23 juuli. Piraadi mängu info ja regimine!
Postitatud: 19:45 28. Juun 2005
Elregimine on läbi nüüd algab põhiregistreerimine. Praeguse seisuga on 7 kohta kinni. Viimane kuupäev maksmiseks ja registreerimiseks on 18 juuli või seni kuni kohti jätkub. Kohti on orjenteeruvalt 30 ringis.
Vanuse piirang on 15. (Võimalikud varjandid)
Regida kõigepealt PS teel. Peale maksmist saab iga tegelane info oma tegelase kohta.
Mäng toimub 23 juuli 12:00 - 24 juuli ...
Kariibimere piraadid.
Proloog.
„Saar keset laia ja ääretut ookeani. Atollide,madalike, hoovuste ja kalaparvede keskel. Lained mäslevad ohtlike kaljude ümber. Dšunglis on kuulda möirgeid, ulgumist ja kriiskeid. Äike rebestab pimenevat taevast. Vihma hakkab kallama nagu ämbrist. Keset tormi tundub saar nagu tont keset surnuaeda. Tundmatu salapärane ja ohtlik.
Legend jutustab, et kunagi ammu hukkus suure tormi ajal saare lähedal üks kaubalaev. Ellujääjaid oli vähe, 9 meest. Nad avastasid end hommikul saarelt ning sinna nad jäid pikaks ajaks. Aastad möödusid ning kaheksa meremeest metsistusid, Mõned surid haigusesse mõned vanadusest mõned söödi lihtsalt ära. Nad hullusid ja hakkasid ühte koopasse kive tassima arvates et need on kullast. Siis ühel päeval ilmus silmapiirile laev. Nähes laeva arvasid hullud meremehed, et nende aaret tuldi röövima. Metsistunud mehed ootasid kannatlikult. Kui laev randus ning madrused koos kapteniga maale astusid, ründasid metsikud inimesed metsiku viha ja raevuga randujaid. Suurest üllatusest osutasid madrused vähest vastupanu. Kõik tapeti. Hullud meremehed aerutasid öösel laevale ning hõivasid selle, tappes kõik kes vastu hakkasid.
Sellest ajast peale kihutas mööda meresid ja ookeaane ringi kardetud laev koos hirmsa meeskonnaga. Nad kutsusid endid „Mustadeks meduusideks“. Nad vedasid kogu saagi mis nad röövisid sinna saarele. Aeg läks, kuid nende ahnus ei vähenenud. Suurest vihast ja ahnusest sündis kuri needus. Enne nad rahu ei leia kui nad on kätte saanud kõik kaardid mis viitavad nende aarde asukohale.“
Seda juttu rääkis mulle isa , kui ta kõrtsist koju kakerdas ja parasjagu tema väljalöödud silm ei valutanud, mida ta varjas musta laia sidemega. Unistavalt kuulasin ma tema juttu kaugetest maadest ja peidetud varandustest. Kaunitest laevadest ja hirmsatest mereröövlitest.
Imelik oli ainult see , et meie väikeses unises külakeses ,York-ist lõunapool, kus ei juhtunud kunagi mitte midagi põnevat , kandis isa ikkagi väikeses põuetaskus kahelasulist revolvrit. Iga õhtu pani ta selle padja alla ja kontrollis , et ega püssirohi pole niiskeks saanud.
Igatahes lähen ma meremeheks, oli minu kindel otsus, olin siis alles 13.
On aasta 1603 Issanda Jeesuse sünnist arvates.
Koht: Kariibimere Ida osas asuva Väikeste Antillide saarestiku Barbadose saarest 30 miili lõunas asuv San Huani saar. Saarel asuvat vana hispaanlaste asula koos Port Leone- ga.
Poliitiline situatsioon Inglismaal on säärane, mis nõuab Kariibimere piirkonnas tugevat laevastiku ja selle toetuseks baasi. Inglise kroon on otsustanud laiendada oma mõjuvõimu uues maailmas . Kuid selleks tuleb hispaania mõjuvõimu otsustavalt vähendada.
