Mäng oli parem kui eelmine.
Alustaks siis üleüldist plusside ja miinuste toomist.
Heade asjade koha pealt, võib öelda, et astangu koopad, moonalaod jms
mis olid täidetud haudade, küünalde ja salapäraste olevustega olid igati vahvad ja andsid esimest korda mängude jooksul nii mulle, kui ka teistele meie kamba liikmetele tunde, et WOW- olemegi nagu kuskil teises ajas teises kohas.
Karl ja tema zomparite kamp- megahea karl, megahea. Zomparid olid lõpuks vist juba päris närvis, kui minu maag neid pidevalt ca 30-40 meetri pealt maha loitsis. (Sry, kutid- ega mina neid reegleid ei teinud)
Moodulid- Väga vahvalt tehtud ja väga hea tihedusega 1 päeva kohta.
Loendasime vist ca 6 moodulit, ehk 2 päevasel mängul võiks neid olla 10-12 siis.
Kaupmehed- Karjuv vajadus nende järgi ka järgmisel mängul, sest kaubitsemine on hädavajalik. Olev ja Priit- väga hea pannkoogi-rollimäng.
Gm-id- Ei olnud hetke, kus gm-i poleks olnud võimalik leida, ja Nele on ekstra tubli,armas ja tore
Üldine mängumulje- Väga hea, eesti larparid võiks tõsiselt õppida kuidas teha head moodulmängu.
Tooks ära veel ka kaks mängu kõige sürrimat tegelast, ehk siis Hormurathi metsavaimu, kes muud ei teinud kui "ajanihet" ja Mina, keda me taas rünnata ei julgenud, kuna pidasime teda jumalaks.
Ja muidugi kiidan taevani enda kampa, eriti vaprat sõdurit Mikat, kes käis ja tallas sodiks lõkse ja lõi maha zomparid ja härrasmees Draugi, kelle rollimäng oli lihtsalt megahea.
Mängu miinuste kohta.
NPC-D- Lahmida pole täie jõuga vaja(Baloril löödi randmeliiges sassi+arvatav näpuluumõra.)
Koht- Sellised ohtlikud koopad- Gm-id palun valgustage neid rohkem. Saan aru, et meie asi oleks tõrvikut kaasas kanda, kuid see on siiski mäng ja murtud jalaga ei tahaks keegi koju minna.
Rohkem halbu sõnu pole.
Jätkake kasvava paremuse vaimus ja rokite täiega.
Elagu BL.
Parimaga,
Celestial