Vahva mäng oli.
MInu tegelaseks oli siis selline pooleldi hobikorras detektiiv, kellel tehti ülesandeks üks kadunud härrasmees üles otsida. Kohe alguses visati meid viiekesi läbi seansi kuskile täiesti arusaamatusse kohta, kus oli udu, pimedus, veidrad hääled ja mingid elukad. See oli täiesti 5+ algus mängule ja tõmbas kogu ürituse minu jaoks käima. Nagu ikka oli alati abiks "ja! teeme ära!" suhtumine aka topi oma nina igale poole. Sealt leidsin ka mingi skeleti käest kirja, mis ütles et Põhjakonn tuleb üles tõsta, muidu on kõigi "saatus hullem kui SURM!!" Peale seda tundus kõiksugu erinev veidrus minu jaoks natuke usutav, lisaks sain kohe kaela hirmu pimedate ruumide ees. MIs oli selles mõttes täitsapekkis, et WC eel oleva ruumi valgus faking vilkus ja ma pidin tükk aega kügelema, enne kui julgesin sealt läbi tormata, et pellerdada. Edasi läks aina hullemaks.
Mingi hetk tõmbasid kõik Meistrid mind kõrvaruumi, tegid mingid õudust (punane valgus) ja ma põhimõtteliselt rääkisin neile kõik ära, miks ma seal olen ja tegelt Rüütliks saamine mind väga ei huvitagi. Sellel järgnes väike hämminguhetk, et mis siis edasi, kuna ähvardati igast hirmsate karistustega. Kuna alternatiiv tundus niisama kuskile peitu pugeda ning vaadata mis juhtus, otsustasin siiski, et tuleb lolli järjekindlusega edasi trügida. Õnneks läbi Ilmari tegelase pritsis infot pidevalt peale kah, ning nii saigi minust Põhjakonna leeri pooldaja. Kusjuures ma olime surmkindlalt veendunud, et oleme räigelt vähemuses ning üldiselt on tegemist natuke lootusetu ettevõtmisega. Aga kuna Põhjakonn on ikka "wana eesti wärk" siis tundus, see parem valik kui mingi õudne vaarao kuskilt Egiptimaalt. See oli küll hea otsus /s.
Ma kusjuures ei usaldanud väga Lea tegelast kah, aga asjaolude kokkusattumusel olin nende gängis viimaks. Lisaks oli vastasleeris Irve tegelane, kes mind üle kuulas mingi õudusmaagia abil, ma ei kuulnud loengut Põhjakonna kohta aga vaarao oma kuulsin, mul oli see teistpoolusest leitud kiri jnejne. Tegelikult oli mul mõte üldse, et anda kõigile nossu ja mitte kutsuda kumbagi välja aga ajapuudusel jäi see mõte lõpuni teostamata.
Plusse ja miinuseid:
+ Kelder oli väga-väga äge elamus igas mõttes. Nähtavus oli konkreetselt mingi paar meetrit, taskulambid mingid vanad plönnid, kollid, hääled. 10/10 läheks sellises kohas teinekordki hulluks.
+ Palju ägedaid kostüüme, mitte keegi polnud "üle lasknud" seekord.
+ Tore standoff oli Irve tegelasega lõpus, kus ma lasin tal dramaatiliselt öösse põgeneda, kuna ikkagi nimega kurjam.
+ Peale ülekuulamist Meistrite poolt, mis lõppes "hoia suu kinni või me leiame su üles ja.." nad lahkuvad ruumist, aga ruum on hämar ja ma kardan pimedust...
+ Rüütliks löömise koht, kus mu ainuke mõte oli "raisk, nüüd ta lööb mul selle aeruga pea maha!"
+ Tegelased. Oi tere me äratasime surnu üles, oi tere ma rändasin ajas 30 aastat. oookei *taganeb aeglaselt*
+ Ilmari tegelane, kes oli algusest toredalt kadakasakslane ja hiljem väga veenvalt vaimselt täiesti katki.
Miinuseid (minu jaoks) ei olegi nagu
Ehk siis oli väga tore mäng, te olete kõik vahvad ning kohtumiseni järgmine kord!