Teine lahinglarp aastal 2005
Postitatud:
0:29 4. Juun 2005
Postitas logerin
Kuupäev 23 Juuli 2005.
Ja Valhalla väravad on taas avatud. Kõik vaprad ja auga lahingus langenud sõdalased liituvad veelkord, et oma oskusi proovile panna. Kes lootuses leida oma tapja, kes lootuses teenida endale veel auväärsem nimi. Au ja kuulsus langenutele, viimnepäev on Teie päralt.
Mängumaks on
110 krooni ja sisaldab endas kahte söögikorda ja märgistamiseks vajalikku atribuutikat.
Lahinglarp toimub vooremäel, täpsem kaart nädala pärast.
Avatud on rühmade eelregistreerimine. Minimaalne mängijate arv, millega mäng toimub 100, maksimaalne 300. Laupäeva õhtul toimub pidusöök. Reedene toit tuleb ise kaasa võtta.
Oodatud on kõik oma vanade tegelastega, kes on lahingus surnud ja soovivad veel vanade aegade nimel tegusid teha.
Sõdalasi juhib ja suunab enne mängu Logerin. Kõik kysimused saata aadressil
logerin@hot.ee. Privaatsõnumitele ei vasta.
Innukaimad võivad koguneda varem ettevalmistusi tegema, üldtegevus algab laupäeva varahommikul. Pühapäeva hommikul toimub arvete klaarimine punktide ülelugemine ja autasustamine.
Otsitakse huvilisi filmima ja pidlistama. Soovime leida ka vabatahtlike muusikuid laupäeva õhtuks sõdalasi lõbustama.
Eelregistreesimiseks saata rühma nimi, pealiku nimi ja rühma liikmete arv, aadressil
logerin@hot.ee. Privaatsõnumitega registreerida EI saa.
Eelregistreerimine kinnitatakse raha ülekandmisega Hansapanga kontole 1105778469 Madis Jullinen-i nimele. Selgituses tuleb ära mainida rühma ja rühmajuhi nimi. Raha maksmine toimub rühmade kaupa, lõppeb 15.Juulil.
Postitatud:
0:30 4. Juun 2005
Postitas logerin
Reeglid
On 2 meeskonda.
Kuni 10 meest rühmas, kellest üks on rühmajuht.
Meeskondadel peab võrdne arv rühmi olema.
Enne mängu kogunevad mõlema meeskonna rühmajuhid ja GMid ning toimub kindralite valimine.
Rühmajuht on osati ka reegliGM ja vastutab oma rühma reeglite järgimise eest.
Iga mängija peab olema reeglitega tuttav.
Mäng käib punktide peale, kumb meeskond rohkem meeskonnapunkte mängu lõpuks on võitnud.
Keelatud on löögid pähe ja genitaalidesse ja oma meeskonnaliikmete tapmine.
Otsene kehaline kontakt on lubatud ainult juhul, kui mõlemad osapooled on selgelt sellega nõus ja seda ka väljendavad avalikult thumbs up märguandega(tõstab pöidla rusikas käes ülesse ja näitab seda vastasmängijale). Kehalise kontakti lõpetamiseks tuleb karjuda selge häälega „EMA”. Ei, Ma Alistun. Selle eiramisel järgneb rangeim karistus (nr 4).
Esimene hoiatus on tasuta, teine on 5 rühmapunkti ja kolmandaga saabub eemaldamine mängust kaheks kuni enamaks tunniks.
Karistusi jagavad GMid ja Rühmajuhid, kooskõlastades seda Gmidega. Petmisel või põhjuseta karistamisel saab meeskond -5 meeskonnapunkti ja petnud rühm kõrvaldatakse mängust mõneks ajaks, naastes kaotab ta kõik ostetud asjad, trofeed ja punktid.
Neljas hoiatus on kõigil lõplik, sellega kaasneb mängukeeld, omakohus ja isikud ei lubata edasistele Valhalla üritustele.
