Pärast ööd rabas ei läinud kõik rahulikult nagu loodeti Kuuldused süngetest olenditest ja vägevatest artefaktidest jõudsid naaberriigi Hurjuutia valitsuseni üllatavalt kiiresti, ei tea kas tegemist oli salakuulajatega või lihtsalt kiiresti levivate kuulujuttudega. Igal juhul väitis Hurjuupide ülemkogu vaevalt nädal peale Aeterna piirialal juhtunud sündmuseid, et leitud ese on Hurjuutia riigi omand ning juhul kui seda ei tagastata nädala jooksul tähendab see sõja kuulutamist. Aeterna kuningas ja tema nõunikud mõistes maagiat tühistava eseme väärtust keeldusid loomulikult eset loovutamast. Algas sõda. Alguses proovis Hurjuutia saata partisane Aeternasse sisse hiilima läbi mahajäetud torni tekitatud augu piirivalves, kuid varsti avastati, et partisane tabas sarnane saatus torni valvuritele, osad kadusid jäljetult, teised tulid tagasi alguses meenutades seda kes nad varasemalt olnud olid, kuid mõne aja pärast tungisid nad oma vanadele liitlastele kallale ebainimliku jõuga ja nende peatamiseks ei piisanud vähemast kui kahurikuulist või vähemalt kahest tosinast nooletabamusest, kuni nad lõpuks nõelapadja või ehk veidra siilina kokku varisesid. Ja kolmandatest leiti vaid üksikuid kehaosi. Oli ilmselge , et sealtkaudu rünnata on peaaegu et võimatu.
Kuna kogu maismaa piir oli soine ning vaid see väike osa oli valveta siis jäid maismaa rünnaku võimalused tagasihoidlikuks ning mitte kuigivõrd mõistlikuks, ainsaks tõsiseltvõetavaks võimaluseks jäi rünnak merelt, otse Aeterna riigi pealinna Aeternum Gloriasse oleks väga lõbus seilata ju, seda muidugi siis kui olukorda ei teeks keerulisemaks mineeritud lahed ja merekitsused ning poolmaagiliste suurtükipatareidega varustatud saared, see väike pisiasi oli Hurjuutia valitsusele ilmselgelt pinnuks silmas. Lahti kah lihtsalt ei saa, kaitsemaagiaga varjutatud suurtükipatarei on peaaegu nähtamatu, samas kui Anarcose preestrite poolt õnnistatud mürsud suudavad läbistada üle meetri jagu soomusplaati. Selline varustus uputab kõik suurema kui kaluripaat, mis saarele läheneda julgeb. Ja just kaluripaadi näol leidsid tehnohurjuubid probleemile lahenduse, kaluripaatides spioonid, igaühele lubatud sõja võidu korral väike mõis autasuks.
Kuid ega Aeterna kuninglik nõukogugi rumal polnud, saadi aru vajadusest piiripealseid patareisid turvata, seega saadetigi sinna poole teele sõdurid.
Saarel on ka kohalikud elanikud, kohalikkele on saar siiani olnud kui paradiis Meri on olnud kalarohke, põldudel saak külluslik ja metsades küllalt loomi keda jahtida, kuid mida arvab külarahvas sõduritest kes tulevad nende põldudele tina külvama, nende jahisaaki minema hirmutama ja mis kõige hullem nende kala sööma ja mida arvavad nad võõrriigi spioonidest kes ronivad sinna kus pole nende koht ja kuulavad pealt seda mida oma naisele öösel voodis sositad, mina pole küll mõtetelugeja aga leian et just väga sõbralikud pole nad kumbagi poole suhtes.
Ja eks ka külaelanikel on omad saladused, sellised mida isegi öösel oma kallimale kõrva ei julge sositada, kuid ometigi on need piirialadel eluks vajalikud.
Aeterna 2 on järg väga mõnusale Aeterna larpile mis toimus pääsküla rabas.
mäng toimub 16-18 Juuni Aegna saarel
mängumaks 5 eur kulude katteks
Korraldaja Enx ja veel inimesi
Tegemist on larpiga kus keskmine tehnika tase on umbes keskaegne, kuid leidub veel iidset 2000 aasta vanust tehnoloogiat ja ka neid kes oskavad seda kasutada ehk lühidalt: Pseudokeskaegne postapo koos suure hunniku maagiaga.
Et osaleda kirjutage facebookis Endel Maas-ile või kirjutage dragonis mulle
rohkem infot nii maailma kui tegelasklasside kohta siin:
https://docs.google.com/document/d/1hMK ... sp=sharing
oodatud on nii vanad kui uued näod!