lõkkepuud ja vähemalt ühe küttega jaotelgi.
- Kui regamisemaks tundub üle jõu käivat, siis alati võib teha kokkuleppeid hilisemaks või osamaksete kaupa tasumiseks, andke ainult teada.
Ennetades küsimusi, jah kõik maksavad sama hinda, isegi kui te tulete üheks päevaks. Renditud tehnika ja varustuse eest tuleb meil nagunii maksta mõlema päeva eest.
Samas soovitame tulla mõlemaks, kuna kahepäevane elamus on kindlasti ägedam.
- Ka seekord võib mängul olla motoriseeritud tehnikat. Sõidukite liikumiskiiruseks on piiratud 30km/h, kuid siiski palume kõigil sõidukite ümber eriti ettavaatlikud olla.
Sõidukite pihta tohib tulistada seekord ja nende taha varjuda, samas pidage ohtutust meeles - juht ei pruugi teid masina taga näha.
- Ööbimine on mängusisene, ametlikku öörahu ei ole. Samas piirame aktiivset tegevust öösel vähemaks, et inimesed saaks magada. Kõrvatropid on soovituslikud kergema une korral.
- Pakkumisel ka teatud arv NPC kohti, mis ei ole küll nii rollillised kui mängijate omad, kuid seevastu ideaalsed mängijale, kes pole varem julgenud rollimänguga tegeleda. NPCdel on seekord rohkem tausta ning rollisisest tegevust kui varasemalt. Regamisel, kes ees, see NPC!