Kõigest mõni päev oli möödas suvepühadest, kui kõikjal hakati levitama teadet Brennani kadumisest ja suurest autasust, mida tema suguvõsa ta elusalt ja tervelt tagasi toomise eest lubab.
Võimsa ja väärika suguvõsa liige olemine pole ainus põhjus tema tagaotsimiseks. Tegu on erakordselt võimeka nägijaga ning on nii mõnigi kuulujutt, et ta oli kodust pagenud peale kohutavat ilmutust, mõned arvavad, et ta läks hulluks ja jooksis metsa, teised usuvad, et ta läks otsima oma nägemuste toimumise paika.
Paar nädalat on möödas sellest, kui otsinguid alustati ja omajagu otsijatest on loobunud. Everrani laanesügavused on piisavalt ohtlikud üksikule rändurile, olgu ta võimas nägija või mitte. Südikad rändurid pole aga veel alla andnud, juhtlõngad on viinud nad teeristi lähedale, kus alles hiljuti olevat Brennani nähtud.
Mõni ihkab suguvõsa pakutavat autasu, teine aga pigem loodab nägija annetele, kolmandal võivad olla sootuks omad plaanid...
Saatuse Radade korraldusel on au teatada, et järgmine Saatuse Radade üritus "Kadunud nägemus, kadunud hinged" toimub 18-19.juuli 2015 Vanapagana metsamajas (http://loodusegakoos.ee/kuhuminna/puhke ... keala/1537). Tegu on vana hea seikluslarbiga, kus saab nii metsas müttata kui ka kakelda. Sellel mängul võib tulla ka üks pikem rännak.
Registreerumiseks saada järgnevad andmed aadressil: saatuse.rajad@gmail.com:
-Päris ja fooruminimi (kui on)
-vanus,
-mängukogemus,
-kas soovite olla PC või NPC,
-kas jätkate vana tegelase või uue tegelasega
-eelmisel mängul osalenutel ka mängu lõppu otsuse (kas tegelane läks surnute ilma)
Registreerumine on avatud 14. juulini. Sama päevani ootame ka tegelasekirjeldusi, oskuste uuendusi või vanade tegelaste plaane.
Mängumaks on 9 eurot PCdele ja 6 NPCdele. Alates 14. juulist tõuseb mängumaks vastavalt 12 ja 9 euro peale. Mängumaks kanda arvele EE201010010225551013 Marko Rasin. Mängumaks sisaldab toitlustust.
Maailmainfo: https://docs.google.com/document/d/1GRy ... sp=sharing
Põhireeglid: https://drive.google.com/file/d/0ByNgYB ... sp=sharing
Oskused: https://drive.google.com/file/d/0ByNgYB ... sp=sharing
Maagia ja alkeemia: https://drive.google.com/file/d/0ByNgYB ... sp=sharing
LISA:
Kohapeal on olemas käimla, prügikast, lõkkekoht; sooja vee tegemise võimalus on olemas, kui endal on pott, mida kannatab tulele panna. Pärast mängu saab ööbida majas (võimalik afteka lärm) või oma telgis (nii kaugel lärmist kui tahad). GMid toovad kohapeale joogivett, kuid soovitame omale mingi meelepärane jook ise ka võtta. Väga sooja ilma puhul soovitame ka kaasaskantavat joogipudelit.