„STOPP” reegel
Kui keegi mängijaist (ükskõik kes, mängujuhid, mängijad) hüüab „STOPP”, on kõik juuresviibijad kohustatud koheselt peatuma, pooleli jätma käesoleva tegevuse ja võimaluse korral laskuma ühele põlvele. See on märgiks, et midagi on valesti ja/või potentsiaalselt ohtlik. Sellega on mäng peatatud ja jätkub alles siis kui mängujuht või „STOPP” välja hüüdnud isik on selleks loa andnud. Põlvele laskumine on vajalik, võimaldamaks mängujuhtidel märgata/lahendada probleemi ning vältida liikumist mängupausi ajal.
Mängujuht võib „STOPP”-reeglit kasutada igal ajal ja juhul, vastavalt oma soovile.
Mängija võib „STOPP” reeglit kasutada ainult kolmel juhul:
• Ta soovib peatada endale mänguväliselt ebameeldivat situatsiooni (n. keegi rikub füüsilise kontakti reeglit, tirib teda käest/jalast/juustest, loobib lumepallidega vms.). Iga kord ja alati, kui mängija tunneb, et situatsioon on talle mänguväliselt ebameeldiv, võib ta selle koheselt peatada/lõpetada, hüüdes „STOPP”.
• Ta on ennast vigastanud, tal ilmnevad ootamatult tervisehäired, ta on saanud reaalselt valusa ja vigastava tabamuse või on tekkinud õnnetusohtlik olukord.
• Keegi teine on sattunud potentsiaalselt õnnetusohtlikku olukorda aga ei märka seda ise (n. taganeb võideldes kuristiku/okastraadi/klaasukse poole).
Mängija ei tohi kasutada „STOPP”-reeglit, kui:
• Situatsioon on talle mängu siseselt ohtlik/ebameeldiv/keerukas. See kõik käib mängu juurde.
• Keegi teine on näiliselt ennast vigastanud (n. komistab ja kukub). See on selle mängija asi otsustada, kas on vajalik mängu peatamine (mõned mängijad armastavad ennast keerulistest situatsioonidest välja mängida).
• Kellegi teise suhtes rikutakse füüsilise kontakti reeglit või situatsioon paistab olevat kellegi teise jaoks mänguväliselt ebameeldiv. See on jälle asjaosalise asi otsustada, kas „STOPP” on vajalik.
Kunagi ei tohi mängija kasutada „STOPP” reeglit triviaalsetel põhjustel. Mängija, kes kuritarvitab „STOPP”-reeglit, langeb karistuse osaliseks.
Kuigi sõna stopp tähendab ka üldist peatumiskäsku siis on see antud juhul reserveeritud mängu tarbeks ja mängu ajal ei tohi seda sõna kõnes kasutada. Kellegi liikumise peatamiseks, võib kasutada alternatiive (n. „seis!”; „pea kinni!”; „oota!”).
Postitatud:
0:31 4. Juun 2005
Postitas logerin
Elud
Kõigil on ainult 2 HP, mitte kunagi rohkem, löök torsosse kustutab mõlemad punktid, löök jäsemesse kustutab 1 HP ja muudab jäseme kasutuskõlbmatuks. Haavad paranevad sidumisel 15 minutiga. Kõik oskavad haavu siduda. Sidumine peab toimuma reaalselt, sama käib ka sideme hoidmise kohta.
Surm
Surnuks saab lugeda ainult hp 0 tegelast. Selleks tuleb olla tema kõrval, lugeda valju häälega kümneni. Peale surmamist saab võtta kõik trofeed(ka need, mida tegelane on teistelt tegelastelt kogunud), mida saab hiljem vahetada punktide vastu.
Reamees 1 punkt - punane pael
Rühmajuht 4 – kollane pael
Kindral 20 – must pael
Punktide eest saab osta nänni.
Üksikisiku surma puhul saab liigub ta Baasi, kus ta saab tagasi mängu siis, kui tema rühm talle järgi tuleb. Minimaalselt peab Baasis veetma 15min.
Terve rühma langemise puhul lähevad nad baasi puhkama ja naasevad mõninga aja jooksul GMi loal.
Meeskonna langemise puhul peavad GMid nõu ja tõstavad rühmi ümber, et mäng võrdsem oleks.
