Ma olen nüüd hästi kriitilne jne. On ilmselge, et see pilt ei ole nagu eriti profi väljanägemisega. Kõigepealt teed sa ühe algaja tüüpvea —
lens flare nimelise efekti. See on hullult ülekasutatud ja kuna ta on nii puhas ja kvaliteetne, siis näeb see helk tunduvalt parem välja kui ülejäänud pilt. St ole hästi ettevaatlik selle lisamisega.
Siis valguse langemisega jälgi alati seda, et kui sa paned ilgelt ereda valgusallika, siis võiks see näiteks mehe küljest sealtsamalt poolt peegelduda ka. Praegu on nii, et oled vist valgust määranud relvatule järgi ja siis hiljem leidnud, et see valge asi oleks ilgelt mõnus panna juurde. Sõdalane näeb sul natuke lapik välja - osalt varjutamise tõttu, osalt seetõttu, et sul ei ole olnud päris selget ruumilist ettekujutust tüübist. Noh, võta näiteks see kiivri kuklakülg, kus kena kiiver lihtsalt mingi jõnksu teeb ja seda ei ole varjutusega kuidagi toetatud kui laienemist.
Siis üks asi, mille kallal kohe veel noriksin on see piirjoone tõmbamise viis. Sul on vabakäejooon tehtud ja see ei näe reeglina arvutipildis üldse hea välja. Lisaks on osad jooned sul väga selgelt horisonaalis ja vertikaalis, kus neid hea sirgena tõmmata on. Kiivri alaserv ja eespoolse käe ülemine serv on umbes täpselt head. Kui tahad norm joont siis kõigepealt tee kõverad kuidagi protseduuriliselt valmis pathidega ja siis kasuta neid vms.
See tagumine lilla õudus on hirmus lapik ja see akenon lausa lohakas. Talle võiks rohkem kuju ja varju anda. St et vari ei oleks "kuidagi" tõmmatud, vaid et oleks intelligentselt tehtud valgust arvestades.
Muide - mulle see relva sinine leek täitsa meeldib - selline hea lihtne efektne trikk, aga seda on selle valguse alt jube raske näha