Kuigi facebook'i on tore kirjutada on dragon.ee (veel) siiski eesti Larpi andmebaas ja põhimuljed peaks-võiks siia tulla.
Ma arvan et see mäng võiks julgelt kandideerida kõige paremate proppidega mängu tiitlile siiani eesti larpi ajaloos. Seda nii mängijate kui ka eriti mängujuhtide poolt sooritatuna. Kogu see dekkimissüsteem oli ülemõistuse äge ja ma vaid loodan, et mingid jupid kasutatud programmist jõuavad ka netti mingil moel nähtava/kasutatavana neile kes mängul ei osalenud või osalenuna päris kõike ei jõudnud näha.
Mängu kulg üldiselt oli vähemalt minu jaoks üsna tõusvas joones. Alguses, peale trepikojas külmetamist ja briifi ootamist polnud meeleolu just kõige kõrgem, kuid baaris lõi ootamatult kadunud valgus väga ägeda õhkkonna. Valges turvises android (Agnes) mõjus hämaruses ja siniste LED'ide valguses kuidagi ERITI ehedalt. Seejärel algne terminalide otsimine ja mööda patareid tuulamine ei olnud minu jaoks midagi erilist kuna varasemalt korraldatud mängust oli too patarei ots juba üsna pähe kulunud. Niisama otsimisrõõm muidugi jäi. Kahju oli sellest, et kogu Patarei'd ei olnud kasutada, kuid ilmselt oleks mängijad liiga ära pihustunud sinna. Põhimõtteliselt oli ju vaid kuskil 1/5 mängijatele avatud. Seal taga naistevangla pool on ka väga ägedaid kohti. Aga vaikselt, kui mäng edasi kulges, hakkas terminalide jahtimine võtma süsteemset ja mõtestatud vormi ja saime mingi teatava taktika ka tööle. Esimene turvameeste äraostmine toimus kuidagi liiga libedalt, mistõttu muutsin pisut liiga ülbeks ja järgnes paar fiaskot mille käigus sain esimest ja ainsat korda ka oma meediku oskuseid rakendaa (iseenda peal). Vahepeal kui pikem paus terminalide avanemisel sisse tuli söödeti meile kohe ette missioon laborist põgenenud mutant kinni püüda ja elimineerida. Mutandi jahtimine oli tore, kuigi pisut liig pikk vb. Ilmselt meie endi viga küll sest me ei arvestanud sellega et ta võiks meid aktiivselt vältida. Lõpuks oli see igatahes lihtsalt teenitud 3500 rahatükki.
Tolle sama pikema pausi taga oli ka tore kauplemine "palgasõduritega". Nimelt tulime mõttele, et laseme neil kolmanda korruse ühe tiiva ära blokeerida kuna seal avanesid ca. 20:30 üsna üheaaegselt kaks terminali. Saimegi lõpuks kaubale, kuid kahjuks oli tegemist vaid tavaliste kriminaalidega kes ettemaksu võtsid ja seejärel kadusid.
Üleüldse norisime põhjalikumalt tüli vaid korra, kui ühe võistleva võistkonna dekkeri terminali juurest välja tõstsime. Tagantjärele mõeldes oleks võinud lihtsalt mängu põnevuse mõttes natuke agressiivsemad/konfliktsemad olla. Oleks võibolla mõned teised tiimid meie vastu mobiliseerunud. Igatahes oleks rohkem suhtlust tekkinud küll
Üldised plussid-miinused.
+ Kogu dekkimissüsteem
+ Baar ja sealsed NPC'd
+ NPC'de kostüümitase
+ Kogu id-chip süsteem
+ Patarei mängukohana, nagu alati
+ Backstory ja selle sobitumine patareiga
+ Üleüldine kõrge kostüümide tase
- Vähevõitu suhtlust tiimide vahel
Eraldi tooks välja:
Ilmari tegelase raviaparaat, ma ei saa üldse aru kuidas ta selle eest vaid 7min boonuse sai, ilgelt äge masin.
Konsortsiumi kui mu meelest kõige küberpungimate kostüümidega tiimi.