Kindrali langemise puhul tuleb kindrali surnukeha viia baasi, kus ta taasluuakse(20 min).
Vastasmeeskond on teretulnud viimast takistama.
Punkt
Punktid on isiklikud ja ei muutu nulliks surmasaamisel. Rühm võib omavahel klappida punkte kokku, et paremaid asju üheskoos osta.
Lipp - 5 meeskonnapunkti
Igal meeskonnal on lipp, mida ta peab kaitsma. Samal ajal, kui tal õnnestub vastasmeeskonna lipp enda lipuplatsile vedada ja enda lipu kõrvale lehvima panna, siis kukub jälle kopsakas summa punkte selle meeskonna kontole.
Punktid
On rühmapunktid ja on meeskonnapunktid.
Suhe on 10/1
Rühmapunktide eest saab osta rühmale turviseid ja relvi.
Mängupunktide järgi otsustatakse mängu võitja.
Punktide ja trofeedega arveldab ainult baasis asuv GM. Varustusi ja asju saab osta ja parandada ainult baasis. Punktipaelu hoitakse nähtaval vasakul käel. Meeskonnapaelu hoitakse nähtaval kohal. Paelte tahtlik varjamine on keelatud.
Baas
Baas on Valhallas püha koht, kus ei toimu võitlust, baasis puhkavad langenud sõdalased, oodates oma järge. Baasis istuvad jumalad, kes peavad arvet mängu üle ja saadavad uusi sõdalasi verd valama.
Kindlused
Kindlused on objektid, mida võib ise ehitada tähtsatesse paikadesse ja ka ise lõhkuda(nii ig, kui ka og)
Kindluse ehitamine maksab ainult ehitaja töö ja vaeva, nagu ka lõhkumine maksab ainult lõhkuja töö ja vaeva.
Kilp - 10p
Kilpi võib lootida, kilpi võib bashida, kilpi võib tõugata.
Kilbiga võib seda kõike teha ainult kilbiga vastase vastu ja ainult kilbi täispinnaga, mitte kunagi servaga.
Turvised
Nahkturvis 1 lisapunkt – 1p
Rõngasrüü 2 lisapunkti – 5p
Plaatrüü 3 lisapunkti – 10p
Turviseid ei või lootida.
Turvised taastuvad baasi kõrval eraldi selleks loodud alas kiirusega 1 ap-15 minutit.
Ühe turvisepunkti taastamine maksab 1 rühmapunkti.
Turvis kaitseb ainult kohta, kus ta reaalselt asub.
Relvad
Kasutada võib vaid GM poolt ohutuks tunnistatud relvaimitatsioone – boffreid
Kõik relvad tuleb enne mängu algust ja tegelase mängu taassisenemist GMidele ette näidata.
Kõik alustavad pika (ühekäe) mõõgaga 75-110cm
Edasisi relvi saab osta rühmapunktide alusel.
Viskenuga(kirves) 2p 15-30cm
Vibu(amb) 15p
Ühekäe oda 5p -160cm
Kahekäe oda 7p 160cm-x
Lühike mõõk(kirves) 3p 30-75cm
Kahekäe mõõk(kirves) 7p -140cm
Kettnui 5p
Kahekäe kettnui 10p
Ülejäänud relvadele määrab kohapeal GM hinna.
Rühm võib kaasas kanda niipalju relvi kui jõuab.
Relvi ei tohi luutida
Mängijad peavad ise kaasa tooma varustuse, mida nad osta tahavad.
Löök
Iga relva puudutus, millele eelnevalt on relva ots läbinud meetrise pikkusega teekonna, kustutab ühe HP(va. torso) või ühe AP tabamusel sõjarüüsse. Loevad ainult selged tabamused, riivanud või libamisi läinud löögid ei lähe arvesse. Käe- või jalalabasse tabanud löögid muudavad jäseme kasutuskõlbmatuks, aga ei kustuta HPsid.
Kahekäerelvade puhul loevad ainult löögid, mille ajal on mõlemad käed olnud relva küljes.
