Märjad Mõrvad Maarjamaal - Veesõja LARP
Postitatud: 20:23 10. Sept 2006
MAFFIA! Tartu on vallutanud maffiaperekonnad. Perekonnad on tülis ja üritavad üksteist maha tappa. Kasutatakse odavaid palgamõrvareid. Inimesi sureb igal tänavanurgal. Surnud on leitud. Nad on märjad. Selle taga saab olla ainult maffia. Kelle poole valid SINA?
Ei viitsi stoorit mõelda rohkem
Maffia juhid: GMid ehk mängujuhid.(mängujuhte tulistada ei saa ja ei tohi) Sande24@hotmail.com , Doofyus@hotmail.com ja rehark@hotmail.com
E-mail: M2rg@hot.ee Märg ja kuum =)
Palgamõrvarid:(kes maksavad raha, et tappa) Mängijad.
Mängitakse: Vee baasil töötavate relvadega. Veepomm, veepüss.
Mängu mõte on teist mängijat märjaks pritsida. Märjaks pritsitud saavad mängusiseselt surma. Mängujuhid teatavad mängijatele, keda nad peavad märjaks pritsima.
Kestvus: 1. oktoober - 14. oktoober 2006.
Osavõtt: 10 Krooni. Võitja saab raha endale(va. mängu juhtimisele kuluv raha)
Maksad enne mängu. Mängujuhiga räägid läbi MSN-i. Mängujuhtide MSN: Sande24@hotmail.com , Doofyus@hotmail.com ja rehark@hotmail.com
Mängujuhte on kolm. Mängujuhtidel on kõigi mängijate andmed. Kõigil mängujuhtidel on võrdne arv palgamõrvareid. Mängujuhid saadavad enda mängijad teiste mängujuhtide abilisi tapma.
Mängujuhid võivad ka mängijaid vahetada. Mängujuht võib anda palgamõrvarile korraga ainult ühe inimese dokumendi, keda tappa.
Palgamõrvarid ei tunne mitte kedagi teist. See tähendab, et mängijad ei saa kampa kokku koguda ja hakata lihtsalt sõda mängima.
Mängujuht annab osalejatele dokumendi interneti teel sisuga:
* Sihtmärgi pilt
* Kodune address
* Tööaddress (või siis kooli)
* Sihtmärgi nimi
* Sihtmärgi kontaktandmed
Need andmed pead registreerumisel andma mängujuhtidele
Kui sa oled need andmed kätte saanud, on sinu missiooniks leida ja tappa (veepüstoliga, veepommiga või veepritsiga) sinu sihtmärk.
Sa võid teda luurata niimoodi, kuidas ise heaks arvad, sa võid end maskeerida pitsapoisiks ja ukse taga maha nottida , oodata tänaval, jne.
VEEPÜSSI SEES ON AINULT PUHAS VESI. REEGLITE RIKKUJAT KARISTATAKSE.
Kui sa lõpetad oma missiooni edukalt, siis annab mängujuht sulle uue sihtmärgiga dokumendi. See kestab kuni sa oled ainuke ellu jäänud palgamõrvar.
Kui mäng läheb liiga kiiresti, antakse kõigile mängijatele 2 elu juurde.
Et registreeruda pead vastama nendele nõuetele:
* Ei nurise, kui kogemata liiga märjaks saad.
* PEAD ELAMA TARTU LINNA PIIRES!
* Nädalas pead vähemalt ühe inimese likvideerima.
* Pead olema iga õhtu MSNis ja jagama infot enda (mängu)juhile. See on tähtis, et mäng sujuvalt jookseks.
* Vanus ei ole oluline.
* Pead viibima terve mängu ajal Tartus.
Siiski on soovitatav, et vastast päris läbimärjaks ei kasteta. Veepomm ei tohiks olla mingi 5 liitrine.
Jääge palun selge mõistuse piiridesse.
TURVATSOONID:
Nendes kohtades tulistamine ei tapa. Kui tulistad, võivad mängujuhid sulle karistuse määrata.
* Töökoha hoone. Inimene peaks täielikult hoonest väljuma.
*Bussid, taksod ja bussipeatused.
*Parklad EI OLE TURVATSOONID va. kui sa seal ei tööta. Niiet isegi kui sa töölt autosse lähed, võid sa surra.
RELVAD:
* Veepüstolid
* Veepommid
* Teistsugused veel baseeruvad relvad.
Mängijad võivad ennast kaitsta pritsides endale mõeldud mõrvarit ja selle tulemusel neid tappa.
Peaasi, et vastane saaks märjaks.
Selles mängus kilbid ei loe. Kui vastane blokeerib ennast millegagi ja see asi saab pihta, on ta surnud(va auto). Never underestimate the power of water.
SURM:
1 tabamus tapab.
Vastase löömine ei aita ja see on keelatud.
Registreerimine hakkab tänasest ja kõige parem oleks kui saadetakse kõik vajalik info meile mailile(m2rg@hot.ee) koos vajaliku informatsiooniga (Pilt sinust, kontaktandmed, töökoha ja elukoha aadress. Kogu info, mille mängujuht peab teisele mängijale andma.).
Mängujuhtide MSN-d
sande24@hotmail.com
doofyus@hotmail.com
rehark@hotmail.com
MSN kaudu saate teada oma sihtmärgi info. Soovitatav on olla iga õhtu MSN-s ja mängujuhilt uusi instruktsioone küsida.
On aeg seda Tartus proovida.