Otsitakse vabatahtlike vallutus ekspeditsioonile. Tasu on küll hea aga vallutusretk võib osutuda üheotsa reisiks. Sobilike vabatahtlike ei ole nii kerge leida. Ollakse sunnitud kukilt kõrtsinurkadest kahtlaseid isikuid värbama kelle tausta ei tea keegi. Aga saare vallutus ekspeditsioon võib olla suhtleselt verine. Inglise valitsusel on hiljem lihtsam eitada kõike ja süüdistada piraate.
Nii satuvad kokku vägagi kummalise taustaga inimkõnts. Kellel ei mõlgu meeles mitte ainult töö vaid pigem hõlptulu teenimine.
Igatahes on antud ohvitserkonnale karmid juhtnöörid, juhuks kui peaks tõusma mäss. Iga mässaja tuleb kas puua või maha lasta.
ISIKUD!
Mehed
Meremehed ehk niivõrd-kuivõrd korsaarid:
[color=#444444]Errol Flynn,[/color]
Jeff Moody (hüüdnimega hullsilm)Võiks kanda silma klappi,
Frederick Olssen,
James Howard,
vennad Stedford James,
Stedford Randolph,
Stedford Cedric,
William Kidd,
Henry Morgan,
Oliver Seeler,
[color=#444444] Jack Shelton (laeva arst) [/color]
Edward Burrel,
Maurice Black,
Roger Phillips.
John Preston (hüüdnimega jutustaja)
Mehed ohvitserid.
Kapten sir Michale Jamesson,
1 ohvitser sir Henry Cook,
2 ohvitser Bob Murry,
3 ohvitser David Norton.
Naised. Preilid ehk siis kõrgem klass:
Liselle Langdon,
Scarlett Sidney,
Agathe Mighty,
seiklejad Mary Reed,
Anne Bonney,
Elsa Bonnet (laeva kokk nö. perenaine),
Reeglid.
Kõik omavad kahte elupunkti. Igasugune terariist kustutab ühe elupunkti va. kõrilõikus mis tapab kohe. Püstoli kuul kustutab samuti ühe elupunkti.
Kaks tabamust saanud isik kukub pikali. Kui viie minuti jooksl tema haavu ei seota siis jookseb ta verest tühjaks ja sureb täielikult.
Soovitatavad aksessuaarid: noad, mõõgad, odad, vibud, püstolid, tongipüss, (on efekti pärast põhimõtteliselt ta kahju ei tee) kuulidega püstol (kummikuulidega), Mõlemaid müüakse„Juku“ poes.
Igasugu turvised pole lubatud. Kilbid, odad ja vibud on ainult aborigeenidel.
Relvad:
“Tulirelvad”
Kahurid: kuuldavasti olla keegi tahtnud seda teha. Selleks peab ta mängujuhiga ühendust võtma ja selgitama oma visiooni. Muidu aga pole kahureid ette nähtud.
Püssid – püstolid: kasutada võib mänguasjade poes „Juku“ müüdavaid püsse ja püstoleid mis lasevad punaste kummikuulidega , 8 mm, on täiesti ohutud. Soovitavalt osta trumliga püstoleid. Laske kaugus orienteeruvalt 6-8 m, maksavad alates 45 eek . Samuti võib kasutada ping-pongi palle laskvaid püstoleid, kui kellelgi neid on. Prille ei ole tarvis kanda. Tongipüss töötab põhimõtteliselt paralleelselt teise püstoliga. Peale esimest lasku tuleb lugeda „lahingust eemal“10 siis on relv nö. uuesti laetud ja võib uuesti lasta. (Teatavasti toimus relva laadimine eest aeg u 20-30 sek.)
Keelatud on 6mm airsoft püstolid.