Keelud
Mänguajal on keelatud tarbida alkohoolseid jooke. Tubakatooteid tohivad tarvitada vaid selleks piisavalt vanad (üle 18a.) isikud. Sigarette peab tänapäevase nähtusena suitsetama üldsuse silma alt ära kõrvalises kohas, piibu suitsetamine ning muul ajastukohasel kombel tubaka tarbimine on lubatud ka teiste seas nende nõusolekul. Illegaalsete psühhotroopsete ainete kasutamine mängul on rangelt keelatud.
GM
Gmidel on alati õigus.
KKK
Mis kell mäng laupäeval algab? Mis kell lõpeb?
-Mäng hakkab laupäeval kell 00.01 ja lõppeb õhtul orienteeruvalt õhtul kaheksa paiku, kui algab õhtusöök.
Kas mingit tegelase iseloomustust on vaja?
-Enda jaoks mida teistele rääkida, aga mingit kordineeritud charide andmebaasi Gmid looma ei hakka.
Kas käe- ja jalakaitsmete eest AP saab? Palju?
-Käe- ja jalakaitsmed on ostetava turvise täiendus ja nad annavad punkte vastavalt oma turvisetüübile.
Kui vanad inimesed sinna oodatud on?
-Vanusepiirangut ei ole ja oodatud on kõik.
Kuidas punkte loetakse? Kas see meelest ei lähe?
-Punkte loeb oma baasis asuv GM ja märgib need ülesse. Punkte saab ainult paelte vastu. Paela omamine ei tähenda automaatselt punkti omamist.
Kui keegi maha tapetakse, kellele lähevad rühmapunktid? Juhile? Kas tema ostab
siis relvi?
-Punktid lähevad rühmale ja on rühmal isiklikud ja kogu rühm otsustab, mida nendega teha.
Kas veel liituda saab? Kui mingid plaanid ette tulevad, kas siis ära saab öelda?
-Saab liituda ja saab ära öelda kuni 15.juulini.
Ja ei leidnud ka infot, kuidas toimub ööbimine.
-Ööbimine toimub oma varustusega, kas siis telkides, magamiskottides või siis lageda taeva all, soovitatavalt siiski kuskil seespool sest ilma ei tea ette. Telk oleks soovitatav, aga enda valik.
Mis vormis on kindlused ? Teip või midagi reaalsemat (a'la peldik) ?
-Kindluseid ei ole, kui tulevad, siis ainult need, mida meeskonnad viitsivad endale ehitada, et vastasmeeskonnale lõhkumisrõõmu pakkuda.
Päriks ka, et kas enne lahingut on kõigil osalejatel ühine laager ? Või saab vastase laagri otsimist ja terve laagri ärastäbamist mängida ?
-Laagrid on eraldi ja asuvad baasi aladel, baas märgitakse OG teibiga ja baasis ei toimu võitlust.
Postitatud:
13:10 4. Juun 2005
Postitas Golburk
Oh oleks tore.
Kui veab siis jõuab.
Aga soovitaksin kuulutuse postid üle lugeda, reeglites on vasturääkivusi.
Siiski inimesed kel vähegi mõistmist saavad sellest aru.
Postitatud:
21:26 5. Juun 2005
Postitas Daleios
SINISED!
Koguneme taas!
Võtke kõik minuga ühendust! Lähme kohale ja näitame neile!
Postitatud:
9:53 6. Juun 2005
Postitas Dan
Väga loll küsimus: millises maakonnas asub Vooremäe ? Või millise suurema asula läheduses ?
Ja ei leidnud ka infot, kuidas toimub ööbimine.
Päriks ka, et kas enne lahingut on kõigil osalejatel ühine laager ? Või saab vastase laagri otsimist ja terve laagri ärastäbamist mängida ?
Mis vormis on kindlused ? Teip või midagi reaalsemat (a'la peldik) ?
Postitatud:
11:03 6. Juun 2005
Postitas Henzu
Kaart koos asukohaga, mis on punase ruudukesega tähistatud. Samal lehel saadaval ka nõuka aegne orienteerumiskaart, kui soovi on.