Sotsiaalse küljega arvestamine ei ole puudutanud mängu muid aspekte (sisu, reegleid jne).
Ma olen mängudel harilikult (eriti kui mängijaid on palju) tuletanud mängiatele enne mängu ja ka mängu käigus meelde, et kõik mängijad tahavad mängust osa saada. Kui keegi on juba palju tegutseda ja rääkida saanud, siis jälgigu nende käitumist kes veel seda teha saanud pole, ning andku neile ka võimalus tegutseda.
Lisaks olen veidi tahaplaanile jäänud mängiate käest ise küsinud, mida nemad kavatsevad teha ja arutelu käigus küsinud nende arvamust, pakkudes neile sel teel sõna ja tegutsemisvõimalust.
Probleem pole olnud mitte niivõrd selles, et keegi oleks tagasihoidlik, vaid selles, et osad mängiad võivad sattuda tegutsemissoone peale ja siis tuleb jälgida, et nad üle ei pingutaks ja kõigile võimalusi jääks.
***
Mis puudutab mängitavate persoonide suremist, siis olen mistahes mängu ja mängija puhul üritanud vältida juhuslikku surma. Seda siiski mitte reegleid väänates. Surmad peaksid olema mängu jaoks olulised: dramaatilised, kangelaslikud jne. Tihti kulutab mängija mängitava persooni tegemisse palju aega ja seda aega ei tohi naljaviluks lasta raisku minna (vähemalt mängudes kus mina olen osalenud, on võimalik, et mängitakse ka teisiti). Samas tuleb suremise vältimisega olla ettevaatlik, mängijal ei tohi mingil juhul tekkida tunnet, et tema persooni hoitakse elus. Õigus saada surma on üks mangitava persooni põhiõigusi