Mõõgad – viskenoad: tüüpilised larp-I mõõgad. Kontroll toimub vastavalt levinud larbi reeglitele.
Pärismaalased võivad kasutada ka viskeodasid , viske kirveid , kilppe
( Mängu siseselt oleksid need kaetud 7 kortse nahaga ja on kuulile läbistamatud), tegelikult pole seitset kihti tarvis.
Muud reeglid:
Mängu hind on 135 eeku. Maksta hansapanka a/a 221010110280 Jaan Kask. Selgitusse tegelase nimi ja piraadi mäng.
Sisaldab edasi – tagasi paadi sõitu saarele.
2 (3) toidukorda. Umbes 10 - 12 inimese ööbimine metsamajas, teised telkides, õhtul saun. Kaasa võtta: toidunõud, magamismatt, magamiskott, telk, vihmariided, soovitavalt joogipudel.
Kuidas sinna saada ja kuidas ära?!
Laupäev:
Bussijaam. Buss 228 väljub 11:30 peatub Valkla teel. (Maksab 24 eek).Sealt u 3 km Salmistu sadmasse jalgsi.
Baltijaam Harjumaa liinid.Buss 139 väljub 7:45 (16 40) peatub Valklas (Maksab 26 eek) Sealt u 2 km jalgsi sadamasse.
Buss 154 väljub 10:10. Peatub Valkla teel.
Marsruuttakso 236A väljub 9:00 (15:00) peatub Salmistu sadamas.(Maksab 15 eek) Arvestada tuleb, et seal on kohti vähe ja liikuv järjekord seega kes tahab seda proovida peaks varakult kohal olema.
Need kes jõuavad Valkla teele võivad helistada sealt ja auto salmistust järgi kutsuda.
Pühapäev:
Valklast. Buss 139 väljub 10:11, 18:11
Valkla tee. Buss 154 väljub 16:20. Peatusesse u 3 km.
Salmistust marsa väljub 10:15, 16:15
Salmistu sadamast viib siis paat saarele alates 23 juuli lõunast kella 12.Pühapäeval saab tagasi siis kui tahetakse aga maja peaks vabastama 12 ajal.
Vanuse piirang on 15. (Võimalikud varjandid)
Regida kõigepealt PS teel. Peale maksmist saab iga tegelane info oma tegelase kohta.
Mäng toimub 23 juuli 12:00 - 24 juuli ...
Kariibimere piraadid.
Proloog.
„Saar keset laia ja ääretut ookeani. Atollide,madalike, hoovuste ja kalaparvede keskel. Lained mäslevad ohtlike kaljude ümber. Dšunglis on kuulda möirgeid, ulgumist ja kriiskeid. Äike rebestab pimenevat taevast. Vihma hakkab kallama nagu ämbrist. Keset tormi tundub saar nagu tont keset surnuaeda. Tundmatu salapärane ja ohtlik.
Legend jutustab, et kunagi ammu hukkus suure tormi ajal saare lähedal üks kaubalaev. Ellujääjaid oli vähe, 9 meest. Nad avastasid end hommikul saarelt ning sinna nad jäid pikaks ajaks. Aastad möödusid ning kaheksa meremeest metsistusid, Mõned surid haigusesse mõned vanadusest mõned söödi lihtsalt ära. Nad hullusid ja hakkasid ühte koopasse kive tassima arvates et need on kullast. Siis ühel päeval ilmus silmapiirile laev. Nähes laeva arvasid hullud meremehed, et nende aaret tuldi röövima. Metsistunud mehed ootasid kannatlikult. Kui laev randus ning madrused koos kapteniga maale astusid, ründasid metsikud inimesed metsiku viha ja raevuga randujaid. Suurest üllatusest osutasid madrused vähest vastupanu. Kõik tapeti. Hullud meremehed aerutasid öösel laevale ning hõivasid selle, tappes kõik kes vastu hakkasid.
