siin tuleb j2lle m2ngu see, mida keegi m2ngult ootab
loop6hine l2henemine annab syndmuste kiirema arengu, PCdelt eeldatakse initsiatiivi v6i "sunnitakse" see neile peale
samas tuuakse tegevus m2ngijale nina alla, m2ngija peab lihtsalt ise asjaga kaasa s8rkima ning vajadusel vajalikel hetkedel m6jutama mingis suunas
kui sa aga viskad m2ngijad "liivakasti" ning ytled "tehke midagi", siis on situatsioon teine, yldreeglina peab PC ise omale tegevust leidma. siin on palju suurem oht, et v2hemkogenud v6i tagasihoidlikumal m2ngijal hakkab igav, kuna ta ei oska omale tegevust genereerida. v6i ta t6esti valib paljude alternatiivsete tegevuste hulgast m6ne sellise, mis tegelikult eriti kuhugi v2lja ei vii. nii v6i naa on m2ngutempo reeglina hulka aeglasem ning v6ib tekkida ka probleeme PCde motivatsiooniga. samuti esitab ta k6rgemad n6udmised m2ngujuhile improvisatsioonioskuse osas, kuna tihti pole v6imalik ette ennustada, kuhupoole m2ngijad sel hommikul sammud seavad.
selles m6ttes olen irvega n6us, et liivakast muudab m2ngu suurema t6en2osusega ebayhtlasemaks kui loop6hine l2henemine. samas niim6ndagi episoodi pikemast kampaaniast v6ib olla liivakasti meetodil parem l2bi m2ngida kui loop6hiselt l2henedes