"Eksinud uksega 2: Varjude dünastia."
Postitatud: 23:58 10. Dets 2005
Tegemist on eelmise mängu, mis oli siis sissejuhatus inimrassi tulekust, jätkuga, kuid viimasest on möödunud circa 3000 aastat.
Hetkel oleks vaja kaht mängijat siis oleks kohtade minimaal arv täis, ülejäänud saavad minu käest juhised, seega on NPC'd kellel on võimalik vabalt ka PC rolli end ajada.
Reeglid täpsustan hiljem siia postitusse, samuti ka legendi.
Maailm on mu enda välja mõeldud, Tolkieni, Warhammeri, jt teoste alusel, aga ka oma fantaasia on täitsa olemas.
ASUKOHT: Pirita Kloostrimets, Pirita bussipeatuses on check in! (on jah suur...)
AEG: 6. Jaanuar. Kellaaeg 17.00!
OSAVÕTUMAKS: Esialgselt on mõeldud tasuta, kuid annetused on oodatud.
REEGLID: Kasutusel on Iidmaa üldreeglid ja oskused saab GM'i käest. http://laanemereisandad.pri.ee/uldreeglid.htm
GM: Teie Vincent Arckharum, Naggarothi lumimaadelt Ja nüüd ka ORAV!! (on üks tuttav mul )
PS! Kuupäevadest pakun ühtteist, kuid kui on mõni muu kuupäev mis oleks hea siis andke aga märku!
Legend:
Eksinud Uksega 2: Varjude Dünastia.
Inimeste tulekust maale on möödunud ajastuid. Nad on end paigutanud end niinimetatud „Vana Maailma“ keskossa. Elades koos mitmete rassidega, on nad jäänud ellu tänu oma edukatele sõdimistele. Inimene on üksi… Iidsete rahvaste seas…
***
Aasta 2999. Teine ajastu, samuti tuntud kui „Inimrumaluste ajastu“
Nooremand … oli olnud teel mitmeid päevi Lääne suunas, jõudmaks oma Onu Sire Himeltrop’i juurde. Ta onu omas väga palju maad ning ala põhjapoolel asus üks ürgmets. Mets oli keelatud kuna Kaose sigitised elasid seal. Sealsed metsad viisid edasi teistesse metsadesse ning need omakorda külmale maale Naggarothi. Neiu oli kuulnud sellest maast ja oli lapsena neid keelatud maid näha unistanud. Ta pakkis oma pambud kokku ja asus ühel ööl teele.
***
Aja- ja suunataju kadu tekitas paranoia meie rändavas neius, kuni ta leppis sellega, et on eksinud. Ta istus maha, et oodata, ehk keegi leiab ta…
„ Ikle megees unni? Olle veist küell?“ kuulis ta…
Avas ta silmad ja oh imet, mingi sokumoodi elajas kõnetas teda. Sarved, saba - kõik mida nendes juttudes pajatati oli siis tõsi? Ta ees seis Metsakoll, kes lahkelt talle käe ulatas.
„Mes säek pääsi seäl, küelm haakib!“ vuristas koll ja haaras ise neiu, et teda püsti ajada.
Neiu kangestununa piiksus vaid ühe sõna: „Appi!“ Seejärel minestas…
----***----
Mängutegevus IG toimub: Kislevi alades, Praagi linnast itta jäävates metsades.
Hetkel oleks vaja kaht mängijat siis oleks kohtade minimaal arv täis, ülejäänud saavad minu käest juhised, seega on NPC'd kellel on võimalik vabalt ka PC rolli end ajada.
Reeglid täpsustan hiljem siia postitusse, samuti ka legendi.
Maailm on mu enda välja mõeldud, Tolkieni, Warhammeri, jt teoste alusel, aga ka oma fantaasia on täitsa olemas.
ASUKOHT: Pirita Kloostrimets, Pirita bussipeatuses on check in! (on jah suur...)
AEG: 6. Jaanuar. Kellaaeg 17.00!
OSAVÕTUMAKS: Esialgselt on mõeldud tasuta, kuid annetused on oodatud.
REEGLID: Kasutusel on Iidmaa üldreeglid ja oskused saab GM'i käest. http://laanemereisandad.pri.ee/uldreeglid.htm
GM: Teie Vincent Arckharum, Naggarothi lumimaadelt Ja nüüd ka ORAV!! (on üks tuttav mul )
PS! Kuupäevadest pakun ühtteist, kuid kui on mõni muu kuupäev mis oleks hea siis andke aga märku!
Legend:
Eksinud Uksega 2: Varjude Dünastia.
Inimeste tulekust maale on möödunud ajastuid. Nad on end paigutanud end niinimetatud „Vana Maailma“ keskossa. Elades koos mitmete rassidega, on nad jäänud ellu tänu oma edukatele sõdimistele. Inimene on üksi… Iidsete rahvaste seas…
***
Aasta 2999. Teine ajastu, samuti tuntud kui „Inimrumaluste ajastu“
Nooremand … oli olnud teel mitmeid päevi Lääne suunas, jõudmaks oma Onu Sire Himeltrop’i juurde. Ta onu omas väga palju maad ning ala põhjapoolel asus üks ürgmets. Mets oli keelatud kuna Kaose sigitised elasid seal. Sealsed metsad viisid edasi teistesse metsadesse ning need omakorda külmale maale Naggarothi. Neiu oli kuulnud sellest maast ja oli lapsena neid keelatud maid näha unistanud. Ta pakkis oma pambud kokku ja asus ühel ööl teele.
***
Aja- ja suunataju kadu tekitas paranoia meie rändavas neius, kuni ta leppis sellega, et on eksinud. Ta istus maha, et oodata, ehk keegi leiab ta…
„ Ikle megees unni? Olle veist küell?“ kuulis ta…
Avas ta silmad ja oh imet, mingi sokumoodi elajas kõnetas teda. Sarved, saba - kõik mida nendes juttudes pajatati oli siis tõsi? Ta ees seis Metsakoll, kes lahkelt talle käe ulatas.
„Mes säek pääsi seäl, küelm haakib!“ vuristas koll ja haaras ise neiu, et teda püsti ajada.
Neiu kangestununa piiksus vaid ühe sõna: „Appi!“ Seejärel minestas…
----***----
Mängutegevus IG toimub: Kislevi alades, Praagi linnast itta jäävates metsades.