Leht 1 koguhulgast 1
Edasi hämarusse: mõtteid ja meenutusi
Postitatud:
17:14 2. Okt 2005
Postitas Die
Ja tema ütles: On ained.
Surnud olla on hea ja turvaline. Tänud kõigile pühakutele, kellesse Mireya kunagi ei uskunud, et kaev olemas oli. Ainult üks pisike samm ja kõik on läbi ja keegi ei ulu enam, ei karju, inimesed ei sure ja nii edasi.
Ja Andrew on surnud. Ma ju ütlesin sulle, Andrew, kui sa välja lähed, sina saad surma. Nüüd sina oledki surnud. Teised on ka surnud, eksole, Andrew?
Ja Higginsi viimaste hingetõmmete ja korina sekka kõlas lõbus lauluke La Cucaracha.
Käpuli on ka hea ja turvaline liikuda. Leivalabidas on sinu sõber. Ja lõpuks jäävad ellu vaid kassid.
Tänud GMidele ja kaasmängijatele - äärmiselt nauditav mäng vol 2 oli. Ja kõige hüsteerilisem/naljakam samuti.
La cucaracha, la cucaracha,
yo no quero caminar....
NB. Sündis OLULINE ja UUS RELIGIOON.
PS. Ja tema ütles: On ained.
PPS. Maailma parim enesetaputerrorist.
Postitatud:
18:16 2. Okt 2005
Postitas VincentArckharum
Oli tore. Ma siiani värisen mõtetest ja hoian kaevudest heaga eemale.
Mõned toredad meenutused:
Mõnitades Jacki:"Osta maja, osta naine... *Draug*: Jack , osta uus partner!"
Cele: "Billy'le see meeldiks!"
*naerulagin*
Postitatud:
20:27 2. Okt 2005
Postitas lendya
Postitatud:
20:43 2. Okt 2005
Postitas higgins
Saabumine oli vägev! Küünlavalgel kolm kilti kottpimedas ja märjas läbi ilgema padriku haavatud kaaslast vedada... Sinna jääb maha teine, hullunud kaaslane, kelle karjeid lõppevad mörina saatel. Ja siis ... lagendik ... ning talu.
Vahepeal oleks tahtnud teatud NPCde OG käitumise ja möla pärast pead vastu seina taguda (inimesed üritavad rolli mängida ja samal ajal loobib üks NPC teisele õunu hangu otsa
, kusjuures IG pidi õu tühi olema jnejne...) Ausalt, kui teinekord tõesti ei suuda ennast talitseda, siis valige oma tegevuste jaoks mõni eraviisiline koht, kus te mängijaid ega mängujuhte sellega ei häiri.
Kui eelmises lõigus mainitud kahetsusväärsed sündmused kõrvale jätta, jäin mänguga siiski väga rahule.
Ootan järge.
Postitatud:
20:58 2. Okt 2005
Postitas Die
Ma ei ole ilmselt nõus mõnda aega pimedas metsa minema (mina, kes ma olen alati metsa armastanud jne) - või vähemasti mitte siis, kui ma olen mängija. Või vähemasti mitte siis, kui läheduses on Balor või Peep.
Aga NPCde arvel urisen mina ka. Korralik npc kas mängib rolli või teda ei ole kuulda ega näha. Õnneks te saite vist lõpuks ise ka aru. 8)
Ja ma jälestan tooreid kalu - nii IG kui OG.
Aga kunagi tuleb aeg, kus putru tehakse nii, et pannakse 2 juhet pudru sisse. Vähemasti nii usub Billy. (Kes end vahepeal Jack'iks jõi.)
Postitatud:
22:12 2. Okt 2005
Postitas Balor
Postitatud:
22:39 2. Okt 2005
Postitas Lord Sauron
Postitatud:
0:17 3. Okt 2005
Postitas Balor
Postitatud:
0:22 3. Okt 2005
Postitas Balor
Üleval värsked reegliuuendused:
Mõsistlikkus lihtsustatud ja viidud peaaegu täielikult üle rollimängu peale.
Lisatud korralduslikud reeglid.
Reeglite uus versioon kättesaadav:
Kodulehel hakkab ilmuma ka tulevaste mängude põhjalikum info.
Postitatud:
0:23 3. Okt 2005
Postitas Die
Aga me saime ju KÕIK surma...???
/öelge midagi, või ma hakkan oma OG sanity's veel rohkem kahtlema kui siiani.../
Postitatud:
0:25 3. Okt 2005
Postitas Balor
Die: nagu keegi ytles: "on ained..", ytlen ma j2rgmise tarkusetera: "on olukordi.."
ehk siis olukordi, millest aru saamiseks tuleb n2iteks tulla j2rgmisele m2ngule :7
Postitatud:
1:00 3. Okt 2005
Postitas Lord Sauron
Ma muide mainiks ära, et suht otseselt läheb CoC rollimänguga kokku ka vanameister Terry Gilliami (Holy Grail, Meaning of Life, Brazil, Fear and Loathing in Las Vegas, Twelve Monkeys) uusim väljatulnud film "The Brothers Grimm". Soovitan soojalt vaadata - saate rollimängulisi vihjeid ja ka hea filmielamuse.
Postitatud:
2:01 3. Okt 2005
Postitas Balor