Postitas chloe 17:09 19. Veebr 2006
Ma polegi viitsinud kunagi peale mängu muljetada, see on jäänud tavaliselt Aweroni kaela, aga tundub, et seekord tahan. Kõigepealt head asjad:
* Nautisin ise kohta, nn ajastupärast muusikat(ja tõesti suured tänud neile) , nii palju kui see minul võimalik oli.
* Ahjud olid spetsiaalse valve all, sest tihti juhtub mängudel, et ei saa öösel külma pärast magada. Vastik.
* Seekordne mäng polnud plaanitud madinaga(mida küll minimaalselt oli), vaid rõhku oli pandud olustikule, intriigidele, omavahelistele asjatamistele, kes nautis, kes mitte.
* Õnnestus korraldada siiras hämming ohvri saatjatele, kes alles kohapeal avastasid, et olid trollile andnud hertsogitütre mitte õuedaami. Neil kulus natuke aega enne kui taipasid...Me kartsime, et saavad kasvõi OG aru.
* Üks mees sai lossi ja naise. Palju õnne.
* Üks mees vehkis umbes 10 inimese näo ees varanduse st suure kullakoti ära. Samuti õnnitlused.
* Maja elas.
Huumor: nägu, mis oli nooremal trollipojal, kui see muusikat kuulas. Seal pilgus polnud küll mingit mõtet.
Haldjavaluvõte: kõrvad pea taha kinni siduda.
"Ma küsisin haldjalt, mis ta arvab, aga ta vastas mulle ehthaldjalikul moel, ehk siis ma ei saanud midagi aru. "
Trolliveri tegevat nooremaks. "Läksin siis vanema trollipoja juurde ja rääkisin, et minuga selline õnnetus, et juba sünnist saati impotent ning trolliveri pidavat selle vastu aitama. Sellepeale võttis troll minu relva ja lõikas ise endale kätte. "
- "Me teame, et teie tapsite nad ära!"
"Ei tapnud"
- " No okei"
Nüüd halvemad asjad, oleks teinud posti hiljem, et inimesed minu arvamusest mõjutatud poleks, aga ei viitsi:
* Lihtsalt tuimad näod, kes istuvad,ootavad ja midagi ei tee ning pärast vinguvad, et midagi polnud teha. Me ei too midagi kandikul ette, ise peab uurima, sebima, käima ringi, üritama inimestega suhelda. Kui tahate niisama istuda, siis istuge, aga sel juhul nautige seda.
* Kommentaar: "Nüüd saab lõpuks lüüa." Paratamatus ilmselt.
* Saatjad, mida me mingil põhjusel tööle ei saanud. Info levis aeglaselt gm-de vahel.
* Natuke enne mängu oli kogemata väike möödarääkimine, mille tulemusel said mõned npc-d rollid jube hilja. Vabandame.
* Jällegi ootus, et kui ma nüüd küsin, siis ta peab rääkima kohe kõik välja, mis teab või kui ei räägi, siis on põhjuseks gm-d, kes tahavad asjaga viivitada. Ei. Vastava npc eesmärk oli otsida põhjendust, miks ta peaks rääkima. Alaline probla, et tüüp istub oma infokillu otsas, ise midagi aru ei saa, aga teistele ka edasi ei anna. jah, on tema valik, aga mis mõte siis üldse on...?
* Leiged emotsioonid. ööö....ma oleks nõus rämedalt tapma suure kullakoti eest jne
* Ebameeldiv probleem öösel sauna eesruumis. See oli gmpunkt ja magamiskoht, pluss oli sinna pandi magama tegelased, kellel oli vaja silma peal hoida ja kelle vanematele oli lubatud, et nad saavad normaalselt magada.
Vb vale koht, sest mingi seltskond tahtis seal jaurata ja lõõgastuda, aga seda oleks saanud teha kas majas saalis või vaiksemalt.
Miks tüübid mujal ei maganud? Sest gm-d ise, gm-de asjad, magamisasjad olid juba seal, ja ka väiksed tegelased olid juba sinna pandud.
Paari gm-i märkuste peale reageeriti ükskõikselt. Ja kahjuks või teile õnneks, et mind kutsuma ei mindud.
Kelle õigus või vale, ei mängi siin rolli. Oluline on tagajärg, mille tulemusel need gm-d enam eriti mängu teha ei taha. Milleks? KUi sa raiskad oma aega, närve jms teiste peale ja sind isegi mitte ei respekteerita?
Pluss pole mingit motivatsiooni, tuntus larpimaailmas on saavutatud, raha ei saa, ennast tõestatud...Palju õnne.
Vana skinhead õpetab noort
-Poju, kujuta ette,et jalutad metsas ja äkki ronib põõsast välja inimene,i melikult riides, naeratab, kaasas on kitarr ja käes on kepp. See on larpar ja jumal tehku nii, et sa teda hipiga segi ei ajaks...