Sellest ajast peale kihutas mööda meresid ja ookeaane ringi kardetud laev koos hirmsa meeskonnaga. Nad kutsusid endid „Mustadeks meduusideks“. Nad vedasid kogu saagi mis nad röövisid sinna saarele. Aeg läks, kuid nende ahnus ei vähenenud. Suurest vihast ja ahnusest sündis kuri needus. Enne nad rahu ei leia kui nad on kätte saanud kõik kaardid mis viitavad nende aarde asukohale.“
Seda juttu rääkis mulle isa , kui ta kõrtsist koju kakerdas ja parasjagu tema väljalöödud silm ei valutanud, mida ta varjas musta laia sidemega. Unistavalt kuulasin ma tema juttu kaugetest maadest ja peidetud varandustest. Kaunitest laevadest ja hirmsatest mereröövlitest.
Imelik oli ainult see , et meie väikeses unises külakeses ,York-ist lõunapool, kus ei juhtunud kunagi mitte midagi põnevat , kandis isa ikkagi väikeses põuetaskus kahelasulist revolvrit. Iga õhtu pani ta selle padja alla ja kontrollis , et ega püssirohi pole niiskeks saanud.
Igatahes lähen ma meremeheks, oli minu kindel otsus, olin siis alles 13.
On aasta 1603 Issanda Jeesuse sünnist arvates.
Koht: Kariibimere Ida osas asuva Väikeste Antillide saarestiku Barbadose saarest 30 miili lõunas asuv San Huani saar. Saarel asuvat vana hispaanlaste asula koos Port Leone- ga.
Poliitiline situatsioon Inglismaal on säärane, mis nõuab Kariibimere piirkonnas tugevat laevastiku ja selle toetuseks baasi. Inglise kroon on otsustanud laiendada oma mõjuvõimu uues maailmas . Kuid selleks tuleb hispaania mõjuvõimu otsustavalt vähendada.
Otsitakse vabatahtlike vallutus ekspeditsioonile. Tasu on küll hea aga vallutusretk võib osutuda üheotsa reisiks. Sobilike vabatahtlike ei ole nii kerge leida. Ollakse sunnitud kukilt kõrtsinurkadest kahtlaseid isikuid värbama kelle tausta ei tea keegi. Aga saare vallutus ekspeditsioon võib olla suhtleselt verine. Inglise valitsusel on hiljem lihtsam eitada kõike ja süüdistada piraate.
Nii satuvad kokku vägagi kummalise taustaga inimkõnts. Kellel ei mõlgu meeles mitte ainult töö vaid pigem hõlptulu teenimine.
Igatahes on antud ohvitserkonnale karmid juhtnöörid, juhuks kui peaks tõusma mäss. Iga mässaja tuleb kas puua või maha lasta.
ISIKUD!
Mehed
Meremehed ehk niivõrd-kuivõrd korsaarid:
[color=#444444]Errol Flynn,[/color]
Jeff Moody (hüüdnimega hullsilm)Võiks kanda silma klappi,
Frederick Olssen,
James Howard,
vennad Stedford James,
Stedford Randolph,
Stedford Cedric,
William Kidd,
Henry Morgan,
Oliver Seeler,
[color=#444444] Jack Shelton (laeva arst) [/color]
Edward Burrel,
Maurice Black,
Roger Phillips.
John Preston (hüüdnimega jutustaja)
Mehed ohvitserid.
Kapten sir Michale Jamesson,
1 ohvitser sir Henry Cook,
2 ohvitser Bob Murry,
3 ohvitser David Norton.
Naised. Preilid ehk siis kõrgem klass:
Liselle Langdon,
Scarlett Sidney,
Agathe Mighty,
seiklejad Mary Reed,
Anne Bonney,
Elsa Bonnet (laeva kokk nö. perenaine),
Reeglid.
