"Jõudsime täna sihtlinna. Veel paar päeva ja anname avaetenduse. Siiani on vastuvõtt olnud väga soe... ei ma eksin. Inimesed on soojad aga siinne kliima on hullem kui suutsime ette kujutada. Nii külm! Päike ei anna sooja ja tuul torgib justkui nõeltega. Loodame siiski, et suudame ellu jääda. Nali. Kindlasti jääme..."
Meha tõstis silmad oma ammukirjutatud päevikuleheküljelt ja vaatas lähenevaid pimedaid varemeid. Siis oli ju olnud suvi! Ta võdistas end. Sellist külma ta ei uskunudki, et ilmas üldse leidub. Kurat! Et me ikka sealt nii kähku jalga pidime laskma! Oleks end kevadeni peitnud! Oor oligi jätnud oma elu lumehange kui puid otsides puhkama heitis. Õnneks terendas pääsemine juba silme ees. Siinsamas mahajäetud hoonete vahel asetseski päästev potaal koju - Sinimetsa Värav.
Meha libastus jää peal ja matsatas selili maha...
"Kurrrrrat!" ütles ta näitlejana viimase vindini keeratud ilmekusega.
Tähelepanu! Räigelt Külm Larp On Ka Võimalik!
Laupäeva hilisõhtul kell 23:00 algab Tartus kiirlarp . Osavõtu maks on 0.- krooni. Aga kindlasti tuleb teil end registreerida!!! Reedese päeva jooksul saatke meile (ozkar,attila) PS sooviga osaleda, oma vanus, ja mängukogemus. Laupäeva hommikuks saate kätte oma põnevad karakterid (kui külmafänne liiga palju on, teeme valiku).
Kogunemiskoht: Urg
GM'd:Attila, Ozkar
Maailm: P&D (princesses ja dragons, Mis EI Tähenda Mingisugust NUNNUTAMIST! )
Kestvus: 1,5-2,5 tundi.
Väikeste larpihuviliste osalemine on komplitseeritud külma tõttu, aga kui suudate tõestada vastupidist siis palun väga.
Üheks kohustuslikuks elemendiks on ka vähemalt 4 kihti riideid, mis teil seljas peaksid olema. Kostüümi poole pealt võite küll suht vabalt võtta, sest pimedas pole niikuinii hästi näha. Keep oleks muidugi ilus.
OG infot niipalju, et on olemas lõke ja pärast soojeneme üles Urus sooja tee ja küpsiste saatel (ka mängu ajal vist). Mingil kujul on tegu ka Ozkari sünnipäevaga nii, et neil kes tahavad, et mängus neid "jumalad soosiks" võtku kingitus kaasa (nali).
Boffrist ärme räägi selles mängus, loeb hoopis kiire taip, külm närv, igihaljas huumor (irve lausa külmub teie näole) ja hakkaja hammas.
Niisiis Maailmast:
Saatearu küll. Printsessid, Draakonid, Maagia. Maa täiskülvatud kuningriike nagu granaatõun seemneid. Konkreetselt: Üks põhjala kuningriik. Mitte keegi ei ela nii kaugel põhjas. Laiuvad tundralagendikud... lõunapool lumised kuusemetsad... Siin seal jahindusest elavad linnad. Nagu iga teinegi. Aga mingis mõttes on see maa eriline. Öös on asju... eriti kui öö kestab kuu aega aastast. Ning pimedaid jõudusid pole nähagi... ENNE KUI NAD TEIE KAELA JUBA HAMMUSTAVAD!
Eellugu:
Rühm rändnäitlejaid on teel. Tegelikult juba päris tee lõpus. Pool aastat tagasi tulid nad siia kuningriiki oma tavalise lõpmatu rännaku osana. Etendanud oma tükke väga edukalt juba neli kuud jõudis vahepeal selle karmi kliimaga alale kohale ka talv. Tegelikult ollakse sellega siin kohanetud ja ka näitlejad said tänu oma populaarsusele hakkama. Kui poleks juhtunud... Keegi ei teagi täpselt mis juhtus, aga sündinud kuningapoeg oli järsku kadunud. Kedagi ei huvitanud, et trupijuhi naisel oli ka hiljuti poisslaps sündinud. Kahtlus langes piigina nätlejate peale, ning samal ööl kui neid vahistama tuldi nad põgenesid. Suutes maksta ühele pooltobedale teejuhile olid nad teel Sinimetsa väravani- see viinuks nad otsekohe kaugele lõuna poole- lähemale kohale, mida isegi koduks võinuks nimetada. Imelik igatsus rinnus pakitsemas lähenesidki nad nüüd Sinimetsa küla varemetele. Jutud rääkisid sellest kohast müstilisi lausa hirmutavaid lugusid. Ja kindlasti pole kuningas oodanud ning kujutlusvõime toob kõrvu juba kappavate hobuste hääli...
Aga see oli nende ainus võimalus.