Minule tundub sa tohid ainult põhjusega tappa käsk ikka suhteliselt hädaabinõuna. Mis on siis tingitud sellest, et praegu neid tapmisi liiga palju ette tuleb ja et nende hulka vähendada soovitakse. Põhimõtteliselt ma ei eita, et ta võib töötada, aga kuidagi kunstliku ja vabadusi piiravana tundub kyll. Lisaks muidugi see, et mängujuhtide töökoorem läheb mitu korda suuremaks. Pidevalt keegi (kelle tegelast sa ei mäleta, kuna ta on lihtsalt yks kymnetest) helistab ja tahab teada, et kas ta võib selle teise tegelinski (kelle tegelast sa ka ei mäleta) ära tappa põhjusel, mis ilmnes kellegi kolmanda (pole vist mõtet rõhutada, et teda just yleliia selgelt ei pruugita mäletada) tegelase plotis ilmnenud vastuolus (mida sa mitte ei mäleta vaid millest sul pole õrna aimugi).
Et siis selle vastu olen ma kategooriliselt.
Kyll aga pooldan ma seda, et out-of-game lindiga käsi pea peal ringi jooksvaid tegelasi kuskil näha ei oleks. Suvel on ju selline range keeld täiesti mõeldav, mis saab seltskonnal koolnutel nurga taga muhedalt suure laua ääres või järvekaldal õllelibistamise vastu olla. Vms. Ja mängujuhid saavad sealt võimaluse ja soovi korral iga natukese aja tagant läbi käia, et vaadata mis uusi hingi siis vahepeal teispoolsusesse siginenud on.
Saan aru, et see on paras koorem mängujuhtidele kaela riputada, aga arvan, et koolnud tegelastele tuleks mingi aja möödudes võimaluse korral ikka mõni NPC roll leida. Mitte ainult ei ole selle põhjuseks makstud osavõturaha vaid mängu eesmärk on ju lihtsalt see, et kõigil huvitav oleks. Ja pealegi ei ole normaalne, et linna populatsioon (ringiliikuvad inimesed) kolme päeva jooksul kaks korda väheneb .
Kui midagi paremat võtta ei ole, siis võib ju surnutest lihtsalt townsfolki teha. Mängujuhi ettekirjutus on, et teisi tapma ei hakka, saab natukene in-game kõlisevat ja läheb mängib mingit commoneri see vaene surnud tegelane. Igav tal kyll ei tohiks hakata. Tee ärres hääletamine on igatajes hoopis nukram.
Liiva-Madis minule isiklikult ei meeldi.