Olustikumäng "Ohtaro Rei" 16. Mai
Postitatud:
14:50 15. Mär 2015
Postitas narmer
"Kaugel eelpostil elades harjub laagrieluga ära, pole enam kuigi raske. Võitlemist siin palju pole, vanad vaenlased said kõik juba ammu võidetud. Mõned kohalikud peavad endiselt vimma, teised on sõbralikud. See ei tähenda, et meil siin igav oleks - kord käivad pidusöögi ajal vargad, kord keelab ohvitser kihlveod. Võta turvis seljast, räägi inimestega. Muide, ruunikive saab Vana Üksilma käest osta."
Emotsioon ja kogemus tõelises fantaasiamaailmas omas tempos. Vishna - Ghrimi larp, kus näeb tegevust väljaspool lahinguvälja. Tegu on madala intensiivsusega mänguga kus suurim rõhk on maailma ja tegelastesse sisseelamisel, kuid kindlasti on abiks ka väike SEIKLUS!
Rollide tegemine: Rollid saab luua ise, kellel ühtegi head mõttet ei ole, saab GMidelt abi paluda või NPCks tulla. GMid teevad oma poolseid täiendusi rollidele, mida varem rolli saadad, seda parem...
Registreerumise ja maksmise tähtaeg: 23:59 08.05.15
Asukoht:
Mängu sissejuhatamine, briifid: 12:00 16.05.15
Mängu algus: 13:00 16.05.15
Mängu lõpp: 01:00 17.05.15
Mängu lõpule järgneb kohe afterparty
Registreerumiseks täida
Mängutasu: 10 €
Maksmiseks tee panga ülekanne:
Kellele: Ülo Leppik
Konto nr: EE711010010555246014 (SEB)
Selgitus: Ohtaro Rei; [mängija päris nimi]; [mängija varjunimi (kui on)]
Makse tähtaeg on 08. mai!
Toitlustus oleneb mängijate arvust
15 mängijat: oma moonakotist
20 mängijat: Suupisted pidulaual
30 mängijat: Soe õhtusöök
Põhjala Pööripäeva reeglid:
Kummardusega,
Aurin (Haldo-Rait Harro)
Narmer (Ülo Leppik)
Himfana (Heikki Saul)
Kaval rebane (Elin Kurgpõld)
Re: Olustikumäng "Ohtaro Rei" 16. Mai
Postitatud:
19:30 5. Apr 2015
Postitas narmer
Mängu taust: Mar Arnor ja Nasta vahipost
Mar Arnori poolsaarel elas muistsel ajal Xarnori rahvas, kes kadusid ajastuid tagasi jäljetult. Neist jäid maha imelised ruunikirjadega artefaktid ja iidsete kindluslinnade vundamendid. Hiljem poolsaarele jõudnud põliselanikud võtsid üle Xarnorite ruunikirja, andekamad nende seast õppisid ka Xarnori võlukunsti, kuigi muistse aja imesid ei õnnestunud neil kunagi enam taasluua.
Aja möödudes said võimsamatest kohalikest Nõidvürstid, ahned sõjapealikud, kelle kasutada olid hirmuäratavad iidsed loitsud. Vishna-Ghrimi vägede invasioon purustas kohaliku hierarhia ja Nõidvürstid aeti pagendusse. Paljude kohalike arvates vabastasid Vishna-Ghrimid Mar Arnori rahva Nõidvürstide türannia alt. Teiste arvates ei ole Vishnad aga muud kui röövlid ja vallutajad - hullem nuhtlus kui Nõidvürstid eales olid.
Tänapäeval juhitakse poolsaart Lainte lossi varemetest, kus paikneb suur Vishna-Ghrimi garnison. Üle kogu poolsaare on jaotatud väiksed vahipostid, Nasta on üks neist.
Nasta vahipost on üks poolsaare väiksemaid. Tavaliselt paikneb laagris vaid üks jagu jalaväelasi. Tähtpäevadeks tuuakse lossist vägesid juurde. Üks teenistuskord poolsaarel kestab tavaliselt 2 aastat, sellest pool mõnes laagris, pool Lainte lossis. Ülemate teenistuskorrad on pikemad, nemad veedavad siin kuni 5 aastat. Mõni vabatahtlik samuti. Ülematest rääkides - laagri tähtsaim nina on garnisoniülem, igapäevaelu eest hoolitseb kortermeister. Kortermeister on siin kõige kauem olnud, ligi 10 aastat. Tema teab kõiki sõdureid ja laagrit kõige paremini - nagu oma kolme sõrme.
Nastas on laagrirutiin üsna rahulik. Patrullid on pigem kohalikega suhtlemine, nende murede ja kurtmise ära kuulamine. Praegune garnison pole tõsist võitlemist näinudki, mõni pisem peretüli või kõrtsikaklus on olnud ainult vaja lahutada. Kõige jubedam asi piirkonnas on ilmselt metsas hulkuvad loomad, kellest mõnda peavad kohalikud pühaks.
Igapäevaelu kulgeb rahulikult, Nastas pole tarvis postil seista ja lahingpatrullis käia. Korra nädalas tuleb varustusekonvoi, siis toimub uhkem õhtusöök, kuulatakse mõne sõduri või varustusekonvoiga liikuva bardi musitseerimist ja arutatakse saabunud uudiseid ja kirju. Tähtsamatel pidupäevadel korraldatakse rivistusi ja jagatakse ergutusi ning austatakse jumalaid tseremoniaalse käsivõitlusega.
Kohalikega paremini läbisaamiseks nihutas Lainte lossi
foogt iga-aastased Ohtaro Rei pidustused põliselanike kevadise laadapäevaga ühele päevale. Sel aastal toimub laagris Ohtaro Rei ajal pulm, uljas Olaf kosib tarmuka Vishna-Ghrimi võitleja Serke. Paljud kohalikud tulevad laadapäeval Vishnade laagrite juurde oma kaupu müüma, plaanis on ka laul, tants ja pidusöök.
Re: Olustikumäng "Ohtaro Rei" 16. Mai
Postitatud:
12:01 9. Mai 2015
Postitas narmer
Teatame kurbusega, et mäng jääb 16.mail ära väheste huviliste tõttu. Maksnutele tehakse nädalavahetusel ülekanne.