Leht 1 koguhulgast 6
Tegelase areng
Postitatud:
1:41 8. Dets 2002
Postitas Mant
Mis te arvate, kas tegelane peaks arenema oma loomulikul viisil või on hea GMi poolt teda selles "aidata"? Loomuliku viisi all pean ma silmas seda kui tema suhtumine ja käitumine muutub vastavalt sellele kuidas tegelane käib läbi ennast ümbritsevate tegelastega (kellegagi sõber, kellegagi vaenlane ja see käib "taagana" kaasas) või võiks teda lisaks veel torkida tagant mõne trikiga, näiteks kleepida talle GMi võimuga külge veekartus kui tegelane midagi ebameeldivat seoses veega läbi elab või sallimatus kellegi suhtes?
Nägin neid nn. negatiivsete omaduste kasutamist VG reeglites ja need tundusid üsna huvitavad (rollimängu elavdamise seisukohalt), nii et kasutasin midagi taolist ka iidmaa reeglites - miks peavad tegelased vaid positiivseid oskusi\omadusi endale külge saama?!
Teie arvamus?
Postitatud:
4:07 8. Dets 2002
Postitas Irve
IMHO on sel niikaua mõtet kui asi sünnib GMi ja mängija koostöös, mitte vägisi juurdepandud omadusena
Postitatud:
13:55 8. Dets 2002
Postitas heiki_e
Põhimõtteliselt võib, aga tuleks jälgida seda, et mängija selle pärast _väga_ õnnetuks muutuks. Üldist reeglit suht võimatu paika panna, käitu vastavalt situatsioonile.
S.t. vaevalt, et mängija ise endale veekartust kauplema hakkab.
Postitatud:
16:22 8. Dets 2002
Postitas doxic
no nii palju kui mina tean on ADD-i ja LARP-i peamiseks eesmärgiks ikkagi see, et mängijatel võimalikult lõbus ja hea olla oleks...seega sõltub "aitamine" puhtalt konkreetsest mängust ja olukorrast. kui selline mängujuhtide teguviis mängu paremaks muudab ja playeritele meeldib, siis miks mitte, aga peale surutud variant ... ? ei usu, et see ni hea oleks.. samas ei pruugi ju mängijadki teada, mis neile pikemas perspektiivis parem on.
Postitatud:
17:57 8. Dets 2002
Postitas Dister
Kui tegelase negatiivne omadus on tema tausta seisukohast loogiline on selle lisamine ja väljamängimine igati õige. Kas GM seejärel sellele reageerib ja talle kompensatsiooniks (ykskõik kas mingitele reeglitele baseerudes või personaalse kokkuleppe tulemusena) talle teatud boonuste näol kompensatsiooni pakub, sõltub juba GMist, kuid oleks tervitatav ja annaks PCdele rohkem motivatsiooni "loomulike" puuduste omandamiseks. Rollimängule annavad "negatiivsed" omadused igal juhul palju juurde.
Vältida tuleks situatsiooni, kus mängija omandab endale mõningad niiniimetatud "miinused" lihtsalt eesmärgil, et saada endale teatud "boonuseid". GMi poolt tuleks jälgida, et negatiivsed omadused oleksid siiski seotud mängija karakteriga ja et nende funktsioon ei oleks pelgalt PC tegelase tugevdamine.
Postitatud:
23:12 8. Dets 2002
Postitas marx
Minuarust ei peaks GM seda kohe mitte ise tegelase eest otsustama, kuna see piirab mängu võimalusi. Samas aga on väga hea kui seda õhutada, ja eriti veel premeerida tegelast näiteks expiga selliste asjade eest. (No, varajases eas mingi halb kogemus veega, mis avaldub kartusena vee ees.) Eriti veel kui tegelane ise tuleb selliste asjade peale. Need on ühed tüüpilisemad RP reeglid tegelikult.
Postitatud:
11:30 9. Dets 2002
Postitas sippo
Sõltub ikka väga mängijast ka. Parim näide rollimängulisest penaltist on olnud konks käe asemel ehk portaali minimudel. Kes teab see teab. Samas mõne teise mängija oleks mahalöödud ja tagasi kasvamisest keeldunud käsi mängust välja viinud ja igavene viha GMi vastu garanteeritud
Postitatud:
11:31 9. Dets 2002
Postitas Priist
Ega mul suuremat lisada polegi peale selle, et iseenesest on mingi kartus olemas igal inimesel - kui GM tahab nõrkust charile juurde pookida, võiks ta eeskuju võtta reaalsetest hirmudest ning neid pisut võimendada.
Postitatud:
12:02 9. Dets 2002
Postitas Irve
Postitatud:
17:20 9. Dets 2002
Postitas Priist
Iseenesest oli see asjalik liigutus nii IG kui OOG Kurjategija karistatud ja mäng huvitavamaks tehtud. Muidugi ise sellise kohtlemise osaks saada ei tahaks, kuid lepiks olukorraga kui selline tekiks. On ka tegelikult üks väljapääs - lase ennast maha tappa ja alusta uut, terve käega karakterit. Eks ta ole pisut ekstreemne, kuid see-eest tõhus. Seda viimast varianti tegelikult ei poolda, see oleks siiski mingil määral cheatimine.
Postitatud:
17:26 9. Dets 2002
Postitas Portaali Minimudel
Väike selgitus (kuna sellest konksust juttu tuli) kuidas tekkis idee asendada käsi proteesiga. Äkki on sellest kellegi abi idee tekkimisel
Ühesõnaga - käsi raiuti maha. Edasi tuli mõte, et mida teeks selliseljuhul RL. Esimene etapp-uurida,kas saab käe tagasi. Ei saanud. Siis tuli mõelda,mida nüüd teha. Ja kuna LARPi maailmas proteesitööstu alles lapsekingades (biomehaanilisi jubinaid ei tunta), tuligi asendada puuduolev jäse konksuga. Kusjuures see on ka tõhus relv:)
Aga kogu selle (haisva) enesekiituse mõte on see, et minu arvates tulevad puudused ise rollile külge. Vaja need ainult meeles pidada. Ja teiseks tasub mõelda ka sellest küljest, et mida hakkaksin peale RL, kui miskitsorti häda küljes.
Postitatud:
10:32 10. Dets 2002
Postitas sippo
Postitatud:
20:14 10. Dets 2002
Postitas Priist
Miks boonuse? Vaid hea lisand karakterisse. Kuid käsi jäi igavesti võitlusvõimetuks, mis välistas kahekäerelvade kasutamise. Seega ei tea, kuivõrd boonus see oli.... Lahe sellegipoolest. 8)
Postitatud:
10:20 11. Dets 2002
Postitas Portaali Minimudel
Postitatud:
18:09 11. Dets 2002
Postitas Xelyn