REEGLIDRelvad: Mängus kasutame NERFi relvi ja 2-gen või paremaid boffreid. Iga tabamus kustutab ühe elupunkti. NERFi nooli võib boffriga pareerida, sest see on äge, kuid ärge seda reeglit kuritarvitage. Hoidke oma boffrid mõistlikes mõõtmetes ning laudauksed ja lumelabidad jätke koju!
Haavatasaamine: Sõduritel on 2 elupunkti, ülejäänutel 1. Iga tabamus kustutab ühe elupunkti. Elupunktide nulli jõudes kukud maha ja veritsed 10 minutit, pärast seda oled kutu.
Haavu saavad siduda kõik, ka need, kellel on 0 elupunkti ja nad on veel elus. Meediku seotud haav paraneb 10 minutiga, teiste seotud haav aga 30 minutiga.
Värskeima haava paranedes taastuvad kõik elupunktid. See tähendab, et kui seotud tegelane saab haavata, vajab ta uuesti sidumist ning paranemise aega hakatakse arvestama nüüd uue haava sidumise järgi.
Näide: Sõdur (HP=2) saab tabamuse (HP=1), laseb haava meedikul kinni siduda ja võitleb edasi. 5 minutit pärast sidumist saab ta uue tabamuse (HP=0) ja kukub maha veritsema. Veritseb 5 minutit, ei parane. Lõpuks tuleb meedik ja seob haava kinni. Kõik haavad paranevad 10 minutit pärast meediku töö lõppu, seniks on sõduril 0 HP.
Veel üks näide: Väga Uhkes Turvises Sõdur (HP=6) saab paari tunni jooksul siit ja sealt kokku 4 tabamust (just a flesh wound), kuid pole viitsinud veel haavu siduda (HP=2). Ta saab veel 1 tabamuse (HP=1) ja otsustab lõpuks end siduda. Kõik haavad paranevad 30 minutit pärast sidumist. Seejärel võib ta veel paranemise kiirendamiseks lasta meedikul haavad üle siduda. 0 või vähema elupunktiga tegelased omal jõul ei käi, relvi ei kasuta ja arvuteid ei häki. Dramaatiliselt roomata, ägiseda ja sonida võib. End vaevaliselt siduda võib ka.
Kõik haavad parandab ka Medstick (vt allpool). Seda oskavad kasutada kõik.
Kui on ostetud TEMS-kindlustus (vt allpool), siis ärkad ellu Baaris. Selleks otsi surmasaamise järel üles GM. Kui tegelasel ei ole TEMS-kindlustust, mine ikka surmasaamise järel GMi juurde, ta võtab su enda hella hoole alla.
Dekkerid: On spetsialiseerunud arvutite häkkimisele. Häkkimiseks on vaja töötavat USB-klaviatuuri. Iga dekker tuleb mängule oma klaviatuuriga, see ei tohi olla programmeeritav. Baaris on häkkimise harjutamiseks demomasin.
Meedikud: Seovad haavu, nende seotud haav paraneb 10 minutiga (muidu 30). Manustavad Resetti ja rahusteid ning muid põnevaid drooge.
Sõdurid: Muskel. Löövad sisse päid, kaitsevad ülejäänud tiimi, räuskavad Baaris. Ainult sõduritel on 2 elupunkti.
Boonused: Ägedalt tehtud kostüümid, turvised, dekid ja muu varustus võivad anda lisapunkte. Näiteks kena turvis või mõni ägedalt teostatud küberneetiline kaitselahendus võib anda lisaelupunkte. Veenev dekk võib suurendada häkkimisvõimekust. Põhjalik meditsiinikomplekt või kõrgtehnoloogiline raviaparaat võib kiirendada haavade paranemist. Vastava boonuse saamiseks tuleb varustuse pilt ja tutvustus enne mängu GMidele ülevaatamiseks saata. Vahetult enne mängu ega mängu ajal GMid lisapunkte enam ei anna.
TEMS (Tasuline Erakorralise Meditsiini Seade): Baar on palganud tipptasemel meditsiiniteenistuse, et asjad oleks huvitavamad. TEMS-kindlustatud hukkunud tegelane ärkab pärast GMile raporteerimist Baaris taas ellu, kaasas kõik mälestused ja asjad, mis tal surres olid. Iga elustamise järel tuleb TEMS-kindlustuse pakett uuesti osta.
Kiip: Igal tegelasel on kehas ID-kiip, mida kasutatakse tema isiku tuvastamiseks ja elektroonilise rahaga arveldamiseks. Kiip on kõigil, ka hämaratel tegelastel! Lihtsalt mitte oma päris identiteediga.
Mängutehniliselt on kiip lahendatud USB-mälupulgaga. GMid annavad enne mängu igale mängijale isikliku USB-pulga. Seda ei saa luutida ega eemaldada.
Luutimine: Mängija enda mängule toodud varustuse ja asjade luutimine ilma mängija loata on keelatud! Mängija võib seda lubada, kui talle nii sobib. Luutida võib mängu käigus hangitud või GMide antud esemeid (välja arvatud ID-kiip). Lisaks on luuditavad mängu-sularaha ja laskemoon. Mängijate endi mängule toodud laskemoon on erandina luuditav ja soovitame selle ära markeerida, kui soovite oma laskemoona mängu lõppedes tagasi saada.
Luutimine on deklaratiivne. Luuditav loovutab kõik luuditavad esemed - midagi ära peita ei tohi.
Laskemoon: Mängijad toovad mängule oma NERFi nooled. Soovitame need ära märgistada, et nooled oleks võimalik mängu lõppedes tagastada. Laskemoon on taaskasutatav - korja aga üles ja tulista uuesti. Laskemoon on luuditav.
Ained:
Medstick - Süstal. Annab ajutise lisaelupunkti või “seob” ajutiselt kõik haavad. Mõju kestab 10 minutit. Kohene sõltuvus.
Dex - Plaaster. Annab häkkimisboonuse. Mõju kestab 30 minutit. Dexi aktiveerib GM ID-kiibil. 30 minutit hakkab tiksuma järgnevast häkkimisest. Kohene sõltuvus.
Reset - Tablett. Vabastab sõltuvusest, 5 minutit hallukaid (vastavalt mängija soovile/tegelase iseloomule kas leebed või vägivaldsed, läheneda rollimänguliselt).
Sõltuvus ainetest - iga tunni tagant vaja doosi, muidu hallukad-krambid-kooma-surm 10 min jooksul. Surm ravib sõltuvuse.
Aineid saab osta Baarist kvalifitseeritud diilerite käest.
Kaklus: Kui peaks tekkima soov lahendada erimeelsusi mitteletaalselt, siis kasutage diskreetselt kivi-käärid-paberit ja “lavakaklust”. Ohutus ennekõike! Sõdurid on tugevad ja neil pole dekkerist või meedikust jagu saamiseks kivi-käärid-paberit vaja mängida. Kaotaja on oimetu 1 minuti.
Ja nagu ikka - lähenege rollimänguliselt ja mängige nii, et lõbus oleks teil endal ja teistel ka.