Kõik omavad kahte elupunkti. Igasugune terariist kustutab ühe elupunkti va. kõrilõikus mis tapab kohe. Püstoli kuul kustutab samuti ühe elupunkti.
Kaks tabamust saanud isik kukub pikali. Kui viie minuti jooksl tema haavu ei seota siis jookseb ta verest tühjaks ja sureb täielikult.
Soovitatavad aksessuaarid: noad, mõõgad, odad, vibud, püstolid, tongipüss, (on efekti pärast põhimõtteliselt ta kahju ei tee) kuulidega püstol (kummikuulidega), Mõlemaid müüakse„Juku“ poes.
Igasugu turvised pole lubatud. Kilbid, odad ja vibud on ainult aborigeenidel.
Relvad:
“Tulirelvad”
Kahurid: kuuldavasti olla keegi tahtnud seda teha. Selleks peab ta mängujuhiga ühendust võtma ja selgitama oma visiooni. Muidu aga pole kahureid ette nähtud.
Püssid – püstolid: kasutada võib mänguasjade poes „Juku“ müüdavaid püsse ja püstoleid mis lasevad punaste kummikuulidega , 8 mm, on täiesti ohutud. Soovitavalt osta trumliga püstoleid. Laske kaugus orienteeruvalt 6-8 m, maksavad alates 45 eek . Samuti võib kasutada ping-pongi palle laskvaid püstoleid, kui kellelgi neid on. Prille ei ole tarvis kanda. Tongipüss töötab põhimõtteliselt paralleelselt teise püstoliga. Peale esimest lasku tuleb lugeda „lahingust eemal“10 siis on relv nö. uuesti laetud ja võib uuesti lasta. (Teatavasti toimus relva laadimine eest aeg u 20-30 sek.)
Keelatud on 6mm airsoft püstolid.
Mõõgad – viskenoad: tüüpilised larp-I mõõgad. Kontroll toimub vastavalt levinud larbi reeglitele.
Pärismaalased võivad kasutada ka viskeodasid , viske kirveid , kilppe
( Mängu siseselt oleksid need kaetud 7 kortse nahaga ja on kuulile läbistamatud), tegelikult pole seitset kihti tarvis.
Muud reeglid:
Mängu hind on 135 eeku. Maksta hansapanka a/a 221010110280 Jaan Kask. Selgitusse tegelase nimi ja piraadi mäng.
Sisaldab edasi – tagasi paadi sõitu saarele.
2 (3) toidukorda. Umbes 10 - 12 inimese ööbimine metsamajas, teised telkides, õhtul saun. Kaasa võtta: toidunõud, magamismatt, magamiskott, telk, vihmariided, soovitavalt joogipudel.
Kuidas sinna saada ja kuidas ära?!
Laupäev:
Bussijaam. Buss 228 väljub 11:30 peatub Valkla teel. (Maksab 24 eek).Sealt u 3 km Salmistu sadmasse jalgsi.
Baltijaam Harjumaa liinid.Buss 139 väljub 7:45 (16 40) peatub Valklas (Maksab 26 eek) Sealt u 2 km jalgsi sadamasse.
Buss 154 väljub 10:10. Peatub Valkla teel.
Marsruuttakso 236A väljub 9:00 (15:00) peatub Salmistu sadamas.(Maksab 15 eek) Arvestada tuleb, et seal on kohti vähe ja liikuv järjekord seega kes tahab seda proovida peaks varakult kohal olema.
Need kes jõuavad Valkla teele võivad helistada sealt ja auto salmistust järgi kutsuda.
Pühapäev:
Valklast. Buss 139 väljub 10:11, 18:11
Valkla tee. Buss 154 väljub 16:20. Peatusesse u 3 km.
Salmistust marsa väljub 10:15, 16:15
Salmistu sadamast viib siis paat saarele alates 23 juuli lõunast kella 12.Pühapäeval saab tagasi siis kui tahetakse aga maja peaks vabastama 